JellyPages.com

Wednesday, August 24, 2011

WW


Assalamualaikum
 Rindu yang teramat 
AlFatihah buat ayah dan Bonda.

38 comments:

  1. ati pun rindu juga
    pada emak ...

    al-fatihah buat kedua org
    tua kak erna

    ReplyDelete
  2. setiap kali tiba hari raya pasti kita teringat kepada yg tersayang...


    Al-Fatihah utk arwah ayah dan bonda kakErna.. semoga roh mereka dicucuri rahmat..aminn..

    ReplyDelete
  3. Alfatihah buat Arwah kedua2 orang tua akak...
    Raya2 ni mesti akak rindu merekakan...

    ReplyDelete
  4. Ati..memang rindu sangat..dalam minggu ni..asek teringat dan termenangis aje..

    ReplyDelete
  5. SMM..memang rindu dan sedih sangat..asek terbayang bagaimaan arwah aaakan seronok bila kita balik kampung dihari raya.

    ReplyDelete
  6. Azi..masuk bulan ramadhan aje dah sering teringat..bila makin hampir nak raya..lagi la rinduuu..

    ReplyDelete
  7. SALAM,
    AL FATIHAH UTK IBU BAPA KITA YANG TELAH MENINGGALKAN KITA TERLEBIH DAHULU !

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah untuk arwah kedua2 orang tua Acik Erna dan juga kepada semua arwah muslimin dan muslimat yang telah pergi meninggalkan kita.

    ReplyDelete
  9. al-fatihah buat mereka berdua..

    salam kenal..

    singgah follow sini.

    mari tukar link, leh tukar citer dan pendapat

    nnt sudi2 le follow ai plak eh

    maceh

    ^_"

    ReplyDelete
  10. mmg menjadi kebiasan bila raya rindu kita makin kuat pada yg tiada...lebih2 lagi bila dengar takbir raya, berderai air mata...

    Al Fatihah utk kedua ayah n ibu acik erna..

    ucu pun sama mcm a.erna ...ayahda n bonda dah lama tiada..

    ReplyDelete
  11. kak se rindu kek rumah lamo akak ni..suko rumah yg mcm ni lagi..raso nostalgia sungguh bilo tgk gambar ni kak..tambahan alang ayah akak tu hanyo boleh bergurau dgn tapa yo.kalau kenduri kek rumah se,kalau tapa yg jomput dio pasti dtg.arwah omak selalu ckp mcm tu.huhu..rinduuuuuuuu kek semua org.
    yg meninggal baru2 ni isteri hj mokhtar yg kojo di tbg haji rombau kak..mudo lai.baru 46.

    ReplyDelete
  12. alfatihah....
    kaklong pun tak dapek nak bayangkan bilo satu hari nanti,kaklong hilang keduo-duo org tuo...tapi abah dah lamo pogi..omak msaih ado...

    ReplyDelete
  13. salam kak erna
    alfatihah untuk allahyarham ayah dan allahyarhamah ibu,kak erna
    ramdhan yang menggamit memori,kan kak

    ReplyDelete
  14. al-fatihah...

    kak erna sesungguhnya kasih mereka sehingga ke syurga...

    ReplyDelete
  15. Insya-Allah rohnya tenang di sana berkat doa anak-anak yg soleh/solehah...

    ReplyDelete
  16. mudah2an roh mereka aman di sana..aminnn

    ReplyDelete
  17. saya pon rindu arwah ayah...

    alfatiah buat mereka yang dah pergi..

    ReplyDelete
  18. Al-fatihah,
    Kenangan indah sewaktu bersama
    tetap kekal dalam ingatan sebagai
    tinggalan sejarah :)

    ReplyDelete
  19. Al-fatihah,
    Kenangan indah sewaktu bersama
    tetap kekal dalam ingatan sebagai
    tinggalan sejarah :)

    ReplyDelete
  20. Al-Fatihah untuk arwah ibu bapa acik. Semoga keduanya di tempatkan di kalangan hamb yang di kasihi Allah

    ReplyDelete
  21. Assalam Kak
    Alfatihan buat ayah n bonda akk, moga roh mereka di cucuri rahmat

    ReplyDelete
  22. al-fatihah kak.. moga mereka tenang2 di sana.. InsyAllah

    ReplyDelete
  23. suri semakin dekat nk balik kg..semakin ridu rasanya...alfatihan buat ayah bonda akak

    ReplyDelete
  24. Al fatihah


    kakngah pun rindu kat arwah mak. kalau la mak masih ada....
    :(

    ReplyDelete
  25. Time raya terkenang sangat org tersayang.
    AlFatihah utk ibu bapa yg telah pergi.

    ReplyDelete
  26. Doakan mereka lebih afdal dari sedekah Al-Fatihah

    ReplyDelete
  27. Al-fatihah utk arwah ayah dan bonda Acik....

    ReplyDelete
  28. Al-Fatihah untuk ayah dan bonda akak ya...

    ReplyDelete
  29. Aslmkm.
    Mohon maaf la ya Erna.
    Kak G lewat berkunjung balas kerana terkekang waktu - kiranya angkara terlalu ambitious!

    Kak G juga gitu - sungguh amat rindukan arwah Ayah. Al Fatihah untuk semua yang sudah kembali kepadaNYA.

    Jom kita maksimakan usaha di hari-hari akhir Ramadhan tahun ni. Insya Allah, diberkati sepenuhnya.

    ReplyDelete
  30. Assalamualaikum KakErna...

    ....n3 akak buat org sini menitis airmata!:(
    .........mmg sebelum ni..terfikir2 camnelah keadaanya dipagi raya nanti.. tanpa arwah ayahanda.......
    Moga ditabahkan diri ini.....

    ReplyDelete
  31. Sehari sebelum raya tahun 1990 ayah saya meninggal dunia. Sebak bila teringat....


    Al-fatihah buat kedua arwah ibubapa kak erna serta arwah ayah saya.

    ReplyDelete
  32. moga Allah tempatkan mereka di kalangan org2 yg beriman..amiiiiinn!
    salam aidilfitri yang akan datang buat kak erna sekeluarga dan maaf zahir batin!

    ReplyDelete
  33. Aifatihah untuk arwah ayah dan bonda kak Erna. Bulan posa ni memang kita rasa sayu teringat mereka yang dah takde ya, kak.

    ReplyDelete
  34. Sebelas bulan kita kejar dunia,
    Kita turuti nafsu angkara.
    Sebulan penuh kita berpuasa,
    Kita bakar segala dosa.
    Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
    Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
    Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
    Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
    Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

    Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

    ReplyDelete
  35. Al-Fatihah buat arwah berdua.. juga kepada semua yang sudah pergi...Moga ditempatkan mereka bersama golongan mereka yang soleh lagi beriman.. Amin..

    ReplyDelete
  36. Al fatihah..
    moga di temptkn golongn brimn dan beramal soleh..ameen.

    slmt hari rya erna..
    memohon maaf zahir dan batin jika spnjg brblog terksr bhsa..

    ReplyDelete