Thursday, March 1, 2012

TEMAN SETIA

Assalamualaikum
Comelkan
peneman acik dikala menjalankan tugas hakiki
melipat kain
menggosok baju dan 
memasak didapur

34 comments:

  1. sambil buek kojo,sambil nyanyi2 kecil...terhibur hati kan kak?

    ReplyDelete
  2. comel kak ..
    terhibur gak hati yg tgh tensi kan akak ..

    ReplyDelete
  3. ayu belikan bt MIl.. kalau ayu ke kedai... dia ada kawan.. hehehhe

    comelnya

    ReplyDelete
  4. Saya pun ada jugak peneman setia ketika buat kerja2 kat dapur...terhibur hatiku ini w/pun penat...

    ReplyDelete
  5. haah, cute..denga radio IKIM beshh :)

    ReplyDelete
  6. Acik suka dgar radio ye, abby sesekali ok gak, tp kalau lama sgt, abby rimas... Hehehehe

    ReplyDelete
  7. memang comel mcm acik juga..hehe saya selalu dengar radio online jer dok sini acik...siang mlm pagi ptng on radio IKIM jer sampai tertido..:)

    ReplyDelete
  8. hati2 jgn nanti leka dgr lagu, masak pun hangus hehehehee

    ReplyDelete
  9. oh 87.9 tu antara teman setia ssl gak tu acik slain youtube ;P

    ReplyDelete
  10. Saya pun suka masak smbil dengar lagu. Tapi dengan hpone saja le

    ReplyDelete
  11. saya pun baru2 je belajar berkawan dgn radio..suke dgr lite fm..lagu 80-an.

    ReplyDelete
  12. assalam acik..wah acik suka dengar radio ek?..ehem mama pun suka dengar radio & lagu2 yg sentimental..he2x..

    ReplyDelete
  13. haah kalau kat dapur radio nih buat peneman mokwo bersilat..kuar2 peluh!hihi

    ReplyDelete
  14. memang comel....
    kalau gosok baju, mmng kena ada benda ni....

    ReplyDelete
  15. Radio sey dah lamo tak berpasang.. Sbb siaran asyik hilang2 yoo... Tu yg jadi maleh nak pasang radio tu..

    Dongar radio online kek laptop yoo laa... hehe...

    ReplyDelete
  16. Assalam kak, mmg comel tu, buat kerja sambil berhibur, kalo tak boring juga sunyi je

    ReplyDelete
  17. besnyer ada trman setia ygcomel hehehe

    ReplyDelete
  18. teringat masa zaman study.. hehehe..

    ReplyDelete
  19. kakngah dgr radio dlm keto yo....

    ReplyDelete
  20. memang comel peneman setia acik....

    ReplyDelete
  21. Radio peneman mak mertua teman pon di stesen yg same le.. :)

    ReplyDelete
  22. acik, macam aruah mak saya punya.. tapi dia punya kaler putih.. radio tu menjadi peneman dia setiap masa... la ni radio tu digunakan oleh orang yang menyewa rumah ayah..

    ReplyDelete
  23. mmg comel! taklah sunyi sgt masa buat keje kan acik...dulu e-na pun mcm acik mesti on radio klu buat keje umah...kt japan ni pasang youtube zikir2 plak(sbb xde radio mesia)....tp ok gak kan baru e-na tak lalai, boleh ikut zikir sekali....:))

    ReplyDelete
  24. Penghibur kala sendirian ke Acik. At least dapat juga info luar kan...

    ReplyDelete
  25. ooooo..acik masak sambil nyanyi ye..itu sebab masakan acik mesti menjilat jari....kan..kan...

    ReplyDelete
  26. Cutenya.

    Saya pulak guna tv buka siaran radio era atau sinar fm.

    ReplyDelete
  27. ita jarang dengar radio....
    sakit kepala....

    ReplyDelete
  28. comey kak
    akak dengar radio apa kak?

    ReplyDelete
  29. Salam Acik,

    Radio acik ke tu? Mmg comel! Pengubat kebosanan :)

    ReplyDelete
  30. Sallam Acik,

    Comel
    Berapa umur cucu Acik,
    nampak macam baya cucu saya je.

    ReplyDelete
  31. comel sangat cam acik. buat keja kena ada hiburan skit, kalau tidak boring.

    ReplyDelete