Wednesday, March 7, 2012

WW-REZEKI YANG TAK DIJANGKA

40 comments:

ratusiput said...

akak nk tau...ratu makan seulas pun tak habis.ehehe.tp kalau serawa ke apa habis pulak... :)

Ibuhani said...

Ada org bg ke.... Untunglah k.erna...... rezeki!

Kamsiah said...

pulut durian pun sodapppp....buat kuah makan dgn roti jala sodapppp jugak

Tihara said...

wow kak ada lagi duren..alhamdulillah rezki :)

kaklong said...

REZOKI....
ALHAMDULILLAH....

Melati Qistyna's Mummy said...

Bestnye... Menggiurkan, kg mali ke acik?

cheqna said...

alhamdulillah rezeki
=)

EmbunRosaliza said...

Assalam kak erna, sedapnya durian tu, tgk kulit pun saya dh terasa kesedapan isinya huhuu rasa mcm dh lama tak mkn . Bila tgk durian tu, teringatlah tempoyak saya semkin nak habis . Rezeki akk tu alhamdulillah,

Kengkawan said...

Ada musim lagi eh>
best betul..

kasihredha said...

dah musim balik ye kak...sedapnya

Yunus Badawi said...

buat bubur sedap tu

m.u.l.a.n said...

waaahhh... bestnya deghoyan...

Yunus Badawi said...

Kat KL ni dah kurang durian. Yang ini dari mana?

Fatin Mraz said...

rezeki nih...

kakngah said...

wajik dian.... wajik dian... wajik dian..

mohon jasa baik tinggalkan komen kat SINI...

sal said...

amboi, sedapnya...
kita kat ini tak leh tengok..mudah terliuq..

selamat menjamu selera dengan raja buah tu ye erna..hehe..

Nadiah Sidek said...

lamanya tak makan durian fresh!

zino said...

mana datang e tu dah luar musim ni

~ Cik Azz ~ said...

Ado laie ke musim duyan ni kak..?

Ujie said...

mmg rezeki..sbb skrg dah tak musim.

Ms.Lilies said...

sodap ea kak...nak bolila nnt..nk buek tempoyak

Zareda Norman said...

pengat deroyan semangkuk ye

SH said...

Assalam,

Bestnya kalau buat serawa...tunjuk la gambar serawa lak acik...;)

♥MAMASYAZA♥ said...

sedapnye

Nazayiena said...

Buah durian my favouritelah kakcik....

eita said...

assalamualaikum kak...
aikk!!!..ada durian lagi ke?

MOKCIK AZWA said...

Salam kak..ada lagi buah durian yer... bestnya hehehe

gadisBunga said...

buat pulut durian sedap tu acik!

inahar ali said...

alaaa menci tau!! mana ada musim durian dh la nih..mana nk cari durian ni achik?? kempunan sehh..

Kaktiny said...

dalam terik panas, hujan ribut tak menentu.. tetiba ada musim pulak durian ni keluar..


mmg rezeki akak ler tuh.. hihihi..

wahida said...

saya ni dah la hantu duyan...adoi la...mana nak carik ni..dah habis musim kan...huhu...

Cik Ina Do Do Cheng said...

jeles cik ina suka doryan. cam ni cik ina kena cari gak doryan

Salina said...

sedapnya bubur acik tu..serius, terliur sangat nih..dah lama x makan pengat durian buh jagung camtu..hihi..

Hanis Azla said...

teringat bubu acik masa gthering blogger.. walaupun tak sempat nak makan, tp baunya masih saya ingat lagi.. baunya pun dah sedap..

Papa Mifz said...

rindu nak mkn durian...huhu

LadyBird said...

semoga pahalanya terus mengalir pada arwah.. ameeeennn.. insya-Allah..

Zefa NorAsmara said...

Singgah ziarah acik erna.. Dapat tgk pun jadilah acik.. hehe.. harini sy buat pengat labu.. :D

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Acik Erna,

Begitulah kita ibu ni yer Acik Erna. Semua feveret anak kalau boleh kita nak masak dan sediakan bila dia balik ke rumah.

ibundo said...

sodap e na....

mama aini said...

wah durian..sedapnya..