Wednesday, March 7, 2012

WW-REZEKI YANG TAK DIJANGKA

40 comments:

  1. akak nk tau...ratu makan seulas pun tak habis.ehehe.tp kalau serawa ke apa habis pulak... :)

    ReplyDelete
  2. Ada org bg ke.... Untunglah k.erna...... rezeki!

    ReplyDelete
  3. pulut durian pun sodapppp....buat kuah makan dgn roti jala sodapppp jugak

    ReplyDelete
  4. wow kak ada lagi duren..alhamdulillah rezki :)

    ReplyDelete
  5. Bestnye... Menggiurkan, kg mali ke acik?

    ReplyDelete
  6. Assalam kak erna, sedapnya durian tu, tgk kulit pun saya dh terasa kesedapan isinya huhuu rasa mcm dh lama tak mkn . Bila tgk durian tu, teringatlah tempoyak saya semkin nak habis . Rezeki akk tu alhamdulillah,

    ReplyDelete
  7. Ada musim lagi eh>
    best betul..

    ReplyDelete
  8. dah musim balik ye kak...sedapnya

    ReplyDelete
  9. waaahhh... bestnya deghoyan...

    ReplyDelete
  10. Kat KL ni dah kurang durian. Yang ini dari mana?

    ReplyDelete
  11. wajik dian.... wajik dian... wajik dian..

    mohon jasa baik tinggalkan komen kat SINI...

    ReplyDelete
  12. amboi, sedapnya...
    kita kat ini tak leh tengok..mudah terliuq..

    selamat menjamu selera dengan raja buah tu ye erna..hehe..

    ReplyDelete
  13. mana datang e tu dah luar musim ni

    ReplyDelete
  14. Ado laie ke musim duyan ni kak..?

    ReplyDelete
  15. mmg rezeki..sbb skrg dah tak musim.

    ReplyDelete
  16. sodap ea kak...nak bolila nnt..nk buek tempoyak

    ReplyDelete
  17. Assalam,

    Bestnya kalau buat serawa...tunjuk la gambar serawa lak acik...;)

    ReplyDelete
  18. Buah durian my favouritelah kakcik....

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum kak...
    aikk!!!..ada durian lagi ke?

    ReplyDelete
  20. Salam kak..ada lagi buah durian yer... bestnya hehehe

    ReplyDelete
  21. buat pulut durian sedap tu acik!

    ReplyDelete
  22. alaaa menci tau!! mana ada musim durian dh la nih..mana nk cari durian ni achik?? kempunan sehh..

    ReplyDelete
  23. dalam terik panas, hujan ribut tak menentu.. tetiba ada musim pulak durian ni keluar..


    mmg rezeki akak ler tuh.. hihihi..

    ReplyDelete
  24. saya ni dah la hantu duyan...adoi la...mana nak carik ni..dah habis musim kan...huhu...

    ReplyDelete
  25. jeles cik ina suka doryan. cam ni cik ina kena cari gak doryan

    ReplyDelete
  26. sedapnya bubur acik tu..serius, terliur sangat nih..dah lama x makan pengat durian buh jagung camtu..hihi..

    ReplyDelete
  27. teringat bubu acik masa gthering blogger.. walaupun tak sempat nak makan, tp baunya masih saya ingat lagi.. baunya pun dah sedap..

    ReplyDelete
  28. semoga pahalanya terus mengalir pada arwah.. ameeeennn.. insya-Allah..

    ReplyDelete
  29. Singgah ziarah acik erna.. Dapat tgk pun jadilah acik.. hehe.. harini sy buat pengat labu.. :D

    ReplyDelete
  30. Assalamualaikum Acik Erna,

    Begitulah kita ibu ni yer Acik Erna. Semua feveret anak kalau boleh kita nak masak dan sediakan bila dia balik ke rumah.

    ReplyDelete