JellyPages.com

Wednesday, March 28, 2012

WW-sudah dapat idaman kalbu..

Assalamualaikum

46 comments:

  1. Hamboii...

    Merah menyalo ulu pisau tu...

    Bahayo ni.. hehe...

    ReplyDelete
  2. Hamboih, cantik pisonye Kak, :)

    Yg Dari Istanbul Kah? :D

    ReplyDelete
  3. syg pulak nk guna sbb sgt cute...hehe

    ReplyDelete
  4. Di rumah kakcik ada banyak pisau, tapi semuanya tumpul! :(

    Acik, Ahad ini jom berkumpul di rumah Dato' LF, bnak? :)

    ReplyDelete
  5. tu ari mak ayah dtg dr kg duk bising pisau dapur tumpul.huhu

    ReplyDelete
  6. senang nak potong tomato. heheh!

    ReplyDelete
  7. Kak... anie takut tgk pisau yg baru... sebab tau yang ianya tajam...ngilu rasanya...

    ReplyDelete
  8. Salam cik Erna..

    Kakya pun teringin pisau gini.. Tak beli2 lagi..

    Cantik.. !

    Masaalah kakya tak reti asah pisau...

    ReplyDelete
  9. wiiii pisau silikon ler tuhh. best kan kak? daging berurek2 pun selambo yo lilih

    ReplyDelete
  10. pasnih ghajin ler akak memansak ,meotong bagai...cantik tu...kena beli tempat letak nyer pulak

    ReplyDelete
  11. wahhh warna merah, warna feveret saya

    ReplyDelete
  12. wahh.. saya ni peminat pisau tau! hehehe.. punya banyk pisau kat umah.. tapi yang kaler merah belum jumpa pun! yang jenis macam ni.. mesti mahal kan? ..

    ReplyDelete
  13. nor pun teringin gak kat pisau tu.. tp tak ada rezeki lg la k.erna :)

    ReplyDelete
  14. mahal ke kak pisau tu..
    kalau tajam ok gak kan
    cantik

    ReplyDelete
  15. lawanya pisau akak..ada satu set siap ada peeler lagi :)

    ReplyDelete
  16. satu set dr yg kecik sampai besau....senang nak kerjakan bhn2 masakkan...:)

    ReplyDelete
  17. simpan kak...sonang kok konduri kondaro nnt.

    ReplyDelete
  18. Kak Erna, macam pisau master chef. :)

    ReplyDelete
  19. cantik warnanya...merah menyala, bersemangat nak memotong-motong di dapur nih...

    ReplyDelete
  20. Jgn sampai terkena jari sebab syok sangat guna pisau baru...

    ReplyDelete
  21. tetiba terngidam lah pulak bila tengok ulu merah menyala tu...hehehe..

    ReplyDelete
  22. saya suka warna tu..sangat cantikla acik..

    ReplyDelete
  23. wah! cantiknya.. mahal x achik?

    ReplyDelete
  24. Cantiknya pisau tu...akak dapat hadiah ke...?,ni mesti En. Suami yang belikan...betul tak?.

    ReplyDelete
  25. alamakkk cantikkk nyeeeeeee
    merah layie kak ;)

    ReplyDelete
  26. pisau cantik macam ni..sayang lak nak guna...merah..sesuai!

    ReplyDelete
  27. Cantiknya pisau nie,husband acik belikan ke?

    ReplyDelete
  28. wow..bestnya kak

    ati pun tengah berangan2 nak
    beli pisau baru sejak tgk chnl AFC tu :)

    ReplyDelete
  29. Salam Erna...cantiknya pisau, merah menyala. Dulu saya ada hadiah kahwim lebih kurang macam tu tapi warna biru.

    ReplyDelete
  30. sssemoga semakin semangat utk ke dapur...

    merah menyala..dari jauh dh nampak tu kak ;)

    ReplyDelete
  31. sakitnyer mata...
    merah sangat lah mak ngah...
    heheheh

    ReplyDelete
  32. dh 2 org buat ww pisau.. :D..

    kenapa pisau ek...

    ReplyDelete
  33. Pisau yang buat semangat mahu ke dapur. serius!

    ReplyDelete