Monday, July 2, 2012

SUPRISE YANG TAK MENJADI..NAK TAU? KENA TANYA YANG BERKENAAN

Assalamualaikum.
Amboi..panjangnya tajuk

Alhamdulillah syukur pada Allah.
hero bongsu acik telefon bagi tau.terasa lega
bila minum air yang mak bekal katanya
senang nak bernafas..batuk pun dah kurang katanya
lega sikit acik
kalau tidak.. tidur tak lena.

cantik tak gubahan bunga ni
ni la kisah suprise yang tak menjadi he he
terima kasih banyak pada  mama aini
yang bagi acik gubahan bunga yang sangat cantik ni
hasil tangan mama aini sendiri.
kalau acik memang angkat tangan mengaku kalah.
memang tak pandai.
sampai kawan2 pernah kata
'patut anak ko semua lelaki lansung tak pandai 
tanam bunga dan buat gubahan  bunga'
boleh caya ke kata kawan2 acik tu he he
ada yang setuju?.

Sekali lagi ucapan terima kasih 
buat mama aini.
acik sangat sangat sangat menghargainya.

Jumpa lagi.Insyaallah

29 comments:

  1. Wah..dpt hadiah ya..syok sungguh.

    Saya pun tak pndai gubah bunga. tp skrg dh sng..ada bunga plastik yg dah siap2 sejambak tu. tinggal kembang2 kan letak dlm pasu. Gitu la bunga kat rmh saya. ^_^

    ReplyDelete
  2. dapat bunga digubah cantik menawan gittew mesti senang hati menengoknya selalu kan kan...

    ReplyDelete
  3. cantik..kalau js pun sama agak2 nye bunga tah jadi apa...hihi

    ReplyDelete
  4. nani sukelah pasunya tu!! cantikkkkkkk! pandai org tu pilih....nani pun sama. takde bakat menggubah bunga. huhuh

    ReplyDelete
  5. seronoknya akak dapat hadiah....cantik gubahan bunga tu...bertuah akak!boleh guna untuk raya nanti...:)

    ReplyDelete
  6. assalam..syukur alhamdulillah sibongsu dah bertambah sihat..
    ehem bila2 je gubahan tu..tak secantik mana pun !!..hu2x..

    ReplyDelete
  7. cantik! saya pun tangan tak berseni. huhu.. cedih. ;)

    ReplyDelete
  8. sama la kita,keras tgn hehe...jejari tak berseni..

    ReplyDelete
  9. cantik gubahan bunga tu kak..zila pun minat bab2 gubah nie tp klu ada masa la..:)

    ReplyDelete
  10. "salam acik...amboi dpt hadiah bunga sepasu lagi..leh la buat deko raya yer...saya dulu2 suka gak bunga2 ni tp skrg dh kurang sbb rumah berhabuk,tp kalau setakat sepasu dua tu oklah buat penyeri.."

    ReplyDelete
  11. nasib baik hero acik dah ok sikit.alhamdullillah.

    ReplyDelete
  12. Salam acik
    ...tentu orang tak berkira untuk memberi sesuatu kepada seorang yang pemurah seperti acik...alhamdulillah hero bongsu dah sembuh.

    ReplyDelete
  13. wah mmg best tu dpt gubahan bunga dah lah nk raya ni :)

    ReplyDelete
  14. Cantik! Berkenan saya tengok, gabungan rona warna pun cantik sangat! Seronok la dapat hadiah gubahan bunga camni.

    Alhamdulillah heronya dah sembuh.

    ReplyDelete
  15. Salam.. Kak Acik, cantik bunga tu.. kalaulah Nur yang dapat. Kat rumah ni memang takde gubahan bunga pun.

    Syukurlah anak bujang akak dah semakin pulih.. Hope dia cepat sembuh.

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah, dah okay dah si Aimi tu.. Tak jadi la nak soh dia duduk seminggu kat rumah ya kak..

    Tangan sey lg kogheh.. hehe..

    ReplyDelete
  17. untung nyer acik ado kawan blogger hadiahkan...cantek lak tuh...:)

    ReplyDelete
  18. nadiah pun tak pandai gubah bunga la kak :p

    ReplyDelete
  19. cantik kak..
    kakngah pun samo. xghoti do nk gubah2.
    pokok bungo pun xdo. dulu yo la ponahmeroyan naman bungo.. alik2 tingga pasu kosong to skrg...

    ReplyDelete
  20. cantiknye gubahan bunga tu, sesuai sgt utk raya nanti

    ReplyDelete
  21. wah!! sonok dapat hadiah.. cantik!! boleh buat raya ni.. hehehe

    ReplyDelete
  22. Salam Acik Erna,

    Cantik bunga tu. Tahniah dapat bunga.

    ReplyDelete
  23. waahhh... cantik, comel... anggun...s mua ada... =)

    alhamdulillah.. rezeki.. =)

    ReplyDelete
  24. seronoklah kan dapat bunga ... sesuailah nak dekat2 raya dah ni! hehe

    ReplyDelete
  25. acik seumur idup sya tak pernah dapat bunga.. sedih kann.. huhu..

    ReplyDelete
  26. kalau beso cenggini memang takdenye la surprisenye acik...mengintai2 semua bunga dari belakang. hihihi.

    ReplyDelete