Wednesday, August 24, 2011

WW


Assalamualaikum
 Rindu yang teramat 
AlFatihah buat ayah dan Bonda.

38 comments:

Ati Masrif said...

ati pun rindu juga
pada emak ...

al-fatihah buat kedua org
tua kak erna

secangkir madu merah said...

setiap kali tiba hari raya pasti kita teringat kepada yg tersayang...


Al-Fatihah utk arwah ayah dan bonda kakErna.. semoga roh mereka dicucuri rahmat..aminn..

azi said...

Alfatihah buat Arwah kedua2 orang tua akak...
Raya2 ni mesti akak rindu merekakan...

Acik Erna said...

Ati..memang rindu sangat..dalam minggu ni..asek teringat dan termenangis aje..

Acik Erna said...

SMM..memang rindu dan sedih sangat..asek terbayang bagaimaan arwah aaakan seronok bila kita balik kampung dihari raya.

Acik Erna said...

Azi..masuk bulan ramadhan aje dah sering teringat..bila makin hampir nak raya..lagi la rinduuu..

luahfikiran said...

SALAM,
AL FATIHAH UTK IBU BAPA KITA YANG TELAH MENINGGALKAN KITA TERLEBIH DAHULU !

Kunang-Kunang said...

Al-Fatihah untuk arwah kedua2 orang tua Acik Erna dan juga kepada semua arwah muslimin dan muslimat yang telah pergi meninggalkan kita.

NM02 said...

al-fatihah buat mereka berdua..

salam kenal..

singgah follow sini.

mari tukar link, leh tukar citer dan pendapat

nnt sudi2 le follow ai plak eh

maceh

^_"

Ucu Faridah said...

mmg menjadi kebiasan bila raya rindu kita makin kuat pada yg tiada...lebih2 lagi bila dengar takbir raya, berderai air mata...

Al Fatihah utk kedua ayah n ibu acik erna..

ucu pun sama mcm a.erna ...ayahda n bonda dah lama tiada..

anymz said...

kak se rindu kek rumah lamo akak ni..suko rumah yg mcm ni lagi..raso nostalgia sungguh bilo tgk gambar ni kak..tambahan alang ayah akak tu hanyo boleh bergurau dgn tapa yo.kalau kenduri kek rumah se,kalau tapa yg jomput dio pasti dtg.arwah omak selalu ckp mcm tu.huhu..rinduuuuuuuu kek semua org.
yg meninggal baru2 ni isteri hj mokhtar yg kojo di tbg haji rombau kak..mudo lai.baru 46.

kaklong said...

alfatihah....
kaklong pun tak dapek nak bayangkan bilo satu hari nanti,kaklong hilang keduo-duo org tuo...tapi abah dah lamo pogi..omak msaih ado...

sayangsayangibu said...

W.SALAM
AL-FATIHAH BUAT ARWAH....

ummu said...

salam kak erna
alfatihah untuk allahyarham ayah dan allahyarhamah ibu,kak erna
ramdhan yang menggamit memori,kan kak

JunAina said...

al-fatihah...

kak erna sesungguhnya kasih mereka sehingga ke syurga...

Daddy Ziyyad said...

Al Fatihah buat mereka kak...

Kakzakie said...

Insya-Allah rohnya tenang di sana berkat doa anak-anak yg soleh/solehah...

MOKCIK AZWA said...

mudah2an roh mereka aman di sana..aminnn

MULAN said...

saya pon rindu arwah ayah...

alfatiah buat mereka yang dah pergi..

missgee said...

Al-fatihah,
Kenangan indah sewaktu bersama
tetap kekal dalam ingatan sebagai
tinggalan sejarah :)

missgee said...

Al-fatihah,
Kenangan indah sewaktu bersama
tetap kekal dalam ingatan sebagai
tinggalan sejarah :)

Angah said...

Al-Fatihah untuk arwah ibu bapa acik. Semoga keduanya di tempatkan di kalangan hamb yang di kasihi Allah

Kak Rosaliza said...

Assalam Kak
Alfatihan buat ayah n bonda akk, moga roh mereka di cucuri rahmat

iina said...

al-fatihah kak.. moga mereka tenang2 di sana.. InsyAllah

suri solehah said...

suri semakin dekat nk balik kg..semakin ridu rasanya...alfatihan buat ayah bonda akak

kakngah said...

Al fatihah


kakngah pun rindu kat arwah mak. kalau la mak masih ada....
:(

Nieda said...

Time raya terkenang sangat org tersayang.
AlFatihah utk ibu bapa yg telah pergi.

Dr. Ben said...

Doakan mereka lebih afdal dari sedekah Al-Fatihah

MulutPayau said...

Al-fatihah utk arwah ayah dan bonda Acik....

~ yus ~ said...

Al-Fatihah untuk ayah dan bonda akak ya...

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Mohon maaf la ya Erna.
Kak G lewat berkunjung balas kerana terkekang waktu - kiranya angkara terlalu ambitious!

Kak G juga gitu - sungguh amat rindukan arwah Ayah. Al Fatihah untuk semua yang sudah kembali kepadaNYA.

Jom kita maksimakan usaha di hari-hari akhir Ramadhan tahun ni. Insya Allah, diberkati sepenuhnya.

Pn Kartini said...

Assalamualaikum KakErna...

....n3 akak buat org sini menitis airmata!:(
.........mmg sebelum ni..terfikir2 camnelah keadaanya dipagi raya nanti.. tanpa arwah ayahanda.......
Moga ditabahkan diri ini.....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sehari sebelum raya tahun 1990 ayah saya meninggal dunia. Sebak bila teringat....


Al-fatihah buat kedua arwah ibubapa kak erna serta arwah ayah saya.

♫ mokwo® ♫ said...

moga Allah tempatkan mereka di kalangan org2 yg beriman..amiiiiinn!
salam aidilfitri yang akan datang buat kak erna sekeluarga dan maaf zahir batin!

Yati said...

Aifatihah untuk arwah ayah dan bonda kak Erna. Bulan posa ni memang kita rasa sayu teringat mereka yang dah takde ya, kak.

IMANSHAH said...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

~ Cik Azz ~ said...

Al-Fatihah buat arwah berdua.. juga kepada semua yang sudah pergi...Moga ditempatkan mereka bersama golongan mereka yang soleh lagi beriman.. Amin..

sal said...

Al fatihah..
moga di temptkn golongn brimn dan beramal soleh..ameen.

slmt hari rya erna..
memohon maaf zahir dan batin jika spnjg brblog terksr bhsa..