JellyPages.com

Wednesday, June 1, 2011

SELAMAT HARI LAHIR

Assalamualaikum.
Gambar suami akak..selepas 6 tahun kawen ngan akak
elok je kurus lagi kan


Gambar diatas ni selepas 29 tahun berumah tangga.
akak pun tak tau la..
salah siapa la ni..boleh jadi macam ni
Kesian kat dia..
Kalau akak ada la 3 kali perut akak jadi macam tu..selepas melahirkan
alhamdulillah kecik balik

Tapi suami akak ni tak dapat la akak nak menolongnya..
dok macam tu je
tak kempis2.

Sebenarnya hari ni ialah hari lahir suami akak
Akak sentiasa mendoakan yang terbaik buat suami akak
semoga dirahmati allah sentiasa dan diberikan
kesihatan yang baik.
Terima kasih kerana sentiasa menjadi suami yang baik dan
bersabar melayan akak hingga kini.

82 comments:

  1. salah akak la...akak yg merubah suami akak jadi cam tu...heheheh!!!
    apo2 pun selamat hari lahir yo bang...
    betuah akak dapek suami yg baik cam abang ni....!

    ReplyDelete
  2. ha ha..kak long..tu la pasal.akak pulak yang salah..

    ReplyDelete
  3. Salam kak Erna.."selamat Ulangtahun tuk HB akak"...biasa la org llaki kebykkanya perut depa camtu...wife msk sedap selalu kot!

    ReplyDelete
  4. salam kembali azatie...terima kasih

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir hubby akak..
    semoga beliau murah rezeki
    sihat selalu dan panjang umur..

    akak bab peru tu kan..hubby saya pun naik gak sket jika nk compare zmn muda belia dulu yg kurus..

    bukn salah kita kak..itulah kejayaan kita kerana berkat kita masak dan bahagianya dia bersama kita..hehe

    ReplyDelete
  6. eloklah badan abang akk naik gitu, enpakwe sya kurus melidi je

    salah sya ke tak masak sedap, tp enpakwe makan macam biasa je

    erpp...

    sory salah komen pulak

    selamat hari lahir buat suami akk, semoga di beri kesihatan yang baik, di permudahkan segala urusan, dan murah rezeki hendaknya.

    ReplyDelete
  7. Acik Erna tahu kenapa jadi macam tu tak? 29 tahun pekena air tangan isterilah makanya ia jadi begitu. Kalau kita besar sembilan bulan kempis balik kan dia org terus kembang. Hahaha....

    Salam kakak buat Abang Acik "Happy Birthday". Moga panjang umur dan mendpat rahmat & hidayah sepanjang masa.

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum kak erna ....... moga bahagia sentiasa berkekalan utk akak dankeluarga.........

    ReplyDelete
  9. happy birthday to husband acik!

    acik masak sedap sangat, tu yang sampai naik pregnant tu. hahaha!!

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir utk hubby akak..semoga murah rezeki, panjang umur hendaknya...amin...

    suami saya pun mcm tu kak...naik perut tak hingat punya...huhu...

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir buat suami akak...
    tu perut tu tanda hati bahagia tu hehehe...cukup kasih sayang dan air tgn akak tu

    ReplyDelete
  12. kak erna,
    biasalah kan, dulu slim sekarang berisi, yang fenting badan sihat, hati tenang, fikiran pun lapang...kan,kan?

    Selamat hari ulangtahun buat hubby akak!

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Lahir buat suami akak. Perut tu tanda perut cintakan dan kasihkan masakan isteri tu kak.




    *Kebetulan sama dengan hari jadi adik saya...

    ReplyDelete
  14. selamat hari lahir utk suami acik erna.
    tapi kalo tengok en. abah, dari dulu sampai sekrg tak penahnye berisi, asik kurus kering aje, saya tak pandai masak kot..hehehe

    ReplyDelete
  15. sarah-najwan..terima kasih..
    akak setuju..bukan salah kita..dah nak jadi cam tu kan..nak buat camana..he he

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir buat abang akak...semoga dipanjangkan usia dan diberkati oleh allah dan yg penting bahagia sisi keluarga...

    perut tu akak buat tak nnpk jer la...janji hensem dan baik hati kannn...

    ReplyDelete
  17. sya..hehe..memang biasa la tu kan..bila dah naik nak kurus..
    terima kasih sya.

    ReplyDelete
  18. kakzakie..tu la kan..jarang2 sangat makan kat luar..acik suka kat masak..dah jadi macam tu..nak salahkan sape kan..

    ReplyDelete
  19. waalaikumussalam ibu guru..terima kasih..insyaallah..

