Tuesday, September 27, 2011

ABIH CAMNO

Assalamualaikum.


Sekarang ni kan..tak kira tua ke muda kan.
kawan opis acik..muda lagi..baru nak kawen bulan 12 nanti..
lepas makan..pi ke kaunter nak bayar.
cashier tanya..meja berapa
pam 3 katanya..
tanya lagi..tetap jawab pam 3
kemudian cashier buat soalan ulangan
MEJA BERAPA..
baru perasan..alamak...sory..sory..katanya
saya ingatkan kat pam minyak tadi..katanya..he he
abih tu..camno..

113 comments:

alien said...

kelakar...hahaha

lieynanilaz said...

haha....masa nak bayar tu ada org len dak...kihkih..

Qhaifa Nur said...

berangan kot..

izahdaut said...

pam minyak? hahahhaa... tersasul..tu la kalau otak duk pikir menda lain.. kak erna, mee sanggul tu memang saya tukar ngan mee kunign biasa tu. sedap

Nieda said...

tersasul lak.

~ yus ~ said...

hahahaha, mcm mana kat tempat makan boleh ingat pam minyak ni??

konfiden je jawab pam 3 ya kak..hihi

mizct10 said...

he..he.. klakar.

Maya Mayana said...

haha..kurang mkn kismis kekdahnya tu :P

Ucu Faridah said...

kawan acik tu perempuan ke lelaki..? lain mcm jer bunyi...hihi..

Ibuhani said...

asyik pikir pasal kawin tu..tu yg sampai lupa tu....hehehe.... :))))

wahida said...

hahaha!! klaka la pulak...

tak baik gelakkan org kan..huhu...

Acik Erna said...

alien..memang kelakar..he he

Acik Erna said...

lieyna..tak ramai pun..he he

Acik Erna said...

Qhaifa nur..agaknya la tu..runsing fikirkan nak kawen..

Acik Erna said...

izah..mekasih bagi tau..insyaallah nak cuba jugak nanti..

Acik Erna said...

Nieda..he he..tersasul la tu..

Acik Erna said...

Yus..he he..tu la dia..konfiden je..menjawab..

Acik Erna said...

mizct10..memang lucu..acik pun gelak..

Acik Erna said...

Maya..ye la..lepas ni nak belikan dia kismis..he he

Acik Erna said...

UcuFaridah..kawan acik tu perempuan..

Acik Erna said...

Whida..betul tu..tak baik kan..tapi tak boleh tahan nak gelak jugak..he he

Ida,Japan said...

he..he..nk gelak pun ado

kakngah said...

kehkehkeh!!!
lopeh bulan 12 sok.. elok la mamai eh tu...

Acik Erna said...

Ida..memang gelak dibuatnya..

Acik Erna said...

kak ngah..yo mla tu..lopehtu sok..dah tontu elok..he he

azieazah said...

Tu sindrom dah tak muda lagi umor nya! hahahahahaha lariiiiiiiii

EmbunRosaliza said...

dok berangan je...ingatkn ckp tu dh betul hehe...

nuwairani ismail said...

hahahahha...tergelak baca entry ni...adui....dah patut kawen pon ni...

♫ mokwo® ♫ said...

iyolah.. patut kawin minggu depan dah nih!

Anamarza said...

boleh camtu, adus angau angau!

kaklong said...

dio nak brlatih meng'pam' kot..
tak pun nak kono 'pam'...hahahahah!!!

mamawana said...

Pam jangan tak pam....heeee

azi said...

Akak..
Kot-kot kat Pam minyak tadi..dia dengan tunang dia kot...tu yg.teringat2 sampai kat kedai makan tu...he..he...

Tihara said...

org nk kawen mmg camtu..he3..gurau jer..

ieja amieja said...

hahaha...dok ingat menda lain la tuh..ke tgh berkira2 persiapan kawen kot..

Papa Mifz said...

