Friday, October 27, 2017

BUKAN SENANG NAK SENANG

Assalamualaikum
Semalam hero bongsu acik hantar gambar.
Bila cuti..kedai makan yang dekat sikit ngan asrama tak buka katanya
Kena la jalan jauh naik tangga turun tangga.
Beli dan makan dibilik je katanya..kalau makan dikedai..balik nanti dah lapar balik.sabar ye dik susah sekarang tak pe..cari la ilmu belajar la..sabar..tu semua dugaan semasa bergelar pelajar

.in shaa Allah sem depan mak pos kan motor ye.senang nak pi kedai beli makanan dan barang keperluan.

Tuesday, October 24, 2017

ASSALAMUALAIKUM

Assallamualaikum
Apa khabar semua..dah lama acik tak kongsi apa2 ceritakan
Minat menulis masih ada cuma ketiadaan laptop dirumah membatas kan segalanya.hari ni cuba2 guna telefon..tak tau berjaya ke tidak.
Anak2 dah sambung belajar ni terasa sangat sunyi nya.lagi la hero bongsu peneman setia acik tu.hampir 8 bulan kemana pergi setia je dia mengikut.
Hero bongsu dah pun tamat pengajian diploma dan dah juga memulakan pengajian peringkat ijazahnya di UTM Skudai.jauh la jugak.dulu di BP dekat sikit acik nak ulang tengok..
Tak boleh nak tulis panjang2 percubaan pertama guna handphone kita tengok apa jadi
Acik masih tak pandai nak masukan gambar.
Ok la kalau berjaya kita boleh jumpa lagi..in shaa Allah