Thursday, September 1, 2011

SYAWAL

Assalamualaikum
Cepatnya masa berlalu..dah 3 syawal.
tahun ni rasanya lambat mulakan puasa sunat syawal.
Insyaallah Isnin depan.
Raya pertama dan kedua masih lagi menziarahi rumah abang2 dan sedara mara
Hari ni 3 syawal ada jemputan dirumah sedara akak ni dan esok pulak ada jemputan kenduri kahwin
Jom kita layan gambar aje ye.
3 hero akak yang mengecat dinding ruang tamu rumah.
rumah maknya kecik aje...tu pun sampai dekat nak berbuka baru siap dia orang mengecat. 
 Sekeluarga

 Bersama hero bongsu
Mak dan 3 hero

Selamat Hari Raya untuk semua dan insyaallah jumpa lagi.

28 comments:

  1. Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin..Acara kenduri kendara byk lagi ni..penat perut bekerja lebih masa.

    ReplyDelete
  2. rajin 3 hero ni..bertuah kak erna..selamat hari raya kak.. :)

    ReplyDelete
  3. Hani@debumelukut..
    ye la..penat perut..hari ni pun perut nak mula meragam..

    ReplyDelete
  4. meriahnya apb dpt berkumpul bersama sanak saudara dn anak2 pd hari raya ini yg mulia ini..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum kak..
    Selamat HAri Raya..
    Cantik jee cat baru dinding ruang tamu umah akak..ceria jeee;)

    ReplyDelete
  6. sal..selamat hari raya..itu lah yang seronoknya kan..bila dapat berjumpa dan berkumpul ramai2 ngan adik beradik dan sedara mara..

    ReplyDelete
  7. Wkmsallam tini..tu la dia tini..pilihannya warna yang lembut sangat..bila dah siap jadi jadi kemain kuning..he he..belum pas lagi tang pemilihan cat..

    ReplyDelete
  8. Saya hari kedua dah masuk office...beraya dengan penyelia(ada discussion dgn penyelia)...
    Anak-anak dah start sekolah balik...

    ReplyDelete
  9. assalam nazli..beraya diperantauan macam tu la kan.

    ReplyDelete
  10. Hero2 bujang tue
    nasib bawah umur..
    Kalo tak bulih gee
    mintak izin jadi
    anak menantu akak :P

    P/s: Selamat Raya kak Erna.. Cat baru tue sure umah berseri2 :)

    ReplyDelete
  11. Assalam cik gu..he he..memang bertuah kalau dapat bermenantukan cik gu

    ReplyDelete
  12. Sedondon semua kak.. tak lamo laei ado tak nak timo menantu ;)

    Mesti meriah kan kak.. thn depan InsyAllah saya singgah sok umah akak bila balik jelebu ;)

    ReplyDelete
  13. baju warna tu tahun lepas kami sekeluarga pakai

    ReplyDelete
  14. iina..anak2 yang nak sedondon tu iina..warna pun pilihan hero bongsu akak tu..

    ReplyDelete
  15. Dr.Ben..warna pilihan hero bongsu tu..

    ReplyDelete
  16. selamat hari raya dan maaf zahir batin

    ReplyDelete
  17. SALAM SYAWAL,
    BERMULA DENGAN KEAZAMAN DAN INSYALLAH AKAN TERHASIL SEBELUM HABIS SYAWAL

    ReplyDelete
  18. a kl citizen..selamat hari raya maaf zahir batin

    ReplyDelete
  19. cantik dinding bila dah dicat, berseri.
    warna tema coklat ekk akak, mmg cantik

    ReplyDelete
  20. akak bagai bunga...ditengah kumbang2 :))

    ReplyDelete
  21. kasihredza..
    insyaallah..panjang umur akak..sihat tubuh badan..satu masa yang entah bila..bertambah la lagi 3 bunga..he he..itupun kalau sempat..

    ReplyDelete
  22. tahun ni oren ye kak?rajin hero2 akak.boleh harap.selamat hari raya kak.maaf kalau ada terkasar bahasa semasa sesekali berkunjung kesini.mcm pjlnan abg akak ke kel semalam?

    ReplyDelete
  23. surisolehah..selamat hari raya maaf andai ada terkasar bahasa.
    semalam abang akka sampi kekelantan pukul 3 pagi katanya.esok sabtu balik ke kl..tak tau la macam mana tu.

    ReplyDelete
  24. Cantiknya gambar kak Erna sekeluarga. Sedondon. Betul kak. Rasa cepat je masa hari raya ni.

    ReplyDelete
  25. yatie..terima kasih..anak2 punya pilihan tu yatie..baru kerja..gaji pertama nak buat baju sedondon katanya..warna pilihan adik bongsunya..

    ReplyDelete