Followers

Wednesday, November 23, 2011

DAH PUTUS..

Assalamualaikum
 
Putus la pulak.
sayangnya dah lama guna
Cuba sambung balik
tak menjadi pulak nampaknya.
Acik suka guna tasbih ni..
selesa.sayang nya dah putus la pulak.
dan bila cuba sambung balik
ada yang kurang....kena buat semula..

Insyaallah jumpa lagi..
asalnya nak buat WW
tapi tak menjadi..

104 comments:

  1. bawak g kedai aksesori kak.. diorg boleh ikatkan balik...
    dulu kakngahpernah ikat rantai mutiara yg dah terbarai...

    ReplyDelete
  2. cantik tasbih tu acik. Sayang putus ekk. Setuju dengan kakngah, bawa ke kedai aksesori untuk mereka betulkan...

    ReplyDelete
  3. cantik tasbih tu..insyaallah bolih disambung semula !!..

    ReplyDelete
  4. cantiknya tasbih acik, ingatkan rantai mutiara tadi.

    Betul kata kwn2 kat atas tuh, cer w gi kedai aksesori..boleh sambung balik

    ReplyDelete
  5. betullah kak, cantik tasbih tu... saya pun ingat rantai mutiara tadi

    ReplyDelete
  6. lom ponah kaklong jumpo tasbih cantik cam tu kak.
    sapo bori kak?

    ReplyDelete
  7. tasbih ke...
    laaa...mati2 tadi ingat necklace....
    tak pernah jupe pun tasbih macam ni comel...

    ReplyDelete
  8. Assalam kak, memula tu saya ingatkan rantai mutiara, sebab yg saya pun putus semalam di tarik amani hehe.

    syg pulak tasbih tu putus,

    ReplyDelete
  9. memula ingat rantai mutiara.. rupanya tasbih... selamat diikat semula kak.. kalo saya pun memang sayang...

    ReplyDelete
  10. looooor ingatkan rantai bling2 hsjah mah 1st lady kita tuh, :) lawo eh tasbih tuh kak.

    ReplyDelete
  11. sya ingat rantai tadi,
    cantik tasbih tu, ayah ada bagi sya tasbih kayu apa tah dia cakap masa balik haji lepas.

    ReplyDelete
  12. saya ingatkan gelang or rantai tadi kak...cantik tasbih akak.
    Bila dah biasa guna...sure sayangkan kak

    ReplyDelete
  13. acik gi le dekat stall-stall yg jual rantai manik tu, diaorang boleh repair balik..

    ReplyDelete
  14. Kak... anie ada tasbih kaku kokka...nanti nak bagi akak...bila kita nak jumpa ye..?

    ReplyDelete
  15. pergi ke kedai aksesori wanita yg jual manik/ kristal . dia akan sambng balik.

    ingat ke rantai mutiara , rupa2nya tasbih.

    ReplyDelete
  16. tasbih rupanya..mula2 tgk gambar mmg ingatkan rantai mutiara...

    ReplyDelete
  17. Cantik tasbih tu. Sayang yer kalau tak dapat ikat semula. Mudah2an boleh tu

    ReplyDelete
  18. Sayangnya...mungkin lain kali dapat yang lebih elok,insyaAllah.

    ReplyDelete
  19. nani ingatkan rantai mutiara...tasbih rupanya....

    ReplyDelete
  20. yg putus simpan eluk2, guna yg baru..jgn di lupakan jasa yg putus tu..

    ReplyDelete
  21. cantik..betul la kak kalau dah biasa guna tasbih tu susah nk tukar yg lain kan.akak trylah tukarkan tali tu maybe boleh tu:)

    ReplyDelete
  22. saya ingatkan rantai mutiara tadi...cantik..

    ReplyDelete
  23. cantiknya tasbih tu.....saya ingtkan rantai mutiara....

    ReplyDelete
  24. suka cara k.erna......bertasbih dgn tasbih yg cantik! Insyaallah.....boleh sambung balik!

    ReplyDelete
  25. Sekarang musim org balik Haji Acik. Tak lama akan banyaklah himpunan tasbih baru. Tapi yg biasa kita guna itu yg selesa kan Acik...

    ReplyDelete
  26. rasa2 mcm boleh sambung balik tu... ada jual tali tangsi mcm org dok buat manik2...

