Friday, June 29, 2012

TERIMA KASIH DAN ALHAMDULILLAH..

Assalamualaikum


Terima kasih pada semua yang mendoakan anak2 acik
hero kedua dah sihat 
hero bongsu masih pucat lagi..tapi dah beransur sihat jugak
acik dah bawak balik rumah tapi belum
 berkesempatan untuk
berjumpa dengan cik gu yang berkenaan
nak buat permohonan untuk tinggal dirumah seminggu
sebab nak pantau malam2 susah tidur dan susah nak 
bernafas lagi ketidak.

ni lunch acik hari ni
he he..jangan mare ye.tau perut bukan tahan sangat
tapi nak buat camana..dah sodap,..makan je la.
 Esok pulak kena bertugas disini,
tak dapat la acik nak masak2 macam  biasa.
tapi tak kisah le..bukan ada jualan macam dulu2 di booth tu
cuma tunggu je ..sampai jam 4 petang .
ok lah jumpa lagi,Insyaallah

48 comments:

Saya Disini said...

sedpnye buah tu..

mak encik | SZ said...

hero-hero acik mesti cepat sembuh ada doktor+jururawat terbaik gred super A jaga kat rumah tu! ;)

mokwo® said...

moga cepat2 sembuh anak2 kak erna ye!!! tu yang kak erna makan tuh tak masam kerr??? hati2 jgn sakit perut udah lah!

Acik Erna said...

saya disini..acik memng suka makan mangga muda..potong kecik..letak garam dan gula je.cili dan kicap tak mau..

Acik Erna said...

mak enchik/SZ..alhamdulillah..harap2 tak berulang lagi

Acik Erna said...

mokwo..alhamdulillah mokwo..yang bongsu je..lemah dan pucat lagi..mmudah2an baik cepat sebab dirumah dia lalu nak makan..

Ati Masrif said...

kalau anak2 sakit ...mmg kita rasa baik
kita yg pantau sendirikan kak

semoga cepat semboh ye :)

Acik Erna said...

Ati..betul tu..baru senang hati dan lena tidur..

Nazayiena said...

Semoga hero kecik cepat beransur pulih,kecur air liur nengok mangga epal nie...

Asmara said...

moga cepat sembuh. akak! saya tengok asam tu terus meletup2 air liur dlm mulut (mcm ayat chef zubir dlm masterchef tu) hehe..

Daddy Ziyyad said...

Oh, Acik ada di MAHA kat Paroi ye esok? Macam nak gi aja..ekekeke..Acik jaga booth apa?

zila norazila said...

salam acik..smoga ank2 cepat sembuh..buah tue kecuurrr kita:)

Teratak Hami said...

Acik, terliur tgk mangga .......

Kakzakie said...

Sepiring aje ke acik? Kalau kakak makan sendiri pun sekali lalu habis:)

kakcik said...

Mangga muda? Ngilunya gigi saya! :)

azi said...

Akak..
Saya dulu cukup suka mangga muda, tapi dah bertambah umur ni, kurang sikit le sukanya tu...:)
p/s.. Syukur, anak-anak akak dah makin sembuh ye..

SHAHZEE said...

alhamdulillah anak dh sihat.senang hati acik...
cdpnye mangga.mkn ngn kuah rojak lg meleleh

MulutPayau said...

Acik...tak tahan saya tengok mngga tu..mmng terliurr betul....

Nieda said...

Acik, kopi tu mmg kopi vietnam yg beli kat vietnam. nama dia tak taulah pula. nanti kena tengok kat plastik.

suami saya beli masa cuti sekolah lepas.kat sini tak taulah jual kat mana.

Norzie hany said...

Kecur tgk mangga tu.

Queenie said...

Alhamdulillah anak2 dah sehat...

jauh pulak MAHA tuh, kaalu tak ingin gak saya skodeng yg mana satu acik hek3...

Che Rosliza Che mat said...

Semoga cepat sembuh. akak! saya tengok asam tu terus meletup2 air liur dlm mulut nie.. hehe..

Irfa said...

MAHA NS.
KALAU ADA ORG NAK BAWAK..TINGIN NAK PEGI

fieda said...

acik ada kat MAHA ye nanti..

LiYa HaNiF :: said...

alhamdulillah.. :)

norhidana said...

baru tgk dh rasa kecur liur lah acik... aduhla...

alhamdulillah dh sihat hero2 acik tu

Tihara said...

alhamdulillah anak2 akak dah sihat...mangga pun boleh meredakan demam n panas badan kan selain dari pear :)

ieda said...

alhamdulillah kak
sedappp nyeee buah tuu ;)

Papa Mifz said...

semoga anak acik kembali sihat seperti biaso yer...amin...

izz iizza said...

buah mangga ker...alahaii..berderu-deru kuar air liuq..huhu

~ yus ~ said...

moga hero acik cepat sembuh.

Sedapnya tengok mangga muda tu...:)

KhaiRin : anies said...

meleleh da air liurrrrr

Rinna said...

Sedapnya tgk mangga tuh Acik.. nyum2..

Farid said...

...muga hero bungsu cepat sembuh...mangga tu dapat kat MAHA ke?

~ Cik Azz ~ said...

Kok kek Nilai, buleh gak sey poie MAHA tu jumpo akak.. huhu..

Alhamdulillah, anak2 akak dah beransur pulih..

jemarisuri said...

alhamdulillah semua dh ok...

**bestnye dpt mkn buah ituuuu..hihi

Kamsiah said...

meleleh tgk mangga campur gula dan garam tu...kalau simpan dlm peti sejuk,lagi la sedap...

Ujie said...

Saya tertinggal citer..apapun syukur sume ok.

Acik keja kt jbtn k'jaan mana ya..kena bertugas jaga booth.

eita said...

sedap tu...
tapi jangan makan asam banyak sangat kak...

Dinas Aldi said...

Sodap tuhhh! Aisehmen ayaq lioq pun nak keluaq..

Selamat bertugas, Acik!

zino said...

tak sompek la nak tengok bungo kek putrajaya yo...

kasihredha said...

tengok je pun air liur dah melimpah ruah

YATZAKIE said...

ya Allah..masamnya..hehe

Kunang-Kunang said...

Salam Acik Erna,

Alhamdulillah anak-anak dah sihat. Semoga Sibongsu pun cepat sihatnyer.

Deru Ombak said...

Assalamualaikum AE..

Syukurlah anak2 dah sihat. Moga AE juga sentiasa sihat Dan bertenaga.

secangkir madu merah said...

Alhamdulillah, dah sehat dah anak2 kakErna tu.. jgnlah hanya makan mangga tu je kak.. itu makanan tak berkhasiat tu..

Yatie said...

Assalamualaikum Acik Erna,
alhamdulillah anak acik dah beransur sembuh, kita sebagai ibu mmng risau yg amat sangat bila anak tak sihat...moga acik erna sekeluarga sentiasa sihat ya..

kakngah said...

syukurrr....
logo ghaso bilo anak dah somboh...