Friday, October 5, 2012

ALAMAK TERLUPA LA PULAK

Assalamualaikum
saja nak tayang..
acik belum pernah jumpa
biskut roti macam ni
tah bila en.suami beli acik pun tak tau
tengok dah ada je kat dapur
bila rasa..sedap jugak.
bila acik leka makan
en.suami tegur..sedap ke..
alamak..lupa nak tanya
tau dah..en.suami paling suka kalau apa yang dibeli
acik makan..lepas tu tanya..beli kat mana ni
sedap la..ha ha  tu yang dia nak dengar.
kali ni..acik ngap ngap je makan
lansung tak cakap apa apa..he he..
dah 30 tahun kan..
kalau pasangan kita belum buka mulut
kita dah tau apa dia nak cakap.
ok lah jumpa lagi,Insyaallah.

28 comments:

  1. salam K.Erna.atie pon xpernah jumpa roti camni..cantik jer ada coklat2.

    ReplyDelete
  2. biskut ni keras kan?tpi kalau dah mula makan susah nak stop ;)

    ReplyDelete
  3. sha ada jumpa kek lapis buat biskut kat sarawak. diorg potong macam roti acik nieh lepas tu dia bakar balik.

    rangup...tp rasa dia macam smoky sket:)

    ReplyDelete
  4. Kalau yg kuning tu je penahla mkn.

    Lps ni rajinla suami akak membelikan utk akak..:-)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Acik,

    Betoi tu Acik..dah 30 tahun mesti dah kenai dan faham dah semuanya pasai pasangan kita ni kan Acik...punya lah sedap sampai tak terkata apa2 he.he...Kak Ros pun tak pernah jumpak biskut roti yang macam nih...nampak memang sedap...

    ReplyDelete
  6. kek somban yo gek ea ado jua...huhuh

    ReplyDelete
  7. nampak pongg mcm sedap..mcm syg nak mkn tuu ;p sbb cantik corak dye hehe

    ReplyDelete
  8. salam kak ingatkan spesies kupu2 jenis baru ke hape tadi...ghupanya sekuk...chantik lak tengok..tu lah kekadang benda2 yg sekecil itu pun boleh menyemarakkan kasih sayang antara isteri n somi...ohh so sweeet!
    woooah kayo eh dak emi dapek rm160...blanja auntie nik eskrim tau!!tahniah emi!!

    ReplyDelete
  9. kalau kata sedap..mesti lps tu dia akan beli lg,kan...

    ReplyDelete
  10. samalah saya yg dah 12 thn bersama..asal dia beli apapun..makan jer..hehehe biskut tu keras sikit kan..

    ReplyDelete
  11. mudahan hbgnn suamiisteri antara kami kekal seperti acik suami isteri

    amin

    ReplyDelete
  12. mesti dah kenal hati budikan acik erna..dah 30 tahun hidup bersama...

    ReplyDelete
  13. Kami yg lihat ni pun dah nampak sedap... Nanti beli banyak2 ye kak.pastu pos kat JB ye..hehe (gurau je..)

    ReplyDelete
  14. Wah...cantek roti tu kak...nampaknya nak kena try buat corak mcm tu gak..hehe

    ReplyDelete
  15. Laaa..tadi tengok kek mengancam di blog kakzai..ini acik erna pulak post biskut spesel ni..laparnya..(tapi jam dah pukul 11.47 malam!)

    ReplyDelete
  16. hehe..usik mengusik dalam diam tu Acik Erna, tentu suami tertunggu-tunggu acik bertanya.

    ReplyDelete
  17. saya pun tak pernah jumpa biskut roti macam tu..

    ReplyDelete
  18. Nampak sedap la, teringin pulak malam2 gini, hehehee

    ReplyDelete
  19. kalau somi beli..apa pun sedap jer..kan..acik...:)

    ReplyDelete
  20. Eh... kakak pun tak pernah jumpalah acik. Macam kek. Mungkin kek dikeraskan dalam oven kot. Cantik pun juga kalau masuk piring hidangan..

    ReplyDelete
  21. Salam my dear Achik..:-)
    X pernah jumpa..nampak gambar mmg cam rasa sedapp...:-)

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah kak da 30 tahun... :)
    saya bese makan yang kaler kuning je kak..cantik plak saya tgk yg ni

    ReplyDelete
  23. En suami suka bila akak makan & puji :-)yang dia beli..

    ReplyDelete
  24. kalau tak silap Amie... lama dah biskut ni ada, tapi tak tahulah pulak kalau Amie salah pandang....

    ReplyDelete
  25. rasa macam penah makan....

    seronok dengar akak bahagia dengan suami dan anak2..moga berkekalan kak ^_^

    ReplyDelete
  26. X penah lak jumpa yg pesen gini, ingt td acik buat kek, cntk lak paten nye, heeee

    ReplyDelete