Friday, August 5, 2011

SELAMAT HARI LAHIR

 
Assalamualaikum
Hari ni 5hb.ogos..21 tahun yang lalu..Hero kedua akak selamat dilahirkan
Akak memang lupa betul..dah tua2 ni kan..sian kat dia..
tapi belum terlambat
Selamat hari Lahir bang ngah..doa2 mak dan ayah sentiasa mengiringi bang ngah.
semoga menjadi anak yang solleh dan berjaya dalam hidup.

Dah 5 hari kita berpuasa..baru hari nak kongsi menu berbuka.
semalam akak buat macaroni resepi dari norsecubitgaram
 dah banyak kali akak buat ni..memang sesuai betul dengan tekak akak dan anak2 sebab pedas.
sempat jugak goreng cempedak semalam
cempedak jenis CH28 memang sedap dan manis.

Alhamdulillah dah hari ke 5 kita berpuasa ramadhan ini.
Insyaalah semoga kita semua diberi kesihatan yang baik 
untuk meneruskan ibadah puasa dan solat tarawikh

27 comments:

  1. selamat hari lahir yo bang ngah..!

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    SEDAP TU ! PETANG NI, NAK PERGI RUMAH AKAK NAK BERBUKA PUASA !

    ReplyDelete
  3. dah bujang ank akak...
    selamat hari lahir.

    harini menu apa kak??

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir utk anak akak..semoga menjadi anak yg soleh..

    ReplyDelete
  5. dah besar dah hero akak tu ye...
    boleh le buat menantu mcm ni..hihihi...

    anak saye semuanye anak dara jer...

    ReplyDelete
  6. sedap nmpak juadah berbuka akak tuh..

    selamat harijadi angah.. semoga angah menjadi anak yg soleh, berbakti kepada kedua ibu dan ayah...

    ReplyDelete
  7. Assalam kak, selamat hari lahir buat bang ngah ya, semoga berjaya dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  8. Selamat hari jadi buat bang ngah semoga menjadi anak kebanggaan ibu dan bapa.

    ReplyDelete
  9. waaaaah..bangah! maklang ucapkan happy bday yo..semoga menjadi anak yg soleh dan berjaya di dunia dan akhirat...:)

    ReplyDelete
  10. Potang ni masak spesel sikit erna. khas untuk bangah tu. Happy birthday bangah..

    ReplyDelete
  11. selamat harijadi bang ngah :)
    sedapnya makaroni dan cempedak goreng tu kak .

    ReplyDelete
  12. selamat hari lahir untuk anak..moga panjang umur dan murah rezki.cemerlang di dunia dan akhirat..

    sejuk perut kita yee..

    ReplyDelete
  13. salam Akak..
    Selamat Ulangtahun buat anak akak ye..semoga menjadi anak yg.soleh..
    akak..sedapnyer menu berbuka akak...:)

    ReplyDelete
  14. Sekejap dah 5 hari Acik. Angah pun dah tambah usia setahun lagi. Moga beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat Angah....

    ReplyDelete
  15. hmm untungnya bila semua dah besar yer..

    ReplyDelete
  16. happy birthday dik ngah. hihi~

    kak, mintak cempedak goreng sikit boleh?

    ReplyDelete
  17. besnya cempedak goreng.... nyum nyum

    ReplyDelete
  18. wah kak tak lamo laei leh menantu dah.. dah besar pjg anak bujg akak ;)

    ReplyDelete
  19. selamat hari lahir bang ngah, tak lama lagi terima menantu lah maknya...

    ReplyDelete
  20. selamat ulgthun kelahiran buat anak kak erna tu...semoga akan dirahmati Allah sentiasa dan diselamatkan di dunia dan di akherat.

    ReplyDelete
  21. Hepi besdei Bang Ngah..

    Sapo namo ehh kak.. Yg sey tau namo si bongsu tu yoo... hehe...

    Haa... Buek pun macaroni... Ghaso ehh mcm mee ke kak... huhu...

    ReplyDelete
  22. salam K.Erna..Selamat ulangTahun tuk abang nagah..semoga berjaya dlm hidup & menjadi anak yg soleh...membanggakn kedua ibubapa mu.Amin
    Dah ada anak bujang akak yer?

    ReplyDelete
  23. Happy Bestday abang ngah..

    Jadi anak yang baik buat ibu dan ayah okeh..
    Mudah-mudahan berjaya di dunia
    dan akhirat.. Insyaallah

    ReplyDelete
  24. kak long
    Luah fikiran
    kak ngah
    sarah-najwan
    ainnoraini
    secangkir madu merah
    Rosaliza
    zaitun
    anymz
    ibundo
    kasihredza
    sal
    Azi
    kakzakie
    mamai
    Gadis bunga
    Zareda norman
    iina
    annielupakanje
    acikk azz dan
    azatiesayang

    Terimakasih semua atas ucapan selamat hari lahir dan doa2 yang dititipkan buat bang ngah

    ReplyDelete
  25. selamat hari lahir buat abang ngah
    semoga menjadi nak yg baik dn dirahmati olehnya yg esa.

    sekejab2 je anak anak dah besar kan kak? tiba masa nak bermenantu lah pulak

    ReplyDelete