JellyPages.com

Tuesday, July 31, 2012

SUDAH DAPAT..ALHAMDULILLAH PUAS HATI

Assalamualaikum

dah dapat..ni hari ahad punya
 
 Tak puas hati,semalam beli lagi
 
ni gula gaul kelapa buat makan dengan putu mayam
Alhamdulillah..cukup la dah dua hari berturut turut..
puas hati. 

jumpa lagi,Insyaallah

41 comments:

  1. Alhamdulillah... betulah acik kalau dah dapat leganya. Macam org mengandung yg mengidam samalah. Kakak pun kadang macam tu juga..

    ReplyDelete
  2. sedapnya tgk putu mayam tu acik..lama tak mkn.

    ReplyDelete
  3. sedapnya acik.
    terliur plak cheqna

    ReplyDelete
  4. sedapnya...arwah abah sy mmg peminat no.1 ni kak...dulu sy bila blik kg mesti belikan ini utk arwah....

    ReplyDelete
  5. Assalam kak. lega rasa apa yg diingini tercapaikan heheh, saya tak pernah mkn lagi putu mayam dengan gula melaka n kelpa ni, putu halba selalu lah mkn yg cicah mcm ni sedapnya

    ReplyDelete
  6. putu mayam ye kak...
    mak saya "pandai" buat ni ... anaknya pandai makan ;p

    ReplyDelete
  7. sedapnya.....seronok la kan tercapai apa yg diidamkan...kuih muih org2 lama ni tak jemu dimakan...

    ReplyDelete
  8. KA pown suka ni, specially tgh panas2 .. terangkat tu

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah..dpt jgk akhirnya...^_______^

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..cantik warnanya hijau gitu.. perisa pandan ke achik..

    ReplyDelete
  11. Hehehe.... pueh ati ye kak..... logo

    ReplyDelete
  12. Salam kak... dah lama tak makan putu mayam... sebab selalu tengok yang jual tu orang india...hehehe

    ReplyDelete
  13. acik, saya lom jumpa lagi.. huhu.. belum berkesempatan lagi gi ke param.. nanti ler, tahap mengidam masih lagi terkawal.. haha..

    ReplyDelete
  14. Salam AE..
    Saya juga yang xdapt lagi ni.. . :)

    ReplyDelete
  15. apa beza putu mayam & putu bambu?

    ReplyDelete
  16. saya pon dah dapat makan kuih idaman semalam kak
    kuih talam
    asal lalu depan gerai je habis. semalam ada rezeki, dapat lah beli. hehe suka

    ReplyDelete
  17. dah lama teringin nk makan putu mayam ...tapi selalunya bukan orang kita yg jual...tu yg sedih tu...

    semalam ptg ucu sempat2kan jugak buat karemel sebab dah teringin sesangat.....

    ReplyDelete
  18. he..he.. saya tersenyum sendiri baca entry ni acik.. sbb last time dtg singgah sy baca entry pasal acik teringin putu mayam.. hari ni singgah baca pasal acik dah jumpa putu mayam.. nampak gayanya saya pulaklah kena mencari putu mayam tu.. he..he.. selamat berpuasa acik..

    ReplyDelete
  19. As salam Acik,

    Akhirnye... Alhamdullillah... Selamat berpuasa! :))

    ReplyDelete
  20. wahh..saya pun rasa rindu kat kuih ni :)

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah ada jugak rezeki achik. Se bolun jumpo laiie putu piring, achik. Kalau bukan time poso bosepah kek topi jalan PD tu. Ni tak do lak.

    ReplyDelete
  22. kak beli kat mane tuh??? siap ade kaler ijo lagik!......tetiba mengidam same!

    ReplyDelete
  23. eh..ada warna hijau jugak (gambo atas sekali tu).
    biasa putih je..

    ReplyDelete
  24. Nom nom nom... makanan tradisional yang ada kelas nih, sodapppp.... lama dah ai x makan benda nih...

    ReplyDelete
  25. lega rasa hati dapat apa yg dihajati....

    ReplyDelete
  26. ehem..tertunai sudah hasrat hati kan AE !!!..

    ReplyDelete
  27. Salam Erna...berturut hari makan putu.

    Kat tempat saya yang jual putu ni orang india sebab tu malas nak beli.

    ReplyDelete
  28. lawanya putu hijau. selalu mkan yg warna putih saja

    ReplyDelete
  29. tmpt saya yg jual putu ni india.dulu kecik2 beli,tp dah besar ragu2 halal ke x.lama xmkn ptu mayam ni..

    ReplyDelete
  30. alhamdulila akak..hajat tercapai..hehehe

    ReplyDelete
  31. alhamdulillah acik...akhir nyer...:)

    ReplyDelete
  32. Sedap tu..:) Lama tak makan..

    ReplyDelete
  33. nasib x pandai mkn kalau idak mau terliur ni...hehe

    ReplyDelete
  34. Alhamdulillah, dapat sudah. Bila dapat apa yg teringin tu rasa bestlah kan :)

    ReplyDelete
  35. aaarrrggghh... AE..!
    skrg dayah rasa dayah pun teringin nak la...
    adoi...jenguk2 blog AE nmpk gambar yg menyelerakan itu...huhu...nak gi carik jugak la petang nih..
    harap2 jumpa la..
    (ayat akak "puas hati" tu..huhu..tah tahan dayah)
    hehe..

    ReplyDelete