Wednesday, March 28, 2012

WW-sudah dapat idaman kalbu..

Assalamualaikum

46 comments:

~ Cik Azz ~ said...

Hamboii...

Merah menyalo ulu pisau tu...

Bahayo ni.. hehe...

Melati Qistyna's Mummy said...

Hamboih, cantik pisonye Kak, :)

Yg Dari Istanbul Kah? :D

Ibuhani said...

Cantik pisau dia!

lieynanilaz said...

cantik!!...

jemarisuri said...

syg pulak nk guna sbb sgt cute...hehe

kakcik said...

Di rumah kakcik ada banyak pisau, tapi semuanya tumpul! :(

Acik, Ahad ini jom berkumpul di rumah Dato' LF, bnak? :)

Nadiah Sidek said...

wow..best tu! :)

Irfa said...

tu ari mak ayah dtg dr kg duk bising pisau dapur tumpul.huhu

gadisBunga said...

senang nak potong tomato. heheh!

aNIe said...

Kak... anie takut tgk pisau yg baru... sebab tau yang ianya tajam...ngilu rasanya...

izan mama mia said...

uuii..merah nyer pisau....

MOKCIK AZWA said...

Merah menyala gitu.. cantikk!

Deru Ombak said...

Salam cik Erna..

Kakya pun teringin pisau gini.. Tak beli2 lagi..

Cantik.. !

Masaalah kakya tak reti asah pisau...

Tijah said...

wiiii pisau silikon ler tuhh. best kan kak? daging berurek2 pun selambo yo lilih

KakAsma said...

pasnih ghajin ler akak memansak ,meotong bagai...cantik tu...kena beli tempat letak nyer pulak

fieda said...

amboi...merahnya maknagh..

kaklong said...

master chef!

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh warna merah, warna feveret saya

Kella said...

wahh.. saya ni peminat pisau tau! hehehe.. punya banyk pisau kat umah.. tapi yang kaler merah belum jumpa pun! yang jenis macam ni.. mesti mahal kan? ..

K.Nor said...

nor pun teringin gak kat pisau tu.. tp tak ada rezeki lg la k.erna :)

kasihredha said...

mahal ke kak pisau tu..
kalau tajam ok gak kan
cantik

Tihara said...

lawanya pisau akak..ada satu set siap ada peeler lagi :)

Aishah Jahirah said...

satu set dr yg kecik sampai besau....senang nak kerjakan bhn2 masakkan...:)

So Shy Lady (SSL) said...

sayang nk guna neh hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

lawa! merah my peberet aummm

Aine Ainun said...

Wah...merah;)
besnya acik;)....

lupekanje said...

simpan kak...sonang kok konduri kondaro nnt.

Yati said...

Kak Erna, macam pisau master chef. :)

Amie said...

cantik warnanya...merah menyala, bersemangat nak memotong-motong di dapur nih...

cheqna said...

merahnya pisau dia...

Kakzakie said...

Jgn sampai terkena jari sebab syok sangat guna pisau baru...

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,
Satu set lagi!

Ucu Faridah said...

tetiba terngidam lah pulak bila tengok ulu merah menyala tu...hehehe..

Kamalia said...

saya suka warna tu..sangat cantikla acik..

AdaM Hawa said...

wah! cantiknya.. mahal x achik?

azi said...

Cantiknya pisau tu...akak dapat hadiah ke...?,ni mesti En. Suami yang belikan...betul tak?.

ieda said...

alamakkk cantikkk nyeeeeeee
merah layie kak ;)

ummiarissa said...

pisau cantik macam ni..sayang lak nak guna...merah..sesuai!

Nazayiena said...

Cantiknya pisau nie,husband acik belikan ke?

Ati Masrif said...

wow..bestnya kak

ati pun tengah berangan2 nak
beli pisau baru sejak tgk chnl AFC tu :)

Zaitun said...

Salam Erna...cantiknya pisau, merah menyala. Dulu saya ada hadiah kahwim lebih kurang macam tu tapi warna biru.

Maya Mayana said...

sssemoga semakin semangat utk ke dapur...

merah menyala..dari jauh dh nampak tu kak ;)

eita said...

sakitnyer mata...
merah sangat lah mak ngah...
heheheh

LadyBird said...

dh 2 org buat ww pisau.. :D..

kenapa pisau ek...

azrinna said...

Pisau yang buat semangat mahu ke dapur. serius!

mama aini said...

ehem..cantik pisau baru tu..