Saturday, May 5, 2012

SERONOK NYA MELAYAN SIKECIK..

Assalamualaikum

Jom layan gambar cucu makan keropok
malam tadi dia ada balik kerumah atuk dia.
dulu kalau balik... kerumah acik la..
sejak atuk dia dah pencen dan balik kampung
dia balik rumah atuk
jadi acik kesana..nak main2 ngan dia
nanti petang esok sebelum balik rumah sendiri..dia akan kerumah acik dulu.

macam le lapar sangat ni
beria ia nak makan keropok..gigi pun belum ada.
 Bulatnya mata.
gambar kakak tak ada..sejak dah buka simen ditangan
tak boleh duduk diam.

ok la..jumpa lagi,Insyaallah.

19 comments:

  1. Replies
    1. yo lah kak ngah..lopeh tu..berangan nak makan keropok goreng..gigi pun lom tumbuh..he he

      Delete
  2. seronok tengok budak kecik ni...

    ReplyDelete
  3. bulatnya mata dia..dah di kokahnya kopok tu..gigi xada..gusi pun boleh...hhhhhheheh

    ReplyDelete
  4. comel nya dia kak..ske tgk, mesti best layan kerenah dia :)

    ReplyDelete
  5. Salam Yong,
    Dah ada cucu yaa...bersungguh2 dia nak makan!

    ReplyDelete
  6. Kak, ni budak yang tangan ehh patah hari tu, kann... Ke, budak lain..? Setahu sey, cucu akak tu yoo la sorang... hehe..

    ReplyDelete
  7. Cucu sedara ye acik. Manja sungguh dia dgn acik.

    ReplyDelete
  8. laaaahai, tomey nya budak ni...tingin saya nak anak pompuan tp takder rezeki....

    kalau ada, saya nak jahitkan sendiri gaun dia, tocang rambut, pakai reben, clip rambut cantik2 hehehe...tu pasal tak dapat!

    ReplyDelete
  9. bulat mato dio eh..mcm anak saya je..hehe

    ReplyDelete
  10. kiutnya mata dia..
    di kala sunyi-sunyi...memang seronok melayan cucu..

    ReplyDelete
  11. Kok cucu sondiri sok ntah camano la kau gomol yo na?.

    ReplyDelete
  12. suka tengok budak2 tecik...hehe

    ReplyDelete
  13. mongunggih keropok soponuh hati hahaha

    ReplyDelete
  14. org yg dh lama x der anak kecik mcm kita mmglah suka main2 dgn baby org! Bulat mato eh!

    ReplyDelete
  15. comilnya..teringin pulak mama nak melayan sikecik camtu..he2x..

    ReplyDelete