Sah dah berangan nak honeymoon la tu..haha

Sch@ said...

adoyai ..
minyak kete dah kering ke tu ???.. hahahah

~ Cik Azz ~ said...

Tu bolom kawen lagi tu kak.. Kok dah kawen sok lagi parah... hehe..

Banyak fikir agak ehh tu...huhu..

ibuintan said...

berangan ke laut tu kak... hahaha

buek malu yo, mesti merah padam muko ea tu

Hamizah said...

minum minyak ke?hehe

ainnoraini said...

hahaha..lawak la kak erna...
ingat nak isi minyak ye...

Kamariah Awang said...

Hahaha... Betullah tu, penyakit tak kenal usia... Hihi...

Zaitun said...

Hehehe...terlalu banyak makan fast food agaknya.

ibundo said...

haha tegolak pepagi ni.

Acik Erna said...

Azieazah..sindrom lupa tu..muda tetap muda..he he

Acik Erna said...

assalam rosaliza..ye la..cepat je cakap..sampai tak perasan..lain ditanya..lain yang dijawab..

Acik Erna said...

nuwairani..he he..memang patut..tak lama pun lagi.

Acik Erna said...

mokwo..tak sempat minggu..bulan depan..he he

Acik Erna said...

Anamarza..boleh jugak le..he he

Acik Erna said...

kak loooonnnnggggg..he he

Acik Erna said...

mamawana..he he..bayar..jangan tak bayar..tak gitu..

Acik Erna said...

azi..tak jugak..tunang dia jauh..he he

Acik Erna said...

Tihara..memang betul tu..banyak fikir..kan..

Acik Erna said...

ieja..memang tengah fikir pasal kawen le tu..semua tak siap lagi..masa dah dekat..

Acik Erna said...

papa Mifz..ye la tu..

Acik Erna said...

azz..lom kawen dah banayk fikir..kok dah kawen sok..tak tau la camano kan..

Acik Erna said...

ibuintan,..memang osah..malu e dio..he he

Acik Erna said...

Hamizah..he he..jangan...bahaya minum minyak tu...he he

Acik Erna said...

ainnoraini..tu la..boleh tak sedo pulak dia kat mana masa tu..

Acik Erna said...

kamaraiha..acik setuju..memang tak mengenal usia.

Acik Erna said...

zaitun..yang tu saya setuju..dia memang suka sangat makan kfc mcD dan merrybrown.

Acik Erna said...

Ibundo..elok yo golak pepagi ni kan..

Kakzakie said...

Acik itu baru nak kawen dah lupa memacam kalau macam kita lagilah kan memang patut tersasul...:)

Acik Erna said...

kakzakie..he he..kalau macam acik ni nak sebut lain..yang keluar lain pun pernah..he he

Ati Masrif said...

tulah kekadang tu ada gak kita
fikir lain cakap pun lain juga

Tirana said...

Dia tak fokus tu..dia fokus pasal nak kawin aje..hahaha

Acik Erna said...

Ati..betul tu..kita dah fikir lain..yang disebut lain kan..

Acik Erna said...

Tirana..rasanya macam tu le..fikir nak kawen aje kan..banyak yang belun siap lagi tu

MOKCIK AZWA said...

hadoi laa...tapi cashier pun satu..kalau memang meja 3 apa salahnya terima saja jawapan tu hehehe

Acik Erna said...

Azwa..he he..ye la kan..saje je dia ..

Nieza said...

Assalam Kak Erna! apa khabar kak...rindu nak baca celoteh akak.kelakar tul la org tu yer...jauh mengelamun tu...hehe

p/s: tq atas doa dan ingatan akak yer..:)

Acik Erna said...

wkmsallam nieza..alhamdulillah..khabar baik..begitu jugak harapan akak buat nieza dan keluarga..semoga mak nieza jugak segera sembuh.

Acik Erna said...

Ibuhani..tu le dia..tengah serabut fikiran..he he

Acik Erna said...

Sch@..tak kering lagi..tershashul..he he

Ekmi Rabat said...

hahahaha kepala dok ingat apa la agaknya tuh. serabut ngn persiapan kahwin gamaknya tue.

