Sunday, April 1, 2012

AKHIRNYA BERTEMU JUA..

Assalamualaikum.

Alhamdulillah semalam dapat jugak acik cari dimana hotel crystall crown.
kalau ikut alamat yang kawan acik bagi..port klang.
acik cuba tanya'cik ina peminat do do cheng' tu
katanya belum sampai..cuma dipandamaran dan bagi panduan sebelah kompleks sukan
terima kasih cik ina..dengan adanya panduan tu..memudahkan acik mencari.
(Gambar acik dan adik B..sila fokus ke kawan acik je ye.acik dah malu nak letak gambar sendiri dah dah terlebih berat.)
maaf ye..tak de gambar pengantin..tempat makan..pelamin semuanya cantik tapi acik terleka seronok berborak bila berjumpa jugak dengan kawan2 lain hero bongsu pulak seronok menjamu selera dah nak balik baru teringat.
kawan acik yang acik panggil adik B..berjumpa pertama kalinya di kuala selangor
selepas berumahtangga dia berpindah ke kelang mengikut suaminya yang berkerja di Pelabuhan kelang
berusaha adik B bertanya dengan kawan2 untuk mendapat no.talipun acik
Alhamdulillah dapat jugak dia menalipun untuk menjemput acik menghadiri kenduri kawen anak sulong dia
Tahniah adik B dah pun menerima menantu sulong

Hero bongsu ada balik dapat la dia ikut sama
petang tadi dah hantar dia balik semula keasrama dan seperti biasa....jeng jeng..
sampaikan acik tegur dia..cuba aimi tengok orang lain..dok jauh nak balik susah tunggu cuti sekolah aje
tak nangis pun..agaknya  acik tak pernah tegur..apalagi..makin lebat la.
heran acik..mana la datangnya air mata dia tu..banyak je..

Ok lah...tak mau bebel dah..jumpa lagi,Insyaallah

37 comments:

  1. Sampai pun acik, sekarang ni ramai yang buat keja kahwin kat hotel crystal crown tu.

    baju acik kaler sama ngan hero bongsu, biasalah acik bongsu , manja cam anak cik ina yang no 3, dah besar ni kurang sikit manja.

    ReplyDelete
  2. acikkkkkkkk

    ayu suka bila acik syer ttg adik..
    kikikii

    PS: bestnya jumpa teman2 lama atau teman baru..

    ReplyDelete
  3. comelnya si bongsu menangis.... hu hu huuu

    ReplyDelete
  4. Ehehehe, bungsu Kak, bese la tu, sayangggg dia ngan akak tu, org x penah berpisah... Hehehe

    ReplyDelete
  5. amboi berseri seri acik. bestkan dapat jumpa kwn2

    ReplyDelete
  6. eh lawa la gambar terbaru akak :)
    saya pun dah lama tk letak gambar seniri sbb bam bam dah saya ni..
    ni kalo aimi bc entry ni sure dia marah kat mak dia kan..tp bagus la kak dia manja dengan akak tanda dia sayang sangat dgn ibunya, nanti da kawen Insya Allah, dia takkan lupakan ibunya...saya tau,sbb saya pernah tgk sendiri... :)

    ReplyDelete
  7. aimi manja sungguh dgn k.erna ye.....bagus anak lelaki syg mak ni. Beruntung k.erna!

    ReplyDelete
  8. hihihi!!
    aimi.. aimi..
    takpo tu kak... lelamo ok deh. cumo amik maso la...

    ReplyDelete
  9. salam acik..ehem hotel crystall crown tu 10 minit je perjalanan dr rumah mama..hu2x..kalau tak blh jumpa acik..

    ReplyDelete
  10. kesian hero tu.. takpe, nangis2 tu mesti dia sayang & rindu2 sangat2 kat acik..

    ReplyDelete
  11. Bestnya makan kenduri. Kenduri kawan plak tu.

    Kata orang, anak lelaki sebesar itu masih menangis, tandanya hati dia belum cukup keras.

    ReplyDelete
  12. besela acik..tp kene tegur dia jugak tu..hehe.senang skang wat kenduri kat hotel..dah mampu kan,senang xpyah pening2 kepala...

    ReplyDelete
  13. namo pun hero bongsu kak hehehehe

    ReplyDelete
  14. hero bongsu acik ni botul2 anak omak eh...hihi

    ReplyDelete
  15. Mujur dapat guide dari Cik Ina DDC tu aye acik. Jumpa kawan lama dah bermenantu mesti lama sungguh tak bertemu.

