Monday, April 2, 2012

BILA BABY MENANGIS NAMPAK COMEL JE.

Assalamualaikum

sesekali tengok cucu menangis cam ni seronok kan.
comel je..menangis sampai merah2 hidung ..merah mata..


rasa nak cubit cubit je..bukan kerana marah..tapi geram..sayang..
umur baru 7 bulan..dah pandai nak berjalan..
ni kes masa acik bercuti kekelantan 
masa cuti sekolah hari tu.
budak ni dah disiapkan dulu..yang besar2 belum siap
boleh dia menangis  tengok orang lalu lalang depan dia..tak ambik dia..takut kena tinggal..
ish3...tu yang geram tu..

(N3 ni..kes rindukan cucu..he he)

Panjang umur..jumpa lagi..Insyaallah

40 comments:

  1. ehem..acik cepat2 suruh sihero along cari isteri nanti bolih acik main dgn cucu sendiri,kan..he2x..

    ReplyDelete
  2. Merah betul kening idung mulut dia..! Beria-ia nangis. ^_^

    *rindu tengok gambo aje la acik ya..

    ReplyDelete
  3. sampai merah2 melalak.. sampai nya hati depa yg lalu lalang tak amik dia... memang geram tengok..

    ReplyDelete
  4. La hai sungguh2 nangis tu acik sampai merah matanya...

    Mehla AA dukung....

    ReplyDelete
  5. salam K.Erna.OOO rpndu ngan cucu yer...lain kan persaan bila rindu kat anak..& bila rindu kat cucu..hihi
    Comelnyaaaaaa...

    ReplyDelete
  6. acik rindu cucu ya?
    tengok gambar hilang rindu tu~

    =}

    ReplyDelete
  7. Alahaiii ... Ini yang buatkan saya rindu cucu jugak ni... :)

    ReplyDelete
  8. aduhhhh...sampai merah2 mata dan hidung....tapi tetap comellll....

    ReplyDelete
  9. Kak... kalau bebudak comel je menangis camtu... kalau org tua...hehehe...buruk ye kak?

    ReplyDelete
  10. kecik2 dah pandai takut kena tinggal. Pandai dia tu...

    Itu yg buat tambah geram dan rindu

    ReplyDelete
  11. rasa nk cubit gak neh hehehe...ololo sape la nk tinggal dia tu ;D

    ReplyDelete
  12. haha..mau tak nangisnya dah tengok semua pakai elok2..mesti nak kuar kan..pandai2 ini budak..

    ReplyDelete
  13. ujung mggu ni buleh la poei jumpo cucu kak... kasi hilang rindu...

    ReplyDelete
  14. Orang tuo kok monangih lagi la bogando2 comel ehh kakk... hahaha...

    ReplyDelete
  15. As salam Acik,

    Wah, lama betul Marya tak singgah sini... Buka2 tgk bbb comel tgh nangis! Marya pun suka gak tgk budak nangis... Rasa nak gigit je idung tu kan... Klau Iman yg nangis, kdg2 lg saja nak sakat2 die... Tp klau nangis tgh malam rs nak babab je...he3x... Tak sangka Acik dah ade cucu, nampak muda lorh... :)

    Pasal pics tu, mmg kena pandai jwb, ckp dgn Iman eeeiii...tak malu, jgn jd mcm ni, tak mo tgk... Tak elok, no good... Insya'Allah yg penting didikan kita kan... Doakan Marya semoga dpt didik anak dgn baik ye Acik... TQ :)

    ReplyDelete
  16. Dah besar nanti kalau asyik menangis juga, mahu kena cubit! ;-)

    ReplyDelete
  17. Hehehe, comel...

    Br 7 bulan, nmpk mcm dh beso... :)

    ReplyDelete
  18. kesiannya dia sampai merah2 muka

    ReplyDelete
  19. Alahai kesiannya cucu nie nanges sampai merah2 hidung pipi mata segala hehehe...

    ReplyDelete
  20. memang besh usik budak2 ni acik..org ganu kata wehi khenak...sokmo kena marah ke ma sbb usik budak2 sampai nangis =)

    ReplyDelete
  21. Salam Acik Erna,

    He he dia takut orang tinggal dia tu.

    ReplyDelete
  22. Salam Acik :)

    Cik hubby kite plak suka tgk/kacau bdk2 or baby kate dier x suka baby senyap2 suka kacau biar kecoh g2 hehehe kesian tgk nangis sampai merah padam muka kesian nyer :(

    ReplyDelete
  23. klu baby, apa buat pun comel.... alamak mak pun dh rindu nk cium bau baby lak cite psl baby nih.... hehehehe

    ReplyDelete
  24. Semua org suka tengok baby kan Acik.. memang kita geram suka bukan geram marah...

    ReplyDelete
  25. Nampak sangat acik rindu cucu..hehe..comel betul budak hidung merah nie..gigit baru tau..heheh

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum Acik,

    He.he.he...bukan hidungnya ja merah,dengan kening2dia pun merah...comel sangat..

    ReplyDelete
  27. acik.. baby kalau aksi apa pun comel je. kalau aksi tengah uk uk pun comel. hahaha

    ReplyDelete
  28. alahai kak
    suka ada, geram pun ada kan?
    ni yg buat sya rindu dgn budak kecik nih

    ReplyDelete
  29. Salam Erna...geramnya,comey sangat. Saya dah lama tak ada baby dalam keluarga.

    ReplyDelete
  30. tengok cucu acik ni pulak buat saya rindukan anak buah saya. :D

    ReplyDelete
  31. Alolor comel la dia takut orang tinggal dia ya..hehe..abih merah mata hidung..macam amoi korea jer muka..hehe

    ReplyDelete
  32. memang geram tengok dia...comel!!..

    ReplyDelete
  33. ooo acik pun dah ade cucu?
    tomei nooo cucu ni..rambut kerinting ek?

    ReplyDelete
  34. comelnya dia...
    pjadi enghibur hati yee

    ReplyDelete
  35. ni mesti menagis tahap maharaja ni..
    sampai merah habis mata..hidung...

    ReplyDelete
  36. ingatkan nadiah je yang suka tengok baby menangis :D

    ReplyDelete
  37. sampai merah hbis kening dia..

    ReplyDelete
  38. Ciannya dia org lalu lalang x pedulikan dia,meh aunty dukung dia ndak!

    ReplyDelete
  39. sampai merah2 mata dy..ish2..kiutttttt

    ReplyDelete