    ReplyDelete
  20. GB..terima kasih..
    tapi acik tak slaah tau..he he

    ReplyDelete
  21. Ms.lilies..terima kkasih..
    tu ka kan..tak dapat nak menolong e doh..

    ReplyDelete
  22. Fa*Atip..terima kasih..ya betul..yang penting sihat kan..

    ReplyDelete
  23. Reen..terima kasih..selamat hari lahir juga buat adik reen..

    ReplyDelete
  24. mamasyaza..terima kasih..
    bukan macam tu..bukan mamasyaza tak pandai masak..cuma en.abah nya tu memang badan tak mudah naik..bagus la macam tu..kalau macam acik ni ha..susah hati dibuatnya.

    ReplyDelete
  25. ainnoraini..terima kasih..
    nak buat tak nampak caman aini..kesian..nak beli baju pun susah..he he..

    ReplyDelete
  26. kak, itu tandanya akak jaga suami terbaik la tu.. makan cukup...hehe apapun didoakan sihat selalu... btw happy birthday buat suami akak yer semoga dirahmati Allah selalu..amin.

    ReplyDelete
  27. salam kenal..


    huh,tak dapat den nak bygkan perot suami den 29 tahun akan dtg.oh...
    apapun,selamat hari lahir buat suami akak.moga dikurniakan kesihatan yg baik,murah rezeki dan bahagia disamping keluarga tercinta.:-)

    ReplyDelete
  28. Huish.. SIHAATT!!.. pandai akak jaga laki.. Alhamdulillah...

    hehehehe...

    ReplyDelete
  29. salam kak erna,

    "hepi bestday untuk suami kak erna..semuga sihat dan bahagia biarpun berubah disegi fizikal..."

    selama ini ain selalu dengar, suami je yag pandai bela isteri..rupanya akak telah mmbuktikannya...kiranya 1-1...hihi...teruskan mengejar syurga mu rumahmu..Amin

    ReplyDelete
  30. happy bezday to esben akak yer..senang hati mkn air tgn isteri sedap2 la ni :)

    ReplyDelete
  31. Selamat hari lahir buat cik abang akak Erna itu...

    hehehe..tang perut tu..memang bukan salah akak..salah perut yang tak pandai nak kempis2 hahaha..

    ReplyDelete
  32. sallam,

    Salamat hari Lahir untuk suami kak erna

    ReplyDelete
  33. Takpe kak.. janji sihat.. lepas nie nak celebrate hari ayah lak ;)

    ReplyDelete
  34. tu tanda isteri pandai layan suami :)

    ReplyDelete
  35. Kak...akak masak sedap sangat... tu sebab cik abang akak tu berubah...hahahha

    SELAMAT HARI LAHIR buat suami akak...semoga kasih sayang dia pada akan bertambah setiap hari dan berbhagia hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  36. Nieza..terima kasih..
    ye la tu nieza..pandai sangat la tu..he he..

    ReplyDelete
  37. ct..trima kasih sudi kenal..dan terima kasih juga atas ucapan ct buat suami acik..

    ReplyDelete
  38. Assalam tiny..alhamdulillah..memang sihat..he he.

    ReplyDelete
  39. ainhany..salam kembali..
    terima kasih..
    insyaallah..semoga akak mendapat keredhoan nya..

    ReplyDelete
  40. mokcik azwa..yeessss..akak setuju..bukn salah akak..he he..

    ReplyDelete
  41. iina..betul tu..janji sihat kan..

    ReplyDelete
  42. kak ES..boleh kata pandai le tu kan..he he.

    ReplyDelete
  43. anie..terima kasih anie..
    tak jugak sedap mana pun anie..saja je tu..he he

    ReplyDelete
  44. Kak Erna,
    Perut tak kempis
    sebab hari2 makan yang
    best2 je..hehehe..

    P/s: Semoga berbahagia :)

    ReplyDelete
  45. moga kekal bahagia, sihat & sukses sentiasa dgn akak di sisi..

    ReplyDelete
  46. missgee..insyaallah..
    tak juga makan best setiap hari pun..he he..

    ReplyDelete
  47. hihi..akak! Suami yus pun samalah kak. Perut dah ke depan, semua yang jumpa kami, dok tanya, nko kasi makan apa yus laki ko ni..huhu.

    Apa pun Selamat hari ulangtahun buat suami akak...

    ReplyDelete
  48. hani@debumelukut..
    iye ke..he he..

    ReplyDelete
  49. yus..terima kasih yus..
    tapi suami yus..muda lagi..belum teruk lagi dah masih boleh dikawalkan..

