Thursday, July 5, 2012

RASA BERSALAH SANGAT...

Assalamualaikum


Terima kasih pada kawan2 semua
yang sudi meninggalkan komen dan sudi menjenguk acik disini
maaf jika acik belum berkesempatan kerumah kawan2..mohon maaf  banyak2.
insyaallah jika ada kesempatan sabtu dan ahad nanti acik akan buat marathon.


acik ..rasa bersalah sangat 
bila kawan2 yang baik hati datang dan 
meninggalkn komen
tapi kita tak sempat pun menjawab dan berkunjung kerumah kawan2.

maaf sekali lagi 
jumpa lagi,Insyaallah

21 comments:

  1. salam kak...
    kenapa mereka x menulis lagi kak?
    saya tak faham :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasih..bukan apa..sebab rasa bersalh sibuk tak dapat balas kunjungan kawan2

      Delete
  2. saya pon selalu gak rasa camtu tp kadang nak wat cane kan kalo kita tak sempat..yg penting kawan2 understanding..take care yea kak :)

    ReplyDelete
  3. acik, usah rs bsalah ya..

    dahulu ayu pun seperti acik.. risau dan rasa bersalah. lama2 bila kawan2 beri semangat dan memahami keadaan/situasi kita y sedang dalam kesibukkan..

    mereka memahami, percayalah.. tak tercuit perasaan marah bila acik tak singgah..

    cool ya my dear

    ReplyDelete
  4. Kadang bila tiba waktu sibuk sangat tu..memang x sempat kan?

    ReplyDelete
  5. tak pe Acik...kita faham...nnti kalau ada masa bolehlah bw laju2 ya....

    ReplyDelete
  6. Takpa sebab Acik selalu blogwalk tapi bila tiba2 tak datang tu mesti la ada sebab yg kukuh kan. Yg penting Acik sihat. Take care, Acik! :)

    ReplyDelete
  7. slm acik cyg..x per klu acik tk BW tu maksudnya sibuk..kita pun sama kak:P..kdg2 ada time x sempat nk balas kunjugan.

    ReplyDelete
  8. Takde hal..sbb kita sama2 insan biasa. Ada urusan/problem yg perlu didahulukn. Acik kn biasa ziarah kami..bila sesekali takde tu, mestila bkn saja2.

    ReplyDelete
  9. Akak tu kira rajin jugak blogwalking.. Tengok followers pun dah naik dah.. Tahniah...

    Tak macam sey ni haa... Nak blogwalking tapi tak buleh duduk lamo2 dopan laptop ni.. Sakit pinggang.. huhu...

    ReplyDelete
  10. x pe la kak.. ada masanya kita tak sempat kan.. hehehe

    ReplyDelete
  11. ingat kak erna dh lupa kt sy..hikk..

    ReplyDelete
  12. assalam kak, xpe kak siapkan dulu urusan akk tu, ada masa baru bw, saya pun kalo sibuk tak sempat gak nk bw

    ReplyDelete
  13. sy pon kengkadang camtu acik..takpelah acik BW tu bkn kewajipan kan..dulukan mana yg lebih penting :)

    ReplyDelete
  14. Hari ni hari sabtu..acik da buat marathon ke..hehe..

    ReplyDelete
  15. memang ada masanya kita sibuk, tak dapat nak berkunjung ke blog kawan2 lain.pasni kalau dah setel, boleh la BW.

    ReplyDelete
  16. he2x..kawan yg ikhlas tak mengharapkan balasan kujungan dr AE..yg penting AE ingatkan sahabat2 walaupun tak sempat nak BW pun..hikk2x..

    ReplyDelete