Friday, June 29, 2012

TERIMA KASIH DAN ALHAMDULILLAH..

Assalamualaikum


Terima kasih pada semua yang mendoakan anak2 acik
hero kedua dah sihat 
hero bongsu masih pucat lagi..tapi dah beransur sihat jugak
acik dah bawak balik rumah tapi belum
 berkesempatan untuk
berjumpa dengan cik gu yang berkenaan
nak buat permohonan untuk tinggal dirumah seminggu
sebab nak pantau malam2 susah tidur dan susah nak 
bernafas lagi ketidak.

ni lunch acik hari ni
he he..jangan mare ye.tau perut bukan tahan sangat
tapi nak buat camana..dah sodap,..makan je la.
 Esok pulak kena bertugas disini,
tak dapat la acik nak masak2 macam  biasa.
tapi tak kisah le..bukan ada jualan macam dulu2 di booth tu
cuma tunggu je ..sampai jam 4 petang .
ok lah jumpa lagi,Insyaallah

48 comments:

  1. Replies
    1. saya disini..acik memng suka makan mangga muda..potong kecik..letak garam dan gula je.cili dan kicap tak mau..

      Delete
  2. hero-hero acik mesti cepat sembuh ada doktor+jururawat terbaik gred super A jaga kat rumah tu! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak enchik/SZ..alhamdulillah..harap2 tak berulang lagi

      Delete
  3. moga cepat2 sembuh anak2 kak erna ye!!! tu yang kak erna makan tuh tak masam kerr??? hati2 jgn sakit perut udah lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mokwo..alhamdulillah mokwo..yang bongsu je..lemah dan pucat lagi..mmudah2an baik cepat sebab dirumah dia lalu nak makan..

      Delete
  4. kalau anak2 sakit ...mmg kita rasa baik
    kita yg pantau sendirikan kak

    semoga cepat semboh ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ati..betul tu..baru senang hati dan lena tidur..

      Delete
  5. Semoga hero kecik cepat beransur pulih,kecur air liur nengok mangga epal nie...

    ReplyDelete
  6. moga cepat sembuh. akak! saya tengok asam tu terus meletup2 air liur dlm mulut (mcm ayat chef zubir dlm masterchef tu) hehe..

    ReplyDelete
  7. Oh, Acik ada di MAHA kat Paroi ye esok? Macam nak gi aja..ekekeke..Acik jaga booth apa?

    ReplyDelete
  8. salam acik..smoga ank2 cepat sembuh..buah tue kecuurrr kita:)

    ReplyDelete
  9. Acik, terliur tgk mangga .......

    ReplyDelete
  10. Sepiring aje ke acik? Kalau kakak makan sendiri pun sekali lalu habis:)

    ReplyDelete
  11. Mangga muda? Ngilunya gigi saya! :)

    ReplyDelete
  12. Akak..
    Saya dulu cukup suka mangga muda, tapi dah bertambah umur ni, kurang sikit le sukanya tu...:)
    p/s.. Syukur, anak-anak akak dah makin sembuh ye..

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah anak dh sihat.senang hati acik...
    cdpnye mangga.mkn ngn kuah rojak lg meleleh

    ReplyDelete
  14. Acik...tak tahan saya tengok mngga tu..mmng terliurr betul....

    ReplyDelete
  15. Acik, kopi tu mmg kopi vietnam yg beli kat vietnam. nama dia tak taulah pula. nanti kena tengok kat plastik.

    suami saya beli masa cuti sekolah lepas.kat sini tak taulah jual kat mana.

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah anak2 dah sehat...

    jauh pulak MAHA tuh, kaalu tak ingin gak saya skodeng yg mana satu acik hek3...

    ReplyDelete
  17. Semoga cepat sembuh. akak! saya tengok asam tu terus meletup2 air liur dlm mulut nie.. hehe..

    ReplyDelete
  18. MAHA NS.
    KALAU ADA ORG NAK BAWAK..TINGIN NAK PEGI

    ReplyDelete
  19. acik ada kat MAHA ye nanti..

    ReplyDelete
  20. baru tgk dh rasa kecur liur lah acik... aduhla...

    alhamdulillah dh sihat hero2 acik tu

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah anak2 akak dah sihat...mangga pun boleh meredakan demam n panas badan kan selain dari pear :)

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah kak
    sedappp nyeee buah tuu ;)

    ReplyDelete
  23. semoga anak acik kembali sihat seperti biaso yer...amin...

    ReplyDelete
  24. buah mangga ker...alahaii..berderu-deru kuar air liuq..huhu

    ReplyDelete
  25. moga hero acik cepat sembuh.

    Sedapnya tengok mangga muda tu...:)

    ReplyDelete
  26. Sedapnya tgk mangga tuh Acik.. nyum2..

    ReplyDelete
  27. ...muga hero bungsu cepat sembuh...mangga tu dapat kat MAHA ke?

    ReplyDelete
  28. Kok kek Nilai, buleh gak sey poie MAHA tu jumpo akak.. huhu..

    Alhamdulillah, anak2 akak dah beransur pulih..

    ReplyDelete
  29. alhamdulillah semua dh ok...

    **bestnye dpt mkn buah ituuuu..hihi

    ReplyDelete
  30. meleleh tgk mangga campur gula dan garam tu...kalau simpan dlm peti sejuk,lagi la sedap...

    ReplyDelete
  31. Saya tertinggal citer..apapun syukur sume ok.

    Acik keja kt jbtn k'jaan mana ya..kena bertugas jaga booth.

    ReplyDelete
  32. sedap tu...
    tapi jangan makan asam banyak sangat kak...

    ReplyDelete
  33. Sodap tuhhh! Aisehmen ayaq lioq pun nak keluaq..

    Selamat bertugas, Acik!

    ReplyDelete
  34. tak sompek la nak tengok bungo kek putrajaya yo...

    ReplyDelete
  35. tengok je pun air liur dah melimpah ruah

    ReplyDelete
  36. Salam Acik Erna,

    Alhamdulillah anak-anak dah sihat. Semoga Sibongsu pun cepat sihatnyer.

    ReplyDelete
  37. Assalamualaikum AE..

    Syukurlah anak2 dah sihat. Moga AE juga sentiasa sihat Dan bertenaga.

    ReplyDelete
  38. Alhamdulillah, dah sehat dah anak2 kakErna tu.. jgnlah hanya makan mangga tu je kak.. itu makanan tak berkhasiat tu..

    ReplyDelete
  39. Assalamualaikum Acik Erna,
    alhamdulillah anak acik dah beransur sembuh, kita sebagai ibu mmng risau yg amat sangat bila anak tak sihat...moga acik erna sekeluarga sentiasa sihat ya..

    ReplyDelete
  40. syukurrr....
    logo ghaso bilo anak dah somboh...

    ReplyDelete