JellyPages.com

Friday, July 20, 2012

SALAM RAMADHAN ..

 Assalamualaikum

Semalam ye ye je acik nak marah asterok kan
tapi acik tak jadi talipun
membuang kredit acik je

acik anto email je
dibawah ni jawapan dia

Dear Valued Customer,

Thank you for writing in to us. Your email is important and we are currently
addressing it. Our Customer Service Executive will be contacting you within 48 hours.

Have a nice day.




ni lagi satu

Salam sejahtera!
 Terima kasih kerana menghubungi Astro!
 Sukacita kami maklumkan bahawa kami 
telah menerima kad pintar
Jika Puan ada pertanyaan, sila hubungi Pegawai Perkhidmatan  kami  atau pun Puan boleh tinggalkan nombor telefon terkini Puan supaya kami boleh menghubungi Puan secepat mungkin untuk memberi bantuan.
Adalah menjadi tanggungjawab kami untuk membantu dan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada Puan sebagai pelanggan kami.

boleh pulak dia jawab dah terima 
kalau acik tak hantar no.pos..dah tentu bil dia 
akan datang lagi dan lagi

oklah stop pasal tu..acik pun dah putus ngan dia he he

acik juga mengambil kesempatan
mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa
pada semua..ampun maaf jika ada komen2 acik yang
mengguris perasaan.

jumpa lagi.Insyaallah

15 comments:

  1. slmt nerpuasa.. dan peroleh kemenangan

    ReplyDelete
  2. Selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan kali ini, Acik. Ampun & maaf dipinta atas segala salah & silap ya.

    ReplyDelete
  3. Selamat menunaikan ibadah puasa Kak Acik..

    ReplyDelete
  4. As salam Acik,

    Marya juga sama, mohon seribu keampunan jika ada salah silap terguris rasa & sbgnya... Semoga dgn kehadiran Ramadhan ini membawa seribu makna serta pengertiaan buat kita semua...insya'ALLAH... Jom collect pahala byk2 ye acik ;))

    ReplyDelete
  5. salam sahur kak
    alhamdulillah dah melalui hari pertama sahur
    akk sahur apa ??
    jgn mara2 lepas nie tau ekkeke
    sabar ye kak

    ReplyDelete
  6. Acik! sahur menu apa tadi?? kak su hubby nak sahur ngan spagetti..ku layankan aja..hahaha.

    ReplyDelete
  7. Selamat berpuasa Acik, astro tu biasalah...nak duit beriya-iya, servis tah hape2.
    Acik sahur apa tadi?

    ReplyDelete
  8. selamat berpuasa kak..orang meniaga jenis macam tu mmg tau nak untung bahagian dia je...sabo je la kan

    ReplyDelete
  9. Selamat berpuasa untuk Kak Acik sekeluarga.. :)

    ReplyDelete
  10. sama la kita kak erna..semoga tiada yg buat hati terasa..:)

    salam ramadhan dn selamat berpuasa ya..:)

    ReplyDelete