Tuesday, May 8, 2012

MEJA RUNDINGAN DITUTUP.

Assalamualaikum..


Ya Allah..mengantuknya
malam ni mata tak mau di ajak berunding.
biasanya boleh jugak..mau jugak terima pandangan
malam ni betul2 mata nak menang..tetap nak tertutup
meja rundingan ditutup.

Insyaallah esok jumpa lagi.

31 comments:

  1. kaklong togah layan bola ni kak n9 vs selangor....801...
    sweet dream yo kak

    ReplyDelete
  2. gud nite akk
    saya x ngantuk layie nie .. tgh layan blog ;)

    ReplyDelete
  3. selamat malam acikkkkkkkkkkkkk.
    muahhh

    ReplyDelete
  4. suda mau tiduuur kaa....(^__^)
    selamat malam ye :)

    ReplyDelete
  5. Jommmmmmm....


    zzzzzzzz......krohh3...

    ReplyDelete
  6. Saya pun nk tido jugak nii...
    Slmt malammmm..mimpi yg indah2..

    ReplyDelete
  7. sempat lagi kak acik wat n3..hihi

    ReplyDelete
  8. slamat mlm acik! mimpi yg indah yo

    ReplyDelete
  9. syhh..syhh..syhh...pok pok pok
    tido la sampai pagi hihi...

    ReplyDelete
  10. kemain lagi akak berunding dgn mata..hik3 :D

    ReplyDelete
  11. Selamat Malam akak....:)
    Mimpikan saya ye...he..he..

    ReplyDelete
  12. Selamat mlm ...mimpi myg indah2

    ReplyDelete
  13. assalam acik & selamat malam..kalah juga acik ditangan cik mata tu ya?..ha2x..

    ReplyDelete
  14. selamat pagi kak/..
    moga hari ni ceria2 selalu

    ReplyDelete
  15. Salam Acik Erna,

    Dah sarapan. Semoga tidor lena malam tadi.

    ReplyDelete
  16. Mesti puas tidur malam tadi ye acik...

    ReplyDelete
  17. Morning Acik.... moga meja rundingan dibuka semula :)

    ReplyDelete
  18. sama cam saya gak kak, asik mengantuk awal aje setiap mlm. kdg2 tu sampai tak sempat nak lipat kain

    ReplyDelete
  19. dah penat sgt la tu acik..seharian kat opis + keje umah lg blk dr opis..

    ReplyDelete
  20. pagi ni meja rundingan dah boleh terima usul ke belum acik erna sayangggg.....:)

    ReplyDelete
  21. tido awal.. nanti isyallah dapat bangun awal :-)

    ReplyDelete
  22. Ahahaha, ingat mejo po td, :D

    Kenkadang tu Nk kena manjakan badan gak, xleh lawn sgt...

    ReplyDelete
  23. hehe..xde tolak ansur dah ya..^_^

    ReplyDelete