Saturday, September 3, 2011

CERITA RAYA (1)

Assalamualaikum
Alhamdulillah dah pun syawal ke 5 hari ni
memang sekejap betul rasanya
cepatnya masa berlalu.

Raya tahun ni lain sikit.
sebabnya..biasanya raya pertama selepas solat aidilfitri
acik akan kerumah abang di cembung dan terus balik kekampung 
Tapi kali ni..hero yang kedua bekerja petang
acik cuma sempat kerumah abang dicembong dan balik semula kerumah sendiri,
perancangannya tu..selepas hero kedua ketempat kerja,
acik akan balik kekampung semula.
Tapi rancangan hanya tinggal rancangan.sebabnya 
abang yang diastana raja.kakak dikampung,abang yang disegamat dan abang yang dipucong 
semuanya serentak datang kerumah acik bersama keluarga masing2.
memang meriah dan penuh rumah acik masa tu.
Alhamdulillah abang abang tak berkira siapa yang patut datang dulu..kerana memahami keadaan acik masa tu
tapi sayang..tak sempat nak bergambar .

ni je..sempat diambil dek hero bongsu.2keping gambar.

Ok lah..Insyaallah nanti sambung lagi..tak mau buat n3 panjang sangat he he..

18 comments:

  1. cepat kan masa berlalu..
    kak, jemput sertai Giveaway di blog saya yer :)

    ReplyDelete
  2. Tihara.tima kasih atas jemputan..

    ReplyDelete
  3. SALAM SYAWAL,
    KITA HANYA MERANCANG !

    ReplyDelete
  4. seronok kan kak kalau semua berkumpulkan kak.suri skrg dlm pjalanan ke langkawi.mmg betul sekejap je masa berlalu dah kena kerja balik huhu

    ReplyDelete
  5. maso den sampai rumak acik..gate bekunci melopeh den hehe

    ReplyDelete
  6. Acik ..kamera saya dah ok.ALhamdullillah.

    ReplyDelete
  7. LF..salam syawal..memang betul..kita hanya merancang..

    ReplyDelete
  8. Suri..dah nak balik langkawi ye..rasa sekejap sangat bercuti kan..

    ReplyDelete
  9. Nieda..alhamdulillah..boleh le bergambar semula kan..

    ReplyDelete
  10. Sekali sekala, Raya berbeza dari yang biasa pun seronok juga. Asal sahaja keluarga sentiasa berkumpul dan berhimpun. Riuh rendah!

    ReplyDelete
  11. takpelah kak..asal bahagia je kan..sesekali buat perubahan :)

    ReplyDelete
  12. Aslmkm.
    Akhirnya tetap meriah & bahagia. Kan? Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  13. Assalam azieazah..alhamdulillah.bila dah berkumpul memang riuh rendah..

    ReplyDelete
  14. assalam kasih..perubahan yang tak disangka tu..

    ReplyDelete
  15. DDrfauziah..
    wkmsallam kak G.alhamdulillah.

    ReplyDelete
  16. Cik Azz..iyo lah azz..janji ghayo..

    ReplyDelete