JellyPages.com

Tuesday, September 27, 2011

ABIH CAMNO

Assalamualaikum.


Sekarang ni kan..tak kira tua ke muda kan.
kawan opis acik..muda lagi..baru nak kawen bulan 12 nanti..
lepas makan..pi ke kaunter nak bayar.
cashier tanya..meja berapa
pam 3 katanya..
tanya lagi..tetap jawab pam 3
kemudian cashier buat soalan ulangan
MEJA BERAPA..
baru perasan..alamak...sory..sory..katanya
saya ingatkan kat pam minyak tadi..katanya..he he
abih tu..camno..

113 comments:

  1. haha....masa nak bayar tu ada org len dak...kihkih..

    ReplyDelete
  2. pam minyak? hahahhaa... tersasul..tu la kalau otak duk pikir menda lain.. kak erna, mee sanggul tu memang saya tukar ngan mee kunign biasa tu. sedap

    ReplyDelete
  3. hahahaha, mcm mana kat tempat makan boleh ingat pam minyak ni??

    konfiden je jawab pam 3 ya kak..hihi

    ReplyDelete
  4. haha..kurang mkn kismis kekdahnya tu :P

    ReplyDelete
  5. kawan acik tu perempuan ke lelaki..? lain mcm jer bunyi...hihi..

    ReplyDelete
  6. asyik pikir pasal kawin tu..tu yg sampai lupa tu....hehehe.... :))))

    ReplyDelete
  7. hahaha!! klaka la pulak...

    tak baik gelakkan org kan..huhu...

    ReplyDelete
  8. Qhaifa nur..agaknya la tu..runsing fikirkan nak kawen..

    ReplyDelete
  9. izah..mekasih bagi tau..insyaallah nak cuba jugak nanti..

    ReplyDelete
  10. Yus..he he..tu la dia..konfiden je..menjawab..

    ReplyDelete
  11. mizct10..memang lucu..acik pun gelak..

    ReplyDelete
  12. Maya..ye la..lepas ni nak belikan dia kismis..he he

    ReplyDelete
  13. UcuFaridah..kawan acik tu perempuan..

    ReplyDelete
  14. Whida..betul tu..tak baik kan..tapi tak boleh tahan nak gelak jugak..he he

    ReplyDelete
  15. kehkehkeh!!!
    lopeh bulan 12 sok.. elok la mamai eh tu...

    ReplyDelete
  16. kak ngah..yo mla tu..lopehtu sok..dah tontu elok..he he

    ReplyDelete
  17. Tu sindrom dah tak muda lagi umor nya! hahahahahaha lariiiiiiiii

    ReplyDelete
  18. dok berangan je...ingatkn ckp tu dh betul hehe...

    ReplyDelete
  19. hahahahha...tergelak baca entry ni...adui....dah patut kawen pon ni...

    ReplyDelete
  20. iyolah.. patut kawin minggu depan dah nih!

    ReplyDelete
  21. dio nak brlatih meng'pam' kot..
    tak pun nak kono 'pam'...hahahahah!!!

    ReplyDelete
  22. Akak..
    Kot-kot kat Pam minyak tadi..dia dengan tunang dia kot...tu yg.teringat2 sampai kat kedai makan tu...he..he...

    ReplyDelete
  23. org nk kawen mmg camtu..he3..gurau jer..

    ReplyDelete
  24. hahaha...dok ingat menda lain la tuh..ke tgh berkira2 persiapan kawen kot..

    ReplyDelete
  25. Sah dah berangan nak honeymoon la tu..haha

    ReplyDelete
  26. adoyai ..
    minyak kete dah kering ke tu ???.. hahahah

    ReplyDelete
  27. Tu bolom kawen lagi tu kak.. Kok dah kawen sok lagi parah... hehe..

    Banyak fikir agak ehh tu...huhu..

    ReplyDelete
  28. berangan ke laut tu kak... hahaha

    buek malu yo, mesti merah padam muko ea tu

    ReplyDelete
  29. hahaha..lawak la kak erna...
    ingat nak isi minyak ye...

    ReplyDelete
  30. Hahaha... Betullah tu, penyakit tak kenal usia... Hihi...

    ReplyDelete
  31. Hehehe...terlalu banyak makan fast food agaknya.

    ReplyDelete
  32. Azieazah..sindrom lupa tu..muda tetap muda..he he

    ReplyDelete
  33. assalam rosaliza..ye la..cepat je cakap..sampai tak perasan..lain ditanya..lain yang dijawab..

    ReplyDelete
  34. nuwairani..he he..memang patut..tak lama pun lagi.

    ReplyDelete
  35. mokwo..tak sempat minggu..bulan depan..he he

    ReplyDelete
  36. mamawana..he he..bayar..jangan tak bayar..tak gitu..

    ReplyDelete
  37. azi..tak jugak..tunang dia jauh..he he

    ReplyDelete
  38. Tihara..memang betul tu..banyak fikir..kan..

    ReplyDelete
  39. ieja..memang tengah fikir pasal kawen le tu..semua tak siap lagi..masa dah dekat..

    ReplyDelete
  40. azz..lom kawen dah banayk fikir..kok dah kawen sok..tak tau la camano kan..

    ReplyDelete
  41. ibuintan,..memang osah..malu e dio..he he

    ReplyDelete
  42. Hamizah..he he..jangan...bahaya minum minyak tu...he he

    ReplyDelete
  43. ainnoraini..tu la..boleh tak sedo pulak dia kat mana masa tu..

    ReplyDelete
  44. kamaraiha..acik setuju..memang tak mengenal usia.

    ReplyDelete
  45. zaitun..yang tu saya setuju..dia memang suka sangat makan kfc mcD dan merrybrown.