Acik, saya dah follow acik yg best ni. jemput2 la singgah blog saya yek
http://www.ekmirabat.com

Acik Erna said...

Ekmi..terima kasih..acik dah ikuti blog ekmi..
memang risau nak kawen le tu ekmi..saringan hiv belum buat..dia ni npulak jenis penakut ya amat dengan hospital ke klinik ke..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Erna.kepala dok pikir benda lain tue yg jadi haru jadinya.hikhik.Syian kat dia kan?

secangkir madu merah said...

angau agaknya kak... hehehehe

missgee said...

hahahaha..
Hayal kaha ape???
Angau nak kawen kot :P

Acik Erna said...

azatiesayang..memang sian kat dia..malu katanya

Acik Erna said...

SMM..ye la tu..banyak fikir kan..he he

Acik Erna said...

missgee..memang menunggu masa je nak kawen tu..he he

kasihibu said...

heheheheheeee.....
tak dapek nak nolong.

Pia said...

"ntah ler kak..ats faktor2 pemakanan kot..ataupun pencemaran udara ker..hehhe...zmn skrg ni gejala2 penyakit bkn hanya ada pada warga2 emas je,yg muda mudi pun dapat gak.. "

Acik Erna said...

kasihibu.memang tak boleh tolong dah budak ni..he he

Acik Erna said...

Pia..macam2 faktor yang boleh menyebabkan kita lupa kan

Maya Mayana said...

terima kasih selalu dtg belog yana..luv u :)

Adinda Amy Sensei said...

assalam kak erna....rindu lah..lama tak komen sini...akak sihat??

Acik Erna said...

Maya..sama2 kasih

Acik Erna said...

Adinda..betul rindu..akak alhamdulillah sihat.

ieda said...

hahahahahah
sabor jelahhhh
awat jadi camtuuuuuuuuuuuu
hahahahah
tgh duk bayangkan nieee kekekek

Acik Erna said...

ieda..nak buat camana..dah tershashul he he

h4ni3 said...

hehehe
dah tak fokus la tu ;)

Yati said...

Kawan kak Erna tu mesti banyak pikir. Nak kawin kan kena settle banyak benda. :)

gadisBunga said...

acik........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

HAHAHAHAHAAAA!!!!! *GELAK GULING-GULING!!!

MULAN said...

heheheeeeee... apa la yang dia pikir tu...

Acik Erna said...

h4ni3..memang pun banyak fikir tu

Acik Erna said...

yati..memang betul..banyak benda yang belun selesai

Acik Erna said...

GB..sabo..jangan guling guling...he he

Acik Erna said...

MULAN..macam2 yang ak difikirkannya tu

CT NoArIzAh ArIs said...

Mesti cashier tu geleng kepala laju2..hehe!!

Acik Erna said...

CT NoArizah..he he..dia gelak kemuadian..masa tu serius je..

Pn Kartini said...

hehehe...camno leh jadi camtu tuu..hehe..
Tulah kan...bila diminda fikir tang lain..tersasul lak jadinya..aduhaii

sal said...

bnyk sangat benda nak fikir..sampai tak fokus..huhu....

kak ina kl said...

tengah sibuk fikir budget nak kawinlah tu..orang mudo skrg memang pelupo

Acik Erna said...

Pn.Kartini..assalamualaikum..
memang betul..banyak fikir tu tini..he he

Acik Erna said...

Assalam sal..macam2 benda nak fikir tu..

Acik Erna said...

kak ina kl..betul la..lebih pelupa pulak dari kita ni kan..

Acik said...

wakakaaa ...
joke of d year nih! :)

Acik Erna said...

Acik..memang lucu

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Acik Erna,

Keliru betul tu. Yer kepala ingat lain, mulut kata lain..

Acik Erna said...

wkmsallam KK..macam tu le nampaknya.he he

UYC said...

gilo ko apo kekkekeke