Wednesday, June 8, 2011

SARAPAN

 

 


Assalamualaikum..
Jom Sarapan

70 comments:

  1. Sedapnyer pulut kuning. nak ckit.

    ReplyDelete
  2. aduiiiii...sodapppp..
    kak, makan dongan rondang..fuuuuhh..lagi sodap. Pekena dgn ikan masin pun..

    ReplyDelete
  3. pulut kuning? sedapp nie..yaya mkn cekodok bilis je pg nie..

    salam kenal ..

    ReplyDelete
  4. rajin tul akak menopok pulu pagi ni kan...!
    teraso cam kek kenduri la pulak...!

    ReplyDelete
  5. sambal udang potai tu yg ngences eh..
    sslluurrppp!!!

    ReplyDelete
  6. jauh la..tangan tak sampai.huhu

    ReplyDelete
  7. sambai petai pagi-pagi. power tu!

    ReplyDelete
  8. bak sikit pulut kuning kak... pagi ni takde buat apa2 utk bekfes.. maleh.. anak2 gorengkan naget jek..

    ReplyDelete
  9. alahai...dah bp hari teringin nk makan pulut kunen neh...tak beli2 pulut lagi..aduhhh sambal tumis udang petaiii

    ReplyDelete
  10. Kalaulah dekat memang kakak pergi singgah tak malu-malu nak rasa. Mengancm sungguh...

    ReplyDelete
  11. sedapnyaaa.....

    ati masih belum sarap..
    tekak sakit ..tak tau nak makan apa

    ReplyDelete
  12. pulut kuning ke..

    sedap..teringat buat hari tu..
    dpt jamah sikit sb bawa balik kg utk sedekah....

    alhamdulillah, sarapan erna pgi tu kenyang sampai tengah hari yee..

    ReplyDelete
  13. sodap ea pulut kuning tuh,nak jugak kak erna..terliur dah nih.

    ReplyDelete
  14. akakkkkkkkkkkkkkkk!!! akak kijam!! semua tu feveret saya tau!! adeh la....

    ReplyDelete
  15. Salam Akak..
    Akak..pulut ke nasi kuning tu...?sebab ada sambal tumis udang petai...kalau pulut..memang kegemaran saya kak...suka sangat...kalau dekat...sure saya pegi makan ni kak....he..he...sedapnyerrrr..

    ReplyDelete
  16. Akak...apa yg akak tulis tak ada kat blog saya..ada gambar saja..tu yang confius tu..he..he...

    ReplyDelete
  17. kak lain kali kalau buek pulut sound sey tau.boleh awal2 sey siap2kan diri ke somban nun...huhu..dah lamo tak makan pulut paneh...

    ReplyDelete
  18. Acik lupekanje..tak sompek nak merondang cik..he he

    ReplyDelete
  19. YAYA..cekodok pun sedap..
    mai datang mah acik..acik masak kan pulut..

    ReplyDelete
  20. kak long..he he..nak makan tak yah tunggu kenduri do kak long..

    ReplyDelete
  21. kak ngah..tongah banayk potai..ti yang teringin buat sambal tu.

    ReplyDelete
  22. Irfa..kalau dekat tak yah mintak dik..

    ReplyDelete
  23. SMM..meh pinggan akak bagi..he he.

    ReplyDelete
  24. Mak Qis..ye ke..kalau dekat boleh acik bagi sepinggan kan..

    ReplyDelete
  25. Kakzakie..tak payah malu..acik tunggu ni..mai le..

    ReplyDelete
  26. Ati..tak sihat lagi ke..sian..jangan lupa makan ubat ye..
    jangan lupa masak bubur nasi..kena makan jugak baru boleh makan ubat.

    ReplyDelete
  27. sal..alhamdulillah..memang kenyang.
    tengahari tak makan pun.

    ReplyDelete
  28. kamalia..alahai siannya dia..jauh pulak nak bagi ni..

    ReplyDelete
  29. assalam azi..pulut kuning azi,,anak2 akak suka sangat makan pulut kuning.
    tak sangka azi pun suka..jauh la nak bagi azi..he he.

    ReplyDelete
  30. azi..akak meang tulis 2 bari je..he he..tak keluar ke..

    ReplyDelete
  31. anymz..lekali yo..akak bagi tau awal2..
    eh..lupo pulak..anim tak leh makan pulut kan..tapa yo boleh..

