JellyPages.com

Monday, July 16, 2012

SEMOGA DIPERMUDAHKAN SEMUA URUSAN

Assalamualaikum

Subuh 'sepie' ..ada jugak yang kata subuh 'adam'
acik dah sampai ke klia
hantar adik,abang,anak sedara dan suami sepupu,
semoga selamat pergi dan selamat kembali
dan dipermudahkan semua urusan
mereka ke Madinah dan Mekah untuk
 menunaikan ibadah umrah

                                       jumpa lagi,Insyaallah

28 comments:

  1. sambut ramdhan kek sanun yo kak?
    best ealak ai...

    ReplyDelete
  2. hati saya cukup teruja bila ada org gi umrah..haji...moga2 allah permudahkan niat saya utk ke sana juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita doc.

      Berapa hari mereka di sana tu? Semoga mendapat umrah yg mabror.

      Delete
  3. bestnya sambut Ramadhan kat Mekah..harap2 Su pon ada pluang nak kesana nanti..doa2 kan yea..

    ReplyDelete
  4. semoga perjalanan mereka dipermudahkan...

    ReplyDelete
  5. bahagia mrk mendpt jemputan allah

    ReplyDelete
  6. Semoga selamat segalanya. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  7. moga sgalanya berjalan lancar.

    beruntung mereka yg berpeluang ke sana di bulan Ramadhan..bulan penuh berkat.

    ReplyDelete
  8. Insyallah akan dipermudahkan dgn niat mereka yg baik itu..seronoknya dapat peluang buat umrah bulan puasa..

    ReplyDelete
  9. Semoga semua urusan disana akan dipermudahkan Allah...

    ReplyDelete
  10. niat yang baik, insya allah selamat semuanya......

    ReplyDelete
  11. semoga segala urusan mereka di permudahkn.

    ReplyDelete
  12. semoga dimudahkan segala urusan...dpt melaksanakan ibadah umrah dengan sempurna... ;)

    ReplyDelete
  13. Semoga dipermudahkan segala urusan. Seronoknya dapat berpuasa di sana..teringin sungguh saya..

    ReplyDelete
  14. mudahan dipermudahkan urusan..

    ReplyDelete
  15. Semoga di permudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  16. moga dipermudahkan semua nyer ye!

    ReplyDelete
  17. mak pon pi esok.. moga mereka dikurniakan kesihatan yg baik & dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  18. moga dipermudahkan segala urusan..insyaallah

    ReplyDelete
  19. Moga dipermudahkan dan selamat pergi dan kembali..

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum my dear kak Erna:)

    InsyaAllah..:)
    MOga dipermudah segala urusan beribadat di sana..sesungguhnya..mereka terpilih sbg tetamu Allah...moga sentiasa dalam lingkungan kasihsayangNya jua..Amin

    ReplyDelete
  21. Bertuahnya terpilih menjadi tetamu Allah di hujung syaaban ni. Agaknya puasa sulung pun kat sana jugaklah kan. Semoga dipermudahkan segala urusan mereka di sana.

    ReplyDelete
  22. insyaallah...dgn izinNya dpt melaksanakan dgn sebaiknya semasa di sana...

    ReplyDelete
  23. semuga mereka selamat pergi & kembali..insyaallah..amin..

    ReplyDelete
  24. amin...semoga dpt mgerjakan umrah dgn sempurna.

    ReplyDelete
  25. Smova mrk gi n blk dgn slmt n dipermudhkn urusan

    ReplyDelete