JellyPages.com

Saturday, August 27, 2011

SALAM SYAWAL

Assalamualaikum..


Dikesempatan ini akak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Lebaran kepada semua.
Maafkan jugak salah silap,akak selama ini dan
akak juga memohon ampun dan maaf kerana sepanjang ramadhan ini akka tidak dapat menjawab komen 
seperti selalu.
akak sangat sangat menghargai setiap komen yang ditinggalkan dan terima kasih banyak2 diatas kesudian mengunjungi blog akak yang tiada apa2 dan hanya 
coretan  dan celoteh seorang tua.

Bagi yang bercuti dan ingin meneruskan perjalanan balik kekampung..semuga dipermudahkan semua urusan dan semoga juga selamat diperjalanan pergi dan balik.
dan insyaallah dapat kita berjumpa lagi.

22 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri..

    Moga bergembira hendaknya nanti..

    ReplyDelete
  2. salam eidul fitri dari kakngah sekeluarga..

    masih kat lembah ni kak. patut mlm smlm dah gerak... :p
    insyaallah dalam sepuluh lebih kang baru mulakan perjalanan. doakan kakngah selamat sampai yer...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum my dear KakErna:)

    Selamat HAri Raya kak..:)
    Maaf andai ada salah dan silap

    MOga akak dan famili sentiasa dirahmatiNya dan bahagia selalu..:)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Acik Erna,

    Kak Ani juga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepad Acik Erna sekeluarga.

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya erna.
    moga ceria-ceria selalu hendaknya..
    dan dapat berjumpa dengan sanak saudara..amin-amin ya Rab..

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya k'erna...maaf zahir & batin..curi2 masa ke sini...mesti akak dh sibuk utk persiapan hari raya kn...

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya kak..
    mohon maaf zahir batin..
    sayangggg akak :)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum kak..
    Selamat Hari raya Aidil fitri buat akak dan keluarga..semoga akak gembira dipagi Syawal nanti..

    Andainya ada tulisan saya yg.kurang menyenangkan hati..ampun dan maaf dipinta..

    ReplyDelete
  9. Yati juga nak minta ampun dan maaf atas segala salah silap Yati, terkasar bahasa, komen kurang sesuai ke, sepanjang kita kenal secara maya ni, kak Erna. Selamat hari raya, buat kak Erna sekeluarga.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum...

    SELAMAT HARI RAYA kak...

    Maaf zahir batin andai ade yang tersilap kata tersalah bicara...

    Kad akak dah terima... nak pos kad raya...cari alamat akak takde pulak...hehehe...terima kasih bebanyak

    ReplyDelete
  11. salam syawal buat acik erna juga..
    berhati-hati d jln raya

    ReplyDelete
  12. Aslmkm Erna.
    Balik kampung le jugak kan? :)
    Selamat manafaatkan 2 hari akhir Ramadhan.
    Selamat merayakan kejayaan Ramadhan di Syawal nanti - Selamat Hari Raya Aidilfitri.
    Maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya aidilfitri kak erna

    maaf zahir dan batin.. bergembiralah bersama keluarga dan jangan putus doa buat mereka yg telah pergi.. Alfatihah..

    ReplyDelete
  14. SElamat hari raya aidil fitri buat akak sekeluarga.
    Dah balik kampung?
    Tahun ni saya braya di rumah mertua. Berkumpul adik beradik.

    ReplyDelete
  15. salam aidilfitri dan salam kenal dr akak..baru je follow..kalu sudi jom follow akak

    ReplyDelete
  16. Selamat hari raya, kak. Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  17. Acik...selamat hari Raya...mohon maaf andainya ada trkasar bahasa..Sesungguhnya, Mp berasa amat bertuah dapat mngenali Acik walau skadar di alam maya...

    ReplyDelete
  18. SALAM RAYA AIDIL FITRI..
    MOGA SEMUA DIBERKATI..
    MINTAK MAAF SE-IKHLAS HATI..
    ENJOY LA SEMUA BERAYA NANTI..

    ReplyDelete
  19. Selamat Hari Raya jugak...

    Maaf zahir dan batin jugak..

    ReplyDelete
  20. Datang melawat kak Erna di pagi hari raya. Mesti menu di rumah kak Erna best-best. Selamat hari raya, kak! :)

    ReplyDelete
  21. assalam acik erna, selamat meraikan aidilfitri, maaf zahir batin..

    ReplyDelete