Thursday, August 11, 2011

MACAM SAMA..TAPI TAK SERUPA.

Assalamualaikum



Cuba tengok dua2 kad diatas tu..sama aje warna dia kan..
Hijau.
Jadi bukan la salah mak cik ni kalau tersilap kan..
he he.
semalam petang pi JJS2 beli barang
bila cashier tu mintak kad akak pun bagi aje la.
Kejap tu..dia cakap..
kak ni buka kad JJ katanya
Aduhai..malu la pulak
Terus cakap..mintak maaf dik..dah tua2 macam ni
tak berapa nak perasan pulak..lagipun warna dia sama hijau.
Budak tu senyum aje.
senyum tak pe..jangan gelak ye.
biar kawan mak cik sorang je yang gelakkan mak cik.
ish ish nak buat camanakan dah TERsilap.

29 comments:

  1. ala kak.. takpe, kan puasa... biasalah bila tersilap tu

    lagi pun dua2 kad tu pun hampir sama je

    masak apa petang ni kak?

    ReplyDelete
  2. dah nk tersilap nk buek cam no...hahahaha!

    ReplyDelete
  3. Assalam kak, memang sama je kaler ijau tu, kalo saya pun main tarik je yg ijau, lupa rupanya ada ijau yg lain juga heheheh..

    selamat berbuka kak

    ReplyDelete
  4. saya kat sini pun senyum2 sorang2..:)
    takpe kak..saya pernah sekali nak hulur rm 50...tp terhulur rm 1...huhu

    ReplyDelete
  5. Assalam ibuintan.memang btul tu..serupa kan..
    petang ni..masak di param paroi..he he.tu yang boleh bukak lappy

    ReplyDelete
  6. kak long....ha ah kan..kan sengajo pun..he he

    ReplyDelete
  7. assalam rosaliza..tu la dia..sama warna kan..

    ReplyDelete
  8. Kasihredha..betul tu..bukan kita sengajakan..

    ReplyDelete
  9. Hahaha..

    Tak kigho, nak golak gak...

    Hehe...

    ReplyDelete
  10. kak sya pernah tersilap hulur kad jugak
    sbb dia macam sedikit sama kan?

    ReplyDelete
  11. mintak maaf kak..suripun rasa nak tergelak(dah gelakpun)kan apa suri penah tersilap gak gitu..tp yg suri ni agak memalukan..naik feri org cek tiket mintak tiket..suri raba dalam beg terus hulur..tak perasan yg suri hulur tu tiket wayang,,,bukan apa kut org tu ingt kita kaki wayang sedangkkan layan anak2 je pun huhu

    ReplyDelete
  12. hehehhe kelakarlah kak.. org puasa mcm tu le ye kak..

    ReplyDelete
  13. Errrrrrr...
    Kalo sy mesti dah senyum sorang2..
    Tak pun gelak kat situ jugak..
    hehehe

    ReplyDelete
  14. sabar yo la ..
    sebbaik bukan kredit kad.. kok tak.. gores..gores.. tak maun deh.. hihihi!!

    ReplyDelete
  15. yer lah Acik..macam sama jer......kalau saya pun, mesti sengih sorang2....

    ReplyDelete
  16. ala erna..nak buat camne kita dah bnyak kad...kdg2 tersilap juga..

    lagipun nampak kalernya sama..

    ReplyDelete
  17. tak po doh nak buek cam mano tersilap.. jangan silap bagi duit pulak, hehe

    ReplyDelete
  18. Kak...anie selalu tersilap...wang kertas 50 dgn seringgit...warna sama cuma saiz berlainan...heheh...nasib baik tak pernah terbagi silap

    ReplyDelete
  19. Silap kad ni kakak rasa bukan kita saja Acik. Hari itu budak bangla dahlah ramai-ramai di ATM lepas tu baru kita tahu entah kad apa dia jolok mestilah keluar balik. Nasib ada budak bujang nampak beritahu yg dia masukkan bukan ATM card.....

    ReplyDelete
  20. ala kak bukan pasai tua jeh

    yg muda belia mcm ati ni pun
    leh tersilap....bluwekk sila muntah ye ..hihi

    psstt...kak minta no. talipon
    nk dtg rayalahkat seremban

    ^____________~

    ReplyDelete
  21. Salam Akak..
    Tak pe kak...posa2 ni memang macam tu..lagipun color dia samakan...bukan salah akak...he..he...:)

    ReplyDelete
  22. hehehe Kak Erna ni lawak la..hahaha..selalu gak kena camni kak..dont feel bad hehehe

    Selamat berpuasa kak

    ReplyDelete
  23. puasa2 kak erk.. bole tertukar, sekali pandang sama jer..sbb ijau dua2 tu...

    ReplyDelete
  24. Salam Erna...sebab tu kalau saya buat kad saya akan pastikan berlainan colour,itu pun tersasul juga.

    ReplyDelete
  25. saya terbagi kat bonuslink masa nak bayar tol. heheheh~

    ReplyDelete
  26. Itu tersilap kad. Ok lagi tu..

    Saya pula masa membeli brg , duit tak bawa. Lagi haru. Bila nak bayar tak cukup duit. Nasib baik tak ada berbaris kat kaunter tu.

    ReplyDelete
  27. biasa lah tu...small matter, jgn risau, cashier tu faham.

    ReplyDelete
  28. biasalah tu kak....

    yus pun selalu juga tersilap..:)

    ReplyDelete