    ReplyDelete
  27. Kak Erna,
    nih datang nak suh akak dtang umah alamaya kita..dah tayang dah rendang yang kita buat ahad lepas..hehehe kot ada bahan yang tertinggal..nnti bagi tau yer...

    ReplyDelete
  28. mati2 ingatkan rantai mutiara tadi...tasbih rupanya..cantikk kak....sayangkan bila kita dh lama guna

    ReplyDelete
  29. laa ingatkan rantai mutiara,cantik...dah sambung tu leh guna lagi kan....

    ReplyDelete
  30. saya ingatkan rantai tadi kak...cantik betul tasbih ni...

    ReplyDelete
  31. saya ingatkan rantai mutiara tadi..
    rupanya tasbih..

    ReplyDelete
  32. cantik tasbih tu...pegi kedai cepat acik betulkan...

    ReplyDelete
  33. cantik nya tasbih macam rantai.. boleh sambung tu insyA..

    ReplyDelete
  34. kak ngah..memang nak cari nanti tu..sayang..dah lamo guno an..lopeh tu bosar..sonang nak pogang e..

    ReplyDelete
  35. yus..insyaallah acik akan cuba cari kedai..tak tau pun kat mana di area seremban ni.

    ReplyDelete
  36. lina..tasbih..bukan rantai..dapat hadiah tu yang sayang tu..

    ReplyDelete
  37. ibuintan..bukan rantai..tasbih..he he

    ReplyDelete
  38. kak long..memang dapek hadiah..PZNS yang bagi hadiah tu dulu..

    ReplyDelete
  39. papa mifz..betul tu..tak kan berputus asa..

    ReplyDelete
  40. assalam Rosa..ye ke amani tarik..dia tak sengaja tu.
    akak tak de rantai mutiara..tasbih tu rosa.

    ReplyDelete
  41. kak yong..memang akak sayang tu yong...sedih bila tengok berderai tu..

    ReplyDelete
  42. mokwo..akak tak de rantai bling2 he he..memang tasbih..mula2 dapat dulu pun suka sangat..cantik..

    ReplyDelete
  43. kasihibu..tasbih akak dapat hadiah tu..

    ReplyDelete
  44. kasihredha..memang sayang betul bila tengok berderai tu..tersangkut sebenonya tu yang putus..

    ReplyDelete
  45. Angah..terima kasih..baru acik ingat nak cuba cari di giant.

    ReplyDelete
  46. anie..tu la nak cari masa kan..anie le yang selalu sibuk he he.

    ReplyDelete
  47. Azz..tu la..dah elok2 akak ikek balik..salah pulak..tasbih kono boto kiraan e kan..

    ReplyDelete
  48. Tihara..bukan rantai..tapi tasbih..

    ReplyDelete
  49. Nieda,,itu la..acik belum sempat nak pi cari kedai2 camtu,

    ReplyDelete
  50. fieda..memang tasbih fieda..tapi tasbih pendek

    ReplyDelete
  51. kunang kunang.. insyaallah kak ani..akan diusahakan jugak..supaya boleh ikat balik

    ReplyDelete
  52. zaitun...memang sayang..insyaallah zai.

    ReplyDelete
  53. nuwairani..memang tasbih..bukan gelang atau rantai.

    ReplyDelete
  54. hani@debumelukut..insyaallah tidak dilupa..bertahun dah berjasa tu.

    ReplyDelete
  55. Nieza..insyaallah nanti nak cuba lagi..guna benang jahit tu tak menjadi pulak dia.

    ReplyDelete
  56. kamsiah..nampak macam rantai kan..sebenarnya tasbih.

    ReplyDelete
  57. MP..tu le yang acik sayang tu..terputus la pulak..

    ReplyDelete
  58. ibuhani..insyaallah..semoga dapat akak sambung balik.

    ReplyDelete
  59. kakzakie,,betul tu.,,yang baru tak kan sama dengan yang lama.

    ReplyDelete
  60. Dalila..ha..tu la dia talinya yang acik nak beli..tapi belum dapat/jumpa lagi..

    ReplyDelete
  61. Totie@Tomy..insyaallah memang nak cuba..cuma tunggu nak beli tali dulu..

    ReplyDelete
  62. Asma..dah tengok dah..mesti sedap tu rendang asma tu.