    ReplyDelete
  50. itu lah namanya hidup dalam kebahagiaan.... ha ha ha

    ReplyDelete
  51. selamat hari lahir buat jalal... semuga panjang umur murah rezeki dan di permudah segala urusan...amin...

    ReplyDelete
  52. tumpang sampaikan selamat hari lahir gak. Semuga badan sihat dan rezki dimurahkan.

    erna, ekau jangan bagi makan yang belomak2 amek. Kan camtu jadi e haha..

    ReplyDelete
  53. kak ph..timo kasih..
    ito lah kak pah..lopeh ni kono makan rebus2 yo kan..

    ReplyDelete
  54. selamat hari lahir ...
    moga panjang umur murah rezki..
    bahagia bersama sepanjang hayat.
    kekal ceria sentiasa ..ever n forever..

    ReplyDelete
  55. happy belated birthday buat abg akak..mmg berbeza dulu dan skang..xpe,hati senang tu yg jd mcm skang kan..

    ReplyDelete
  56. assalam sal..terima kasih sal

    ReplyDelete
  57. kamalia..terima kasih..memang berbeza sangat..he he..

    ReplyDelete
  58. assalamualaikum K'Erna..miss u kak, I'm back kak..kak apa khabar? apa2 pun selamat Hari lahir buat suami akak..see u again

    ReplyDelete
  59. waalaikummusalam ida..
    alhamdulillah ida dah kembali.
    ida..akak suka cara ida buat pulut tu.akak nakm komen..tapi tak dapat publish komen..tak tau kenapa..

    ReplyDelete
  60. Happy Bday abang Jalal..apo tak cakap awal2?..boleh sey buek kan kek coklat moist utk abg..biar bertambah2 maju lagi porut abg tu kak..hehe
    eh!kim salam kek abg yo kak

    ReplyDelete
  61. muda lagi ..hehe
    abang jalal tahu ke letak gambor dia kat blog ni?dia muncit sikit takpe..baru nampak cam wakil rakyat

    ReplyDelete
  62. Assalamualaikum Acik...

    Biasalah kan..orang lelaki jdi mcm tu (mesti kes acik yg suka masak sedap2)..mmng berbeza sangat..

    Selamat hari lahir utk suami Acik..semoga panjng umur dan bahagia bersama hingga ke akhirnya..

    p/s...acik nak kirim apa2 tak???nak bertolak dah ni..heheheh

    ReplyDelete
  63. Anymz..tak kisah nim..dah lopeh pun kek boleh laie..he he..
    tu la nim..kosian nengok e..bukannyo sonang porut bosa tu kan..nak dudok pun payah..

    ReplyDelete
  64. Irfa..tak tau nya dia..he he..
    bila akak tunjuk..sibuk dia tanya..apa pulak tu..

    ReplyDelete
  65. Waalaikummusallam..MP..
    terima kasih..
    acik tak masak pun jadi cam tu jugak..betull.tak tipu..he he..
    alahai dah nak bertolak baru cakap..

    ReplyDelete
  66. eh?kita rasa dah komen dah.mana menghilang?

    tahniah wat cik abang tersayang kk Erna tu.kita doakan akan diberi kesihatan yg baik tuk meneruskan kehidupan yg masih panjang.insyAllah....n sentiasa bahagia hingga akhir hayat n akhirat

    ReplyDelete
  67. Assalam kak..terlewat sehari, saya nk ucapkan selamat hari buat suami akk, moga pjg umur n sentisa berbahagia di samping akk

    ReplyDelete
  68. anie,nagoya..terima kasih turut sama mendoakan kesihatan abang akak ye..

    ReplyDelete
  69. assalam rosaliza..terima kasih..insyaallah semoga doa kawan2 dimakbulkan yang maha esa.

    ReplyDelete
  70. xkisah la badan camne pun, janji sihat sudah.. happy belated birthday buat suami akak...

    ReplyDelete
  71. hepi belated besday buat suami kakerna... tu tando ea dio bahagio bersamo kakerna


    tahniah

    ReplyDelete
  72. chekna@mamaziyad..terima kasih

    ReplyDelete
  73. kihkihkih...

    akak nak kato powot abang akak tu mcm powot pompuan mongandung la tu, kann... hahaha...

    Takpo la kak.. tu makno ehh akak pandai masak... banyak lomak tokumpul kek dlm powot abang akak tu... hehe...

    apapun, hepi besdei la utk abang akak tu.. Moga bahagia selalu dgn akak dan anak2..

    ReplyDelete
  74. azz..he he..cam tu la kekdah he..tapi bahaso lombut sikit..

    ReplyDelete