Saturday, October 6, 2012

MENGHADIRI JEMPUTAN.

Assalamualaikum

Sabtu 6 Oktober
ada dua jemputan kenduri
 Kenduri yang mula acik pergi diseremban Jaya
 Makanan Alhamdulillah..sedap hidangannya
kemudian ke Tampin Indah
 Mak ai..seriusnya abang2 acik ni
kalau dah berjumpa banyak beno benda yang nak diborakkan
Kali ni hero Bungsu acik ikut sama
ada la gambar yang acik nak simpan disini

oklah nak rehat..balik dari kenduri tadi..dah siap solat
zuhur dan asar.
rasa macam nak tidur la pulak
tapi tak baik tidur lepas asar kan.
acik pun pun menulis merapu la disini.
tak mau melayan mata yang mengantuk ni

oklah jumpa lagi,Insyaallh.

24 comments:

  1. cerita pasal kenduri..bulan ni pun saya ada 2 kenduri yang saya kena hadiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totie@Tomy ni baru minggu ni..belum lagi mingu2 depan..he he

      Delete
  2. ni kat umah lamo saya dulu kak...kakak ipar ada duk situ...minggu lopeh anak dia kawin, saya tk pi pun kak..telupo..dan telepas....huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang kek seromban ko Tampin rumah lamo acik tu he he..ado duo akak poie tadi

      Delete
  3. Banyaknya kenduri.. :) Kalau dapat jumpa kawan2 lama, memang borak tak ingat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam nur..kali ni jumpa denga sedara mara pulak..

      Delete
  4. Samo laa..

    Sey pun hr ni makan kenduri jugak... Omak gulai ikan baung mo ghobung, lom sompek makan lagi ni haa... Jangan licin sudah.. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. azz kok akak la.ikan baung punyo pasal..makan dulu baru poie kenduri he he..sodap t ikan baung..susah nak dapek kek sini

      Delete
  5. M pun ada jemputan kenduri kawin gak ari ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya sampai hujung tahun ni ada kenduri kan M

      Delete
  6. salam erna, makan kenduri yo nampak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsallam kak pah yo lah kak pah...sampai dah kombang dah he he

      Delete
  7. Wah..sibuk mkn sana sini ya kak.
    Rezeki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki ujie..sampai malam tak makan lagi dah

      Delete
  8. wah seronok kakak ..
    memenuhi jemputan itu wajib kan ;)
    saya disini pun ada 2 jemputan , tapi x leh nak hadiri huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ieda..alhamdulillah ada kesempatan hari ni..dapat acik hadir dikedua2 majlis

      Delete
  9. best nyer g kenduri...

    nak ikut....

    ReplyDelete
  10. Hampir setiap minggukan acik ada kenduri kahwin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul..dah bermula dah ni..kenduri kawen..rasanya sampai lah hujung tahun depan

      Delete