    ReplyDelete
  63. Ida,japan..memang cantik dan tasbih yang selalu guna pulak tu..insyaallah akan dicuba untuk disambung semula.

    ReplyDelete
  64. Maya..insyaallah nanti nak cuba sambung lagi..

    ReplyDelete
  65. lienda..insyaallah lienda..dah sambung nanti pasti boleh diguna semula.

    ReplyDelete
  66. wahida..memang macam rantai..cantik..tapi tasbih..

    ReplyDelete
  67. a.z.r.i.n.a.03.07 tasbih tu..raai yang kata rantai..he he

    ReplyDelete
  68. ucu..sudah pasti ucu..sayang tu..

    ReplyDelete
  69. igtkan rantai mutiara td..

    sbb cantik sgt..:)

    blh betulkan tp kena hantar kedai..

    ReplyDelete
  70. cantik macam rantai
    mutiara pulak :)

    ReplyDelete
  71. itulah sy pon mati2 ingat rntai mutiara td.

    tkurang, msti tplanting kt mn2 tu ...leceh jugak ye acik tp klau dh sayng usaha jugalah kn :)

    ReplyDelete
  72. alahai.. sayangnya
    tasbih cantik tu

    ReplyDelete
  73. Rasanya boleh sambung balik kan.. takpun kenalah beli baru ;)

    ReplyDelete
  74. Juliet ira..insyaallah akan dibetulkan nanti..tunggu masa je.

    ReplyDelete
  75. Ati..memang cantik tasbih ni..mula dapat dulu suka sangat.

    ReplyDelete
  76. SSL..kena usahakan jugak tu..memang acik sayang sangat dengan tasbih ni

    ReplyDelete
  77. h4ni3..memang sayang doc dan memang cantik..he he

    ReplyDelete
  78. iina..tak tau nak beli dimana iina..tu le masaalahnya tu..

    ReplyDelete
  79. cantiknye tasbih tu..mmg xpenah nmpk..sayangkan,kena bwk g kedaila ye..

    ReplyDelete
  80. salam rindu kakerna..alahai sayangnye dh putus..cantik banget kita ingatkan rantai mutiara gak td! kalu akak nk wat lg lehla kita tempah satu ek..hehe!

    ReplyDelete
  81. Dah sampai masa... nak wat cemano.

    atau,

    Acik ganas sangat kot? hehehe

    ReplyDelete
  82. buleh sambung balik tu. kalau tak cukup cari yo manik lain tambah. Tak kesahlah kalau tak samo. janji bilangan e cukup.

    ReplyDelete
  83. Acik erna tq sudi medoakan sya..

    ReplyDelete
  84. kamalia..tu la..sayangkan..terputus pulak dah..

    ReplyDelete
  85. Azieazah..betul la tu dah sampai masa..ganas pun ye..tali tangsi boleh putus..he he

    ReplyDelete
  86. ibundo..yo lah kak pah..kalau tak cukup..kiti baco apo jadi tak cukup kan..nanti lah nak cari yang sesuai

    ReplyDelete
  87. inahar..lama sangat puan menyepi tu sebab rindu..he he
    bukan buat tu ina..hadiah..

    ReplyDelete
  88. sayangnya dah terputus.....cuba bawa kedai yg jual aksesori nie...

    ReplyDelete
  89. Nazayiena..insyaallah nanti acik nak cuba bawak la tu.

    ReplyDelete
  90. HAI salam kenal....

    alahai..sayang betul dah putus kan.....boleh tu baiki..bawak kedai yg leh repair balik...

    ReplyDelete
  91. lieyalatif
    salam kenal dan terima kasih singgah ke blog acik.

    ReplyDelete
  92. Salam kenal Acik Erna...
    Sotong dlm tin hanya berkuahkan kicap cair jer so kena lah msk sambal tumis.. tak mcm sardin dlm tin yg ada perasa tomato or sambal..

    Terima kaseh yer sudi ke blog mama :)

    ReplyDelete
  93. Mama hawa/Mama nani
    terima kasih kembali mama..sebab bagi tau acik camana rupa sotong dalam tin tu..acik belum pernah beli tu sebb ak tau..

    ReplyDelete
  94. Acik.. maaf nak tanya.. WW tu ape?

    ReplyDelete
  95. ladybird..he he...acik ikut je..n3 yang bisu tu cuma ada gambar je.

    ReplyDelete