    Adik masih menangis lagi ye acik. Sedih sangatlah dan acik pun mesti hati tak sedap nak tinggalkan dia tapi demi masa depan nak buat macam mana kita pun kena tabah juga...

    ReplyDelete
  16. anak bongsu biasa lah kak...
    manje dia lebih sikit..

    glamer tu kak....

    ReplyDelete
  17. Salam K.Erna..bestnya g gede2 ya.anak bongsu k,.erna sama la ngan anak pompuan atie tu,cuma skrg dah kurang lar.
    Agaknya sbb anak bongsu kot...manja lebih.hihi

    ReplyDelete
  18. acik
    boleh ayu tau..
    acik minum mcmana sampai gastrik kn semula dan berat badan boleh naik?
    ** monavie**

    ReplyDelete
  19. syoknyee acik dah jumpe kawan lama nie .. kembalikan nostalgia ajee ;)

    ReplyDelete
  20. manja lah tuh...bongsu kan..=}

    ReplyDelete
  21. anak bongsu mcm tu laa kak memang manja sama laa mcm saya..bukan saja dibuat2 tp mmg semulajadi camtu laa kak!!

    p/s: akak terima kasih sbb sudi singgah n follow blog saya tau..saya follow akak balik yer ;-)

    ReplyDelete
  22. hotel crystal crown....


    ok. saya pun ada gi kenduri kat klang weekend lepas. tapi buat kat rumah lah. heheh~

    ReplyDelete
  23. jumpe kawan lama..bestnyer..

    ReplyDelete
  24. anak bongsu..manja sikit kan acik..nak berpisah rindu nak tgk muka ibu, nk dgr bebelan ibu dan rindu dgn masakan ibu dia tu..:)

    ReplyDelete
  25. Happynya acik dpt jumpa kwn lama,tentu byk cite yg nak diborakkan....biasalah anak bongsu dia manja sikit.

    ReplyDelete
  26. Acik...

    Yani datang ziarah... :)

    Boleh lah belajar masak dari Acik

    ReplyDelete
  27. Nama pun si bongsu acik.. hehehe suya dulu duk asrama, nak nangis malu.. kiki3.. kalau nangis kena kutuk dek abg2.. :)

    ReplyDelete
  28. Salam Acik,

    Anak bongsu ni selalunya macam tu la kan Acik......he.he.he...

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum kak... anak bongsu biasalah tu.. ni anak kecik anie ni pun sama ler...

    ReplyDelete
  30. Salam Erna...alhamdulillah dapat juga jumpa.

    Anak omak hehehe...Kalau dah biasa makan masakan mak mesti rasa masakan yang paling best.

    ReplyDelete
  31. ala comelnya dia..manja betul dia...yana pula tk tahu la sapa yg bongsu nanti..camana feelnya...hehe

    ReplyDelete
  32. Assalamualaikum Cik Erna..

    Maaflah saya jadi lemau berblog walking. Jadual jadi bertambah padat pulak akhir2 ni... Sampai rumah merangkak tergolek terus.

    Jumpa kwn2 lama mmg seronok kan.. Masa terpisah sudah tentu bnyk cerita.

    Adik kememeh ya.. Anak bongsu mmg semua begitu rasanya. Manja dan mudah tersentuh. Berjurai2 air mata boleh lencun selimut. He he .Bila dah matang sikit nanti ok lah sikit. :) ..

    ReplyDelete
  33. mak cik kantin x pandai masak atau maknya terlebih pandai masak?hehe

    ReplyDelete
  34. Salam Kak Erna..
    Akak..hotel tu dekat PJkan...kalau akak nak tahu, masa saya duk KL dulu, itulah tempat saya "berbulan Madu" dengan cik Abang bila dia datang KL sebelum dapat tukar balik...yelah...dia di Penang , saya kat KL..ha..ha..

    p/s..Hero bongsu akak menangis tu, sebab terlalu sayangkan emaknya tu...anak emak le katakan...:)

    ReplyDelete
  35. Cntik jer acik..muka ada seri..:)
    eheh lucu pulak acik kata mana datangnya air mata hero bongsu acik tu..banyak jer..hehe..anak bongsu kot..yna pun gtu..kikiki

    ReplyDelete
  36. Cntik jer acik..muka ada seri..:)
    eheh lucu pulak acik kata mana datangnya air mata hero bongsu acik tu..banyak jer..hehe..anak bongsu kot..yna pun gtu..kikiki

    ReplyDelete
  37. Anak acik nie manjanya...teringat masa lynn duk hostel dulu..mak bagi kain batik mak sebab nak balik hostel je..mesti hujan..hehe

    ReplyDelete