Thursday, April 5, 2012

ADUHAI..NAK BUEK CAMANO..

Assalamualaikum

Hari selasa..cik abang acik kata..dia rasa sakit gigi..nak pi cabut katanya
dah cabut pun..hari ni dia tanya acik ..ada ke ubat gigi yang boleh hilang kan sakit gigi
terkejut acik..hari selasa kan dah cabut acik kata
tak tau lah..dah salah cabut kot.katanya..
ayo e la hai..boleh ke macam tu..


63 comments:

  1. aduh macamana bole salah cabut..

    ReplyDelete
  2. Laaaa....

    Gigi mano lak yg abang akak cabut tu..?

    Sian gigi yang tak bersalah jadi mangso.. hehehe...

    ReplyDelete
  3. hehe..bab2 cabut gigi ni memang sayo lomah ckit..takut...pulak tuh dah salah cabut...adehla...bertamboh2 la sakit acik..hehe

    ReplyDelete
  4. Macam mana boleh jadi macam tu pulak? :(

    ReplyDelete
  5. uikkk.... jangan salah cabut... kes naya tuu...

    ReplyDelete
  6. Qhaifa..acik pun tak tau lah..he he

    ReplyDelete
  7. Azz. tula azz..gigi dio memang tahan azz..baru nak mulo kono sakit gigi dah tuo ni ha..tu yang copek2 poi cabut..rupo e salah pulak..he he

    ReplyDelete
  8. kak cik..tak tau la macam mana boleh jadi cam tu..

    ReplyDelete
  9. kazman/sue..memang naya la..kena tahan sakit cabut lagi sekali kan..

    ReplyDelete
  10. kak long..anang tu jarang la akak tengok dio kono sakit gigi..sokali kono..salah cabut pulak..

    ReplyDelete
  11. Kumur listerine..atau air garam.
    Mmg membantu.

    ReplyDelete
  12. Hehehehe.. Jgn marah saya tergelak.. !

    ReplyDelete
  13. kes naya ni..x pasal kena cabut lagi..hehe

    ReplyDelete
  14. agaknya ada lagi rasa sisa
    sakit gigi tu kot kak...siannya!

    ReplyDelete
  15. alahai kakerna cayang..pn doc terlambat sudaaa..nk ucapkan hepi belated besday ye kak..moga panjang umur & sentiasa diberi kesihatan yg baik..aminn! muaaaahhh!! lawak tulla hubby akak tu..iyolaa tu salah cabut gigi..hihii!!

    ReplyDelete
  16. Ujie..tq..nanti balik nak bagi tau..orang yang jsusah nak kena sakit gigi ni..sesekali kena memang terok kan

    ReplyDelete
  17. DeruOmbak..tak pe..acik pun mulanya tergelak..masam le muka cik abang yang sedang sakit tu..he he

    ReplyDelete
  18. izza..tu la..nasib dia tak penakut macam acik..

    ReplyDelete
  19. Ati..agaknya la..esok kena la pi klinik tu lagi..

    ReplyDelete
  20. inahar..terima kasih ats ucapan tu..

    ReplyDelete
  21. hehe..
    mesti sakit sgt agaknya tu

    ReplyDelete
  22. irfa..abang memang jarang dapat sakit gigi..dari muda tak pernah..dah tua2 ni baru mula..tu yang bila rasa sakit terus pi cabut..sampai tak tau yang mana satu..he he

    ReplyDelete
  23. Rina AVAIL..terima kasih..nanti nak suruh dia buat

    ReplyDelete
  24. Alahai...macam tu pula,salah cabut ke..naya juga...

    ReplyDelete
  25. Alamak..salah cabut ke acik..seramnya..lynn paling takut jumpa Doc gigi..inikan pulak nak cabut..hwa..nanges dulu nie..

    ReplyDelete
  26. laa ni mesti jns gg dekat2 ni tak tau mana satu yg problem kan kak..sian dia, ada ubat gg hilang sakit gg tu satu colgate jns apa tah n satu lg sensodyne kan

    ReplyDelete
  27. Assalam kak macam mana lak boleh salah cabut tu, dah la nak cabut gigi ni semua org takut kan. Sian abang akk tu dh cabut pun sakit lagi, nak kena cabut lagi sekali lah tu

    ReplyDelete
  28. salam...

    tak pernah lagi kes silap cabut ni....huhu

    ReplyDelete
  29. klu sakit gigi...rasa semuanya sakit..pas tu tk perasan gigi yg mana yg betul-betul sakit..

