JellyPages.com

Wednesday, March 21, 2012

WW- LEWAT PETANG

Assalamualaikum


29 comments:

  1. Nieda..ye la tu..nasi kabsa pertama kali cuba sedap pulak kata anak2.

    ReplyDelete
  2. Akak buek sendiri ke nasi ni kak..?

    Anak buah sey yg sorang tu memang hantu nasi arab ni gak ehh.. Sikit2 nasi arab.. Sey lom ponah makan lagi nasi ni.. Biaso la, solalu kotinggalan.. hehe..

    ReplyDelete
  3. kak,nanti kalau kaklong dtg umah lagi buek nasi ni yo kak?osah tak malu ea kan....heheheh!

    ReplyDelete
  4. nantilah bila2 nk cuba gak rasa nasi arab ni mana tahu tetiba blh cakap arab la...:)

    ReplyDelete
  5. assalam acik..nasi khabsa ngan nasi mandhi tu sama ke?nmpk sedap tuu
    lauknya mana hehehe

    ReplyDelete
  6. Sesekali makan kena pulak dgn lauk kambing memang best Acik... buat kakak ingat kat Mekahlah pulak...:)

    ReplyDelete
  7. Nasi arab...kegemaran saya ni,kalau dekat boleh bawa pinggan hehehe....

    ReplyDelete
  8. cik ina tak pernah lagi makan nasi arab.sedap ke acik.dalam botol tu apa bendanya?

    ReplyDelete
  9. Salam acik Erna ..

    Saya dah Cuba beberapa Kali buat nasi Arab ni.. X pernah menjadi... Apa kurang entahlah.. Nampak sedap nasi tu..

    ReplyDelete
  10. X jelas la apakah itu kak...
    Hp saya x nampak;)

    ReplyDelete
  11. kalo makan nasi ni kat restoren arab tuh, sepinggan buleh makan 4 org! mau rabak zip pinggang...

    ReplyDelete
  12. Kalu kat kedai, memang portion besar, sepinggan bleh makan 4 orang. Tapi buat sendiri, seperiuk bleh makan sekeluarga!

    ReplyDelete
  13. wahhh...nasi arab!!!! sedapnya...Acik buat sendiri ke??????

    ReplyDelete
  14. 1st time lady dgr nama nasi kabsa..

    ReplyDelete
  15. nasi arab kt mana yg sedap tu, kak erna?

    ReplyDelete
  16. akk buat ye? terror! bestnya klau dpt bjiran ngan akk hehe

    ReplyDelete
  17. Assalam.. sekarang ni musim nasi arab kan.. sana sini nasi arab..

    ReplyDelete
  18. Nasi Kabsa...baru pernah dengaq...

    ReplyDelete
  19. salam K.Erna..nampak sedap nasi arab ni tambahan lak airtgn dr k.erna.Mesti anak2 nambah2 makan ya.Alhamdulilah...

    ReplyDelete
  20. nasi arab?
    baru skali makan tu pun tak ingat nasi pesen mana hehehe

    ReplyDelete
  21. oooo nasik arab..nampak sedap kak :)

    ReplyDelete
  22. oo .dah lama tak menjamah nasi arab..tiba2 pulak teringin bila kak erna post gambar nasi kabhsa kat sini hehehe

    ReplyDelete
  23. sy n bonda sy dh jatuh cinta dengan nasi arab.. huhuhu

    ReplyDelete
  24. ehem terliur tgk pic.nasi kabhsa ni..

    ReplyDelete