Followers

Wednesday, April 11, 2012

WW-Jom kita masak..

Assalamualaikum


33 comments:

  1. acik rebung ke? kalau rebung masak lomak cili api ngan udang sodap tu.

    ReplyDelete
  2. Salam K.Erna.Rebung ke tu?Sedapnya klu masak lemak..nambah2 nasi lar tghari nanti ya.
    Pastu tumbuk sambal belacan...ada lak ikan masin..kecur airliur!

    ReplyDelete
  3. Akak..
    hari ni masak rebung ye..kalau saya, saya suka masak "pajeri"...dengan udang...sedapppp pastu dikawankan dengan ikan terubuk masin campur bawang....:)

    ReplyDelete
  4. saya seumur hidup ni tak pernah lagi makan rebung. teringin nak makan tapi x reti nak masak... T_T

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Acik,
    rebung jeruk ke tu... alahai Acik cepat2lah masak lomak cili api ke, bubuh udang ke apa ke, jangan lupa panggil kami datang makan tau!

    ReplyDelete
  6. apalah yang nak dimasak dengan rebung yek....pasti menyelerakan..

    ReplyDelete
  7. Rebunggggg!!!

    Masak apa AE? Mesti ah masak lomak tu..
    (sila baca updated n3 blog saya. Hahah)

    ReplyDelete
  8. sedap nye rebung..rangup2 gitu :)

    ReplyDelete
  9. Rebung ke tu kak?(org tanya dia nk tanya gak)hehe.. Akk wat sendiri ke jeruk tu? Pnh dgr jer org kate sedap,sy x pnh rase lg.hehe

    ReplyDelete
  10. acik..seumur hidup ida tk pernah masak rebung..bukan apa sebab anak2 tk pandai mkn...acik masak mesti best..

    ReplyDelete
  11. wahhh...sedapnya rebung....tentu dah masak rebung tu...Saya bawak mngkuk ni Acik, minta sikit boleh???? hehehe.....

    ReplyDelete
  12. gulai rebung dgn daging pun sodappp gak

    ReplyDelete
  13. waduh2 kak, mskn kg siap ada rebung lg tuh... pasti mkn btambah tadi kan ;D

    ReplyDelete
  14. acik, angah kat luar pintu ni...nak rebung skett..

    ReplyDelete
  15. mcm rupe rebung. sedapnye tu buat masak lemak...

    ReplyDelete
  16. rebung tuu
    tapi rasanya rebung cina kan ..
    org masak lemak sedap ;) lembutt je , lebih lembut dari rebung biasa tuu ..
    satu layie masak asam pedas fuh !!!

    ReplyDelete
  17. rebung ya...tp yg di jeruk ke tu...
    saya suka yg fresh...yg kaler putih tu...terasa manisnya...

    ReplyDelete
  18. wahh..rebung tu kan acik...
    sedapkan kalau masak lemak ciliapi campur dgn daging salai...

    ReplyDelete
  19. Hmmm....rebung, memang sedap tapi saya tak boleh makan sebab anginlah, achik. Sedih. Huhuhu.

    ReplyDelete
  20. Hari ni, hangat lauk dlm peti ais je...

    Tak pernah makan lauk rebung ni!Sedap ke,tak tahan dgn baunya!

    ReplyDelete
  21. rebung...memang terbaik!!..tapi mokwo jarang makan takut gatai dan batuk...tapi kalau dah start makan,memang tak hingat!!!

    ReplyDelete
  22. Rebung ?Masak lemak cili api ke hari ini?

    ReplyDelete
  23. acik...mama suka mkn rebung !!!..bila dah sakit ni terpaksa berhenti ..hu2x..

    ReplyDelete
  24. masak lemak cili api + udang ni...best sangat

    ReplyDelete
  25. Rebung ke umbut kelapa, Acik? Kalau umbut kelapa payah nak dapat... Sedap gulai cara orang Kelantan.

    ReplyDelete
  26. Masak sedap2 yer..pastu post kat dapur Rahel..hihihi..

    ReplyDelete
  27. saya tak pernah makan rebung..sedap ke?

    ReplyDelete
  28. masak asam pedas sedapni acik..nyam3..hehe

    ReplyDelete
  29. kat sini pun ada jual rebung tapi saya tak pandai mkn rebung pula.

    ReplyDelete
  30. Saya tak pernah msk rebung kak, mkn je tau heheh

    ReplyDelete