    ReplyDelete
  30. kena gi check balik dgn doktor kak...mungkin ada 2 gigi yg rosak...satu dah cabut...yg sakit tu mungkin gigi yg satu lagi.
    Biasanya waktu tengah sakit...kita x boleh nak point which one yg sakit.

    ReplyDelete
  31. loor kak, kang salah gigi huhu, kalau tidak tak kan sakit layieee

    ReplyDelete
  32. Alahai, cemana Jd camtu, syg gg yg tersalah cabut tu, kot tumbuh balik xpo yo... Hukk

    ReplyDelete
  33. Assalamualaikum kak... boleh ke tersalah cabut... hehehe...

    ReplyDelete
  34. haha..tapi memang ada camtu acik,ayah saya pernah rasa camtu,dah cabut tapi rasa sakit plk yg gigi lain..

    ReplyDelete
  35. bengkak kot, ok lah tu lama2 nti...

    ReplyDelete
  36. macamana plok leh salah cabut?

    ReplyDelete
  37. kelakarla akak ngan hubby akak ni..mcm mana dah cabut leh sakit lagi tu..ke tersilap cabut gigi yg tak sakit..:)

    ReplyDelete
  38. alamak!
    rugi dah gigi sebatang hihihi!!

    ReplyDelete
  39. Sakit paling sakit ni kak. Apa pun x boleh. Hihi.. Xpe nnti boleh pakai yg pelesu. ;)

    ReplyDelete
  40. Waalaikumsalam wbt......la camner boleh salah cabut? Dh kurang 1 gigi.....

    ReplyDelete
  41. heheheee ..
    cuba gigit2 cengkih ngan gigi yg sakit tu. InsyaAllah!

    ReplyDelete
  42. Biar betul en abang acik nie.. tak kan boleh salah cabut..

    Kena pergi jumpa dentist tu baliklah acik...

    ReplyDelete
  43. aduhai.. kesiannya.. patutnya dah lega tp tak lega2 lagi pulak ye..

    ReplyDelete
  44. salam acik..happy belated birthday acik,sori terlamabat wish..semoga panjang umur dan sentiasa berada di dalam lindunganNya.
    *ishh..sakit lagi..baik pi klinik balik,tengok kot ada gigi lain pulak ke yg rosak..:)

    ReplyDelete
  45. sakit gigi mmg betul2 sakit tau acik..walaupun dah di cabut, 2-3 hari mesti terasa sakitnya..:)

    ReplyDelete
  46. blm ilang kesan sakit cabut tu lagi kak erna...cam saya ni ha... urat2 gusi sakit lagi.. kesan injeksyen bius tu lagik..darah beku kat tmpat gigi yg di cabut tu. Mmg rasa tk selesa la spanjang minggu ni...huhu

    ReplyDelete
  47. apa kata gi semula jumpa dentist.. cek..kot2 ada lg g perlu dicabut

    ReplyDelete
  48. lelamaisara..memang naya..
    bersedia untuk 2 kali sakit

    ReplyDelete
  49. Lynn..ada kawan acik rupanya..sama2 takut nak jumpa dentist

    ReplyDelete
  50. Tihara..tu kan..kalau masa sakit..rasanya semua yang ada dalam mulut tu sakit.

    ReplyDelete
  51. Embun Rosaliza..wkmsallam..tak tau la..macam aman..dia salah tunjuk ke apa..he he

    ReplyDelete
  52. Syira Qahira..dah nak terjadi kan..kena la hadapi..he he

    ReplyDelete
  53. sal betul tu..masa sakit tu..rasanya semua sekali jadi sakit.

    ReplyDelete
  54. kasihredha..memang kena pegi tu..kalau tak melarat sakitnya

    ReplyDelete
  55. Mekati Qistina..memang tak kan tumbuh lagi dah..he he

    ReplyDelete
  56. ehem..salah cabut ke..hu2x..kalau mamalah, mama gi cabut gigi yg satu lagi tu..dr menahan sakit..

    ReplyDelete
  57. Xkan doktor tu x ketuk2 dulu check gigi mana yg sakit?...

    ReplyDelete