    ReplyDelete
  46. Ibundo..elok yo golak pepagi ni kan..

    ReplyDelete
  47. Acik itu baru nak kawen dah lupa memacam kalau macam kita lagilah kan memang patut tersasul...:)

    ReplyDelete
  48. kakzakie..he he..kalau macam acik ni nak sebut lain..yang keluar lain pun pernah..he he

    ReplyDelete
  49. tulah kekadang tu ada gak kita
    fikir lain cakap pun lain juga

    ReplyDelete
  50. Dia tak fokus tu..dia fokus pasal nak kawin aje..hahaha

    ReplyDelete
  51. Ati..betul tu..kita dah fikir lain..yang disebut lain kan..

    ReplyDelete
  52. Tirana..rasanya macam tu le..fikir nak kawen aje kan..banyak yang belun siap lagi tu

    ReplyDelete
  53. hadoi laa...tapi cashier pun satu..kalau memang meja 3 apa salahnya terima saja jawapan tu hehehe

    ReplyDelete
  54. Azwa..he he..ye la kan..saje je dia ..

    ReplyDelete
  55. Assalam Kak Erna! apa khabar kak...rindu nak baca celoteh akak.kelakar tul la org tu yer...jauh mengelamun tu...hehe

    p/s: tq atas doa dan ingatan akak yer..:)

    ReplyDelete
  56. wkmsallam nieza..alhamdulillah..khabar baik..begitu jugak harapan akak buat nieza dan keluarga..semoga mak nieza jugak segera sembuh.

    ReplyDelete
  57. Ibuhani..tu le dia..tengah serabut fikiran..he he

    ReplyDelete
  58. Sch@..tak kering lagi..tershashul..he he

    ReplyDelete
  59. hahahaha kepala dok ingat apa la agaknya tuh. serabut ngn persiapan kahwin gamaknya tue.

    Acik, saya dah follow acik yg best ni. jemput2 la singgah blog saya yek
    http://www.ekmirabat.com

    ReplyDelete
  60. Ekmi..terima kasih..acik dah ikuti blog ekmi..
    memang risau nak kawen le tu ekmi..saringan hiv belum buat..dia ni npulak jenis penakut ya amat dengan hospital ke klinik ke..

    ReplyDelete
  61. salam K.Erna.kepala dok pikir benda lain tue yg jadi haru jadinya.hikhik.Syian kat dia kan?

    ReplyDelete
  62. hahahaha..
    Hayal kaha ape???
    Angau nak kawen kot :P

    ReplyDelete
  63. azatiesayang..memang sian kat dia..malu katanya

    ReplyDelete
  64. SMM..ye la tu..banyak fikir kan..he he

    ReplyDelete
  65. missgee..memang menunggu masa je nak kawen tu..he he

    ReplyDelete
  66. heheheheheeee.....
    tak dapek nak nolong.

    ReplyDelete
  67. "ntah ler kak..ats faktor2 pemakanan kot..ataupun pencemaran udara ker..hehhe...zmn skrg ni gejala2 penyakit bkn hanya ada pada warga2 emas je,yg muda mudi pun dapat gak.. "

    ReplyDelete
  68. kasihibu.memang tak boleh tolong dah budak ni..he he

    ReplyDelete
  69. Pia..macam2 faktor yang boleh menyebabkan kita lupa kan

    ReplyDelete
  70. terima kasih selalu dtg belog yana..luv u :)

    ReplyDelete
  71. assalam kak erna....rindu lah..lama tak komen sini...akak sihat??

    ReplyDelete
  72. Adinda..betul rindu..akak alhamdulillah sihat.

    ReplyDelete
  73. hahahahahah
    sabor jelahhhh
    awat jadi camtuuuuuuuuuuuu
    hahahahah
    tgh duk bayangkan nieee kekekek

    ReplyDelete
  74. ieda..nak buat camana..dah tershashul he he

    ReplyDelete
  75. Kawan kak Erna tu mesti banyak pikir. Nak kawin kan kena settle banyak benda. :)

    ReplyDelete
  76. acik........
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    HAHAHAHAHAAAA!!!!! *GELAK GULING-GULING!!!

    ReplyDelete
  77. heheheeeeee... apa la yang dia pikir tu...

    ReplyDelete
  78. h4ni3..memang pun banyak fikir tu

    ReplyDelete
  79. yati..memang betul..banyak benda yang belun selesai

    ReplyDelete
  80. GB..sabo..jangan guling guling...he he

    ReplyDelete
  81. MULAN..macam2 yang ak difikirkannya tu

    ReplyDelete
  82. Mesti cashier tu geleng kepala laju2..hehe!!

    ReplyDelete
  83. CT NoArizah..he he..dia gelak kemuadian..masa tu serius je..

    ReplyDelete
  84. hehehe...camno leh jadi camtu tuu..hehe..
    Tulah kan...bila diminda fikir tang lain..tersasul lak jadinya..aduhaii

    ReplyDelete
  85. bnyk sangat benda nak fikir..sampai tak fokus..huhu....

    ReplyDelete
  86. tengah sibuk fikir budget nak kawinlah tu..orang mudo skrg memang pelupo

    ReplyDelete
  87. Pn.Kartini..assalamualaikum..
    memang betul..banyak fikir tu tini..he he

    ReplyDelete
  88. Assalam sal..macam2 benda nak fikir tu..

    ReplyDelete
  89. kak ina kl..betul la..lebih pelupa pulak dari kita ni kan..

    ReplyDelete
  90. wakakaaa ...
    joke of d year nih! :)

    ReplyDelete
  91. Assalamualaikum Acik Erna,

    Keliru betul tu. Yer kepala ingat lain, mulut kata lain..

    ReplyDelete
  92. wkmsallam KK..macam tu le nampaknya.he he

    ReplyDelete