Wednesday, October 3, 2012

WW-RINDU MENGGAMIT MEMORI

Assalamualaikum
 
Tinggal kenangan

34 comments:

  1. Kakak idamkan rumah macam ini. Sejuk... rumah abang yg kat kampung macam inilah Acik. Best boleh main bawah rumah lagi.

    ReplyDelete
  2. Sayangnya nadai rumah secantik itu ditinggalkan terbiar...

    ReplyDelete
  3. Ni rumah kg akak ke? Comel je! Damai..

    ReplyDelete
  4. rumah lama2.. jrg dh jumpe rumh mcm ni..

    ReplyDelete
  5. org kampung semuanya tinggal di rumah banglo kan..sebijik sebijik..bertanah luas lagi...duduk bandar semua nya teres..:)

    ReplyDelete
  6. sejuk rumah cam ni..rumah mak dgn nenek semuanya da takde yg macam ni..

    ReplyDelete
  7. memang betul..org kat kampung pun dah tinggal di rumah'batu'.

    ReplyDelete
  8. Salam Kak Erna..
    Cantiknya rumah kampung akak...sayangkan tinggal macam tu aje..nanti pencen akak pegi la duduk situ...:)

    ReplyDelete
  9. Cantik rumah kampung tue....kenapa tinggal kenangan....dah bina. Rumah lain ke?

    ReplyDelete
  10. cantiknya umah kampung...xder dimodenkn,best camni.Sayang klu dibiarkn...nanti reput camtu jer.

    ReplyDelete
  11. Rumah kampung camni mmg menggamit kenangan masa kecik dulu... Teringat plak umah M yg sebelum di renovate dulu tu...

    ReplyDelete
  12. cantik rumah kg mcm ni...wani tingin gak nk dok umah mcm ni hehehe...kenapa kenangan dh xduduk situ lg erk

    ReplyDelete
  13. comel...ini kalau shooting drama sesuai ni ^_^

    ReplyDelete
  14. Cantik rumah, tenang je mata memandang..

    ReplyDelete
  15. Macam ponah nampaklah achik. Kek mano ghumah ni?
    Achik, sey nak ucap bobanyak timo kasih sobab achik doakan mak sey yo. Mohon Allah makbulkan doa para malaikat untuk Achik. Amin.

    ReplyDelete
  16. rumah ni mesti sejuk tak yah pakai aircond dah.... susah nak cari rumah macam ni... kat kg pun dah banyak bina rumah batu...

    ReplyDelete
  17. Suka tengok rumah kampung macam ni Acik Erna, seni warisan zaman berzaman.

    ReplyDelete
  18. acik dah kenapa ngan ghumah tu? asal tinggal konangan? buek baru ko apo? co coghito sikit!

    ReplyDelete
  19. Cantik rumah tu, sejuk mata memandang. Dah takda siapa tinggal kat situ ka, Acik?

    ReplyDelete
  20. memang sejuk mata memandang..kalau ada rezki lebih saya prefer nak buat rumah kayu.. :)

    ReplyDelete
  21. salam rindu kakerna..ni umah kampung akak ker? teringat gak saya dh lama x balik kampung kt mersing..pas arwah nenek xder..mmg jarang sgt kami balik kampung..sedih lak rasa!

    ReplyDelete
  22. Assalam kak, cantiknya rumah kampung tu, saya suka rumah2 mcm ni penuh nostalgia. Sayangkan rumah kalo tak ada org duduk

    ReplyDelete
  23. cantik sangat2...
    paling suka umah kampung..
    penuh nostalgia...

    ReplyDelete
  24. sukanya nak dok kampung...laman nan luas, di kelilingi pokok2...sejuk semulajadi!

    ReplyDelete
  25. cantik...sayangnya jika terbiar aja kan...

    ReplyDelete
  26. alaaaaaaaaaa kak
    cantik tuuu
    kenapa di biarkannn huhu

    ReplyDelete
  27. AsSalam Erna..

    Kalau di ikutkan deru rasa, kakya ingin nak menghabiskan sisa2 hidup dikampung di rumah mcm ni.. :)

    ReplyDelete
  28. seronok kan rumah papan camtu, kalau malam sejuk je tak macam rumah batu bila malam panas berbahang. saya selalu termimpi-mimpi rumah lama masa zaman kanak-kanak dulu, memang memori indah yang sukar untuk luput dari ingatan.

    ReplyDelete
  29. rindunya suasana kg dgn rumah papan berderet2..kat felda pun dh lain,semua umah batu besar2 plak tu.dah xde gaya kg..

    ReplyDelete
  30. susah nak jumpa rumah jenis mcm ni dah sekarang..rata2 dok buat rumah batu.

    ReplyDelete