Tuesday, November 1, 2011

1.11.11

Assalamualaikum.


Cerita pendek acik hari ni
anak acik dah mula kata
'mak nanti ada daging fresh buat lompap ye'

ish2 tak habis ngan 'lompap' budak ni.
Insyaallah..panjang umur nanti acik buat jugak

Anak acik bawak balik teka teki..
mungkin ramai yang dah tau jawapannya .
acik tulis jugak..
takut lupa
nanti boleh buat kenangan
untuk anak anak

Teka teki ulangan untuk suka suka je..

Banyak banyak pokok
pokok apa yang ada diNegeri Sembilan sahaja

cik gunya yang bagi teka teki ni.

oklah..jumpa lagi 
Insyaallah.

34 comments:

  1. al.lavendari
    kalau orang negori tak tau..osah lah kan..
    anak tak boleh jawab masa tu..sebab lama dok selangor..

    ReplyDelete
  2. baru nk komen,AL dah jwp dulu..heheheh!

    ReplyDelete
  3. pokok seremban..keh3...gurau je akk :)

    ReplyDelete
  4. Akak...
    saya tak tahu...he..he..

    ReplyDelete
  5. samo ngan al-lavenderi....... :)))

    ReplyDelete
  6. Pokok apakah itu?? Tak tahu.. sebab bukan orang Negeri..

    ReplyDelete
  7. memang spesel kan kak... pokok dek kau, pokok dek den la

    suko ati kito yo kan!

    ReplyDelete
  8. dah tahu jawapan kek ateh ni dan ateh nun..


    hehe...

    ReplyDelete
  9. alaaaa...telambek lak masuk. kok tak misti sey dah monang.

    pokok dek den
    pokok dek kau
    pokok dek dio

    ReplyDelete
  10. rindunya nak dengar orang cakap nogori ha...dah lama tak dengar...

    ReplyDelete
  11. alaaaaa poninggg nak jawab...
    hihihi...konpem fail ni...
    tapi dah baca jawapan seperti di atas ;)

    ReplyDelete
  12. kok tak tau.. toksah balik nismilan kehkehkeh!!

    ReplyDelete
  13. hahaha..
    pokok dek kau lah..

    lompap tu apa acik erna?

    ReplyDelete
  14. baca jawapan pakngah baru tahu..hihi

    lompap tu apa acik??

    ReplyDelete
  15. lompap apa tu akak...tak pernah dgr la

    ReplyDelete
  16. lompap apa kak
    jawapannya apa...hihi

    ReplyDelete
  17. Acik...saya memang tak tahu jawapannya....hihii
    p/s..lompap tu mcmmana yer..??

    ReplyDelete
  18. Hahaha...

    Ni boleh lotak kek status fesbuk ni kak...

    ReplyDelete
  19. Pun sama tak tahu la nak jawab soalan tu, hehhehe

    ReplyDelete
  20. walau mak tggl n9 tp xtaw jgk apa jwpn teka teki tuh.. apa maksud "pokok dek kau dan pokok dek den", lompap pun xtahu jgk... huhuhuhu

    ReplyDelete
  21. haha.. nak jawab dah bojawab.
    Buek lompap tu bagi somangkuk...

    ReplyDelete
  22. xsuka teka teki sbb malas nak pikir.hehe

    ReplyDelete
  23. baru nak tanya lompap tu gapo erk..

    ReplyDelete
  24. hehehe..pokok dek den, pokok dek kau, pokok dek dio..gamaknya semua pokok tu kerabat belaka lah ye...musykil2..

    acik..lompap tu ape..stik ke? hehehe..

    ReplyDelete
  25. Salam Erna...saya tak tahu jawapannya dan lompap tu apa?hehehe...kurang baca buku....

    ReplyDelete
  26. pokok apo yer..den org nogori pun xtau nih...huhu

    ReplyDelete
  27. Salam Acik,

    Pokok apa tu ha....Kak ros nak tau jugak ni...main teka teki ni Kak Ros tak pandai..

    ReplyDelete
  28. rasa mcm pernah dgr lompap tu..teka teki tu saya x tau jawapanya. pokok dek kau...pun tak phm kak

    ReplyDelete
  29. lompap tu apa acik..??? curious ni..

    ReplyDelete