Monday, October 8, 2012

MACAM NI RUPANYA YE...

Assalamualaikum
asek la dengar cerita..jadi teringin la pulak
ni rupanya burger bakar
apa pulak guna lidi yang dicucukan kat tengah tu
agaknya sebab sate bakar ada lidi kot
acik ni bukan peminat burger
tapi teringin jugak nak rasa bila disebut bakar
sebiji ni RM8.00
mak ai..mahal tu.sebab susah nak bakar kot
sedap jugak daging tu dibakar
tak muak sangat bila makan
tapi tak boleh makan sorang
larat makan separuh je.
Alhamdulillah jadilah..janji dah rasa kan

jumpa lagi,Insyaallah

48 comments:

  1. Assalam...

    nampak sedap, lum penah try lagi ni...

    ReplyDelete
  2. Ohh... memang ada lidi ye Acik. Kakak lagilah jauh memeng tak pernah merasalah. Tunggu kalau dia buka branch kat JB mana tahu kan.

    ReplyDelete
  3. beli ktne nih acik oi.... dana penah mkn buger bakar tp yg original punya kt tmn melawati... bunger mustafa jones... lg original sbb tukang msk nyer mmg org sana (amerika)... mmg sedap

    ReplyDelete
  4. Wah...boleh tahan jugak rega burger bakar tu....mesti sedap kan...

    ReplyDelete
  5. sedap ya acik? yus tak pernah rasa lagi...

    ReplyDelete
  6. Besar sgt beger tu,kalau sy pun xabes mkn.Mahai tp sdp agk berbaloi la beli

    ReplyDelete
  7. burger yg saiz besar ke tu acik? boleh tahan reganya ya tapi kalau orang yang suka makan burger tak kisah punya walau harganya mahal janji sedap dan kenyang.

    ReplyDelete
  8. dah rasa oklah..saya gak belum rasa lagi.huhu

    ReplyDelete
  9. hahaha sesekali ku rasa teringin.. tak gitew acik
    memang besar tu acik .. 2 hari tak payah makan.. penuh perut ehe.. ayat terlampau :P

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Acik,

    Janji tak kempunan kan he.he....

    ReplyDelete
  11. Salam kak...burger bakar memang sedap kak..sebab tak berlemak...diorang guna daging kisar je... kat sini pun ada nama dia pun hebat...ada burger bini2 ku Gangster...harga je rm17...hehehe...

    Rasanya lidi tu untuk buat roti tu tersusun..tak jatuh sbb tinggi tu...hehehe

    ReplyDelete
  12. ala.... acik erna bak lar sini sikitttt....

    ReplyDelete
  13. memang mahal tapi berbaloi...
    sedap dimakan... elok ler sikit kot untuk kesihatan...bakartu...

    ReplyDelete
  14. Acik Erna, ummi pun pernah rasa. hari tu ada anak belikan, mak datuk, saiznya 'besqr gajah', hihihi.. Memang tak abih makqn sorang.

    ReplyDelete
  15. lidi tu bia berger tu tak terburailah..
    hehe

    ReplyDelete
  16. saya tak pernah merasa lagi burger bakar...baca kat blog2 kawan je la..

    ReplyDelete
  17. Hmmm...acik kena makan yang kat seremban punya, agak pedas dan saiz pon boleh dikecilkan ikut berat.

    so, tak muak sangat nak makan tu:)

    ReplyDelete
  18. Assalam.. sy x pnh makan lg la beger bakar ni.. haishh!! x berkesempatan lg..

    ReplyDelete
  19. dah penah rasa burger bakar..mmg mahal. Tapi yg saya mkn tu takle sesedap mana, mcm tak berbaloi dgn rege.

    teringin nak rasa yg betul2 kaw!

    ReplyDelete
  20. mahal juga burger bakar ni....
    janji sedap tak apalah Acik......

    ReplyDelete
  21. burger bakar tu burger yang dibakar lah ek..? saya tak pernah rasa..mahalnya...

    ReplyDelete
  22. Mahal ehh kak..

    Sey jarang makan beger ni.. hehe..

    ReplyDelete
  23. ha... ni belum pernah rasa ni Acik, teringin jugakla, apalah rasanya ye...

    ReplyDelete
  24. tu beli kat mana acik? Seremban? saya ssendiri tak pernah makan lagi..hehehehe

    ReplyDelete
  25. akak, kita pun dah rase..memang tak termakan lah..lagi pun sos dia omak aiii maniiiis!! beli dekat depan BSN ttj nun!

    ReplyDelete
  26. nampak sedap nye kak ..yum yum :)

    ReplyDelete
  27. bakar pakai arang kot...tu yg mahal harganya!

    ReplyDelete
  28. bila pi kl tak sempat nak cari burger bakar ni... dengar mmg femes...

    ReplyDelete
  29. sesekali layan burger ni best juga..

    ReplyDelete
  30. mahal...tapi kalo mcd bleh plak balun...hihi

    ReplyDelete
  31. Burger bakaq eh..saya pernah dengaq tapi tak pernah makan lagi style bakaq2 ni. Teringin pulak nak try..

    ReplyDelete
  32. INILAH BURGER BAKAR YANG TUNJUK KAT TV3 Jalan Jalan Cari Makan, Ahad tadi tu eh?

    Perhhh besar betul...! Ditunjuk haritu, daging bergernya dibuat sendiri, waktu siang utk dibakar malam hari. Segar!

    ReplyDelete
  33. sana sini org duk pos pasal beger bakaq ni..huhu..mesti sedap kan tu yg harga pun mahai..

    ReplyDelete
  34. betul tu Acik, tak larat nak ngabiskan sorang burger bakar ni. bayangkan, kalau daging burger biasa tu beratnya cuma lebih kurang 40gram, tp burger bakar yg dagingnya dibuat sendiri seberat 140g! ngan bunnya lagi, ngan kerepek mepek...tak larat diri!

    mahal pun berbaloi...kan?

    ReplyDelete
  35. Nampak best..Owh patut la mahal ye Queenie

    ReplyDelete
  36. Assalamualaikum AE..

    Saya tak rasa lagi.. Kena kena kumpul2kan anak sedara kalu nak merasa.mkn sorang mmg tak habis.. Besar sgt. Di shah alam ni Ada burger bakar baru buka tak lama.. Harga sampai 50 inggit sebuku pun Ada.. Huh!

    ReplyDelete
  37. tetiba wak teringat cendol bakar, rupa2nye tuan punye warong cendol tu namanya Abu Bakar daaa.. ahhhaaks

    ReplyDelete
  38. saya jugak yg tak merasa lagi...huhu...

    ReplyDelete
  39. Hahaha.. gelihati dengan wak Gelas. Cendol Bakar! kahhhhhhhhhhhh... memang tak leh blah la.

    mahal tu. RM8 sebiji. ish kalau saya pun muak jugak.

    ReplyDelete
  40. aloor acik dah merasa dahh
    saya x dpt layieee
    memang teringinn sgt2 huhuh

    ReplyDelete
  41. salam acik..bestnya burger bakaq tu..sy suka makan burger..

    ReplyDelete
  42. acik... yang lidi tu untuk tak kasi beger tu bergerak kot.. dah besar sangat kot kan.. =)

    bestnyaaaa... tingin lak! =D

    ReplyDelete