    ReplyDelete
  32. Sedapnya makan pulut cecah sambal tu...:P

    Acik, saya nak menjemput Acik ni, sudi2 lah hadir kalau ada kelapangan ya..

    http://alwaqiahalmulk.blogspot.com/2011/06/majlis-akikah-zayyan-12-jun-2011.html

    ReplyDelete
  33. Pulut kuning makan dengan sambal petai yummy...

    ReplyDelete
  34. bab pulut ni yg ida kurang sikit...kecuali dgn kuah durian..tu pasti tak tolak tepi..tp sarapan pagi acik memang mantop..

    ReplyDelete
  35. Kak Erna,
    Apesal nampak sedap..
    Memang sedap ekk..
    Wah.. Layan makan aje..
    Best...best :)

    ReplyDelete
  36. lamanya tak makan pulut kuning cicah sambal...mkn dengan rendang pun sedang juga kan kak :)

    ReplyDelete
  37. salam kak erna..huhu akak dah buat kita terliur ni..pos sini skit

    ReplyDelete
  38. assalam..

    amboii.. rmai blogger tnjuk mkn2 ni, buat jd lpar le

    ReplyDelete
  39. wah.. pulut kuning ngan sambal potai... bestnya kak

    ReplyDelete
  40. DaddyZiyyad..Insyaallah..tapi alamat tak tau camana..
    dari rumah acik memang tak jauh dah rasanya tu..

    ReplyDelete
  41. assalam Zaitun..memang ngam pulut ngan sambal tu..

    ReplyDelete
  42. Ida..dirumah kalau dah pulut..memang laku..he he.

    ReplyDelete
  43. missgee..bukan nampak je sedap..memang sedap pun..he he..

    ReplyDelete
  44. kasih..makan dengan rendang pun sedap..tapi anak2 lebih suka dengan ikan bilis..

    ReplyDelete
  45. salam kembali suri..terliur ye..sian kat dia..

    ReplyDelete
  46. asalam maiyah..mintak maaf ye..tiunjuk makan2..he he..saja buat cerita..

    ReplyDelete
  47. ibuintan..puliut kalau sambal potai lawan e..memang ngam kan..

    ReplyDelete
  48. sarap pagi wat pulut?hahahaha....kk Erna tayang pagi.kita dtg dah mlm.tgh ari td singgah jap...nak pos komen tenet lak tak bagus

    esok sarap apa pulak?

    ReplyDelete
  49. pagi somalam kek rumah ni sarapan ngan pulut kuning gak.. samo lak kito kan?

    ReplyDelete
  50. anie,nagoya..hari kkhamis..tak sarapan..puasa..yang tak puasa..pandai2la cari sendiri..he he..

    ReplyDelete
  51. kak pah..yo k0o samo..he he..dah teringin kak pah kan..makan paneh2 sodap bona raso e..

    ReplyDelete
  52. oowwhhh... tak tahan tengok...

    ReplyDelete
  53. ohwww tetibe angah lapor tgk sambal itu...

    ReplyDelete
  54. MULAN..tengok aje tak pe..tak naik berat badan..he he..

    ReplyDelete
  55. Acik...sedapnya pulut kuning tu...nak jugak!!!!!

    ReplyDelete
  56. sedapnye akak..sangat menyelerakan...hehe

    ReplyDelete
  57. MP..kalau dekat..tak payah mintak..acik dah bagi dah..he he.

    ReplyDelete
  58. cikceria..memang sedap..lama tak nampak sihat ke..

    ReplyDelete
  59. akak,sedapnya pulut kuning tu....dtng lambat ni sure dah abis tu ..huhu

    ReplyDelete
  60. Kak... nampak pulut kuning ni terliur dah rasa nak pi beli sarapan pulut kuning esok...

    ReplyDelete
  61. Nieza..memang dah lama habis..he he.

    ReplyDelete
  62. Nie..kalau dah teringin tu cepat pi beli..he he

    ReplyDelete
  63. sedapnya pulut kuning tu kak, terliur tgk

    ReplyDelete
  64. Sy ni kalau pulut kuning tu suko makan taim paneh kak sbb santan ehh masih ado laie... Kok dah sojuk dah tak suko sgt dah...

    sambal udang tu yg tak tahan tu... hehehe...

    ReplyDelete
  65. assalam rosaliza..sesekali makan pulut kuning panas2 memang sedap

    ReplyDelete
  66. azz..tu yang kono buek sendiri tu sobab nak makan paneh..he he

    ReplyDelete