Sunday, June 10, 2012

SIAP SEDIA..

Assalamualaikum
Menu makan tengahari
Hero bongsu yang ambil gambar ni
acik tanya..seketul je ayam ke..dia jawab untuk gambar 
mak nak letak kat blog je he he
susah acik nak percaya kalau dia makan ayam seketul je.

ok lah jumpa lagi.
nak rehat jap,lepas zohor nanti nak
semak checklist.
jangan ada yang tertinggal
keperluan dia diasrama nanti.

33 comments:

  1. lopeh tu tambah laie 2 tigo kotol kan dik?
    heheheh!

    ReplyDelete
  2. panjaaaang betul beras tu ! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sya nampak ayam yg panjang hehehe..tumpang komen ;p

      Delete
  3. mmg kenyang betul ni mkn...hihi..

    ReplyDelete
  4. hehehe... comel hero acik..

    meh kasi acik mulan ni 2 ketol ayam..

    ReplyDelete
  5. so nyummy..kecur liur.. huhu.. masak sendiri ke?? rajinnyaaa....

    ReplyDelete
  6. Budak2 mano cukup sokotul yoo ayam ni kak.. Kok anak2 buah sey la, mau duo tigo kotul dorang balun.. Kok ayam tu kocik, lagi la bokotul2 dalam pinggan masing2.. huhu...

    ReplyDelete
  7. Assalam Acik,

    Nasi tu nampak sedap sangat..ayam seketul mane cukup, anak bujang saya pun kalau tak 2,3 ketoi tak sah...dah nak blk asrama la tu..

    ReplyDelete
  8. ehem terliur tgk gambar nasi briyani & ayam merah tu..hikk2x..betul ke briyani?..AE..mama menunjuk je arini.. :(

    ReplyDelete
  9. cantik kombinasi kaler...merah n kuning...:)

    ReplyDelete
  10. jangan lupo tissue nan sekotak ok..buat menyapu si airmato!!:))...saja nak sakat dak aimi!!

    ReplyDelete
  11. Sedapnya menu akak hari ni.. :)

    ReplyDelete
  12. Salam Yong Erna,
    Nak kata bye-bye kat anak ye?
    Bagi deme makan puas2!

    ReplyDelete
  13. sya sampai je dekat pagar rumah petang tadi dah sebak betul rasa hati, dha agak mesti sya menagis jugak sebab terasa sedih dan sunyi sangat :(

    ReplyDelete
  14. Rasanya sekarang bujang acik dah balik asrama kan..

    ReplyDelete
  15. Selepas 2minggu makan masakan ma ye....Lepas ni kena makan masakan asrama....akan dah lama tak kesini..dah berubah wajah dah...semakin berseri2...suri pun suka pink...

    ReplyDelete
  16. Cuti sekolah daah sampai penghujungkan...anak2 kak pun sibuk besiapsedia dgn buku n beg sekolah utk ke sekolah esok!

    ReplyDelete
  17. Tergoda saya tengok. Selalu makan di asrama, balik rumah makan masakan mak mesti dia teruja. Saya pun dulu masa baya2 dia, ayam memang tak cukup satu, hehe.

    ReplyDelete
  18. hahaha kak erna..sama ngan anak azwa jugak..seketul tak cukup..hahaha..tapi pandai pulak malu2 untuk diletak di blog hehehe..

    ReplyDelete
  19. alalala.. anak bujang yang memahami ibunya.. untuk blog.. hehehe

    ReplyDelete
  20. masak sendiri ke kak?

    mesti sodappp :)

    ReplyDelete
  21. Salam AE..

    Agaknya rata2 anak lelaki kuat ratah ayam.hehehhe

    ReplyDelete
  22. salam Kak AE
    Ayam bagaikan menu wajid family sata, Kak AE.
    si abang darjah 2 dan si adik kalau ada ayam goreng, memang sukalah sgt.

    ReplyDelete
  23. Aduh....sedap lak sy tgk nasi minyak dgn ayam msk merah tu. Nak sket!!

    ReplyDelete
  24. elok cantik je nasi disusun macam tu. sayur xde ke?

    ReplyDelete
  25. hero bungsu dah balik dh..rindu-rinduanlah emaknya..
    sunyi,kan...
    akak ni pun sama, asik terkenang2 kan dia..hari ni je dua tiga kali tell dia..aduhai, macam tulah anak klu seketul dua jee..hehe

    ReplyDelete
  26. kalau dah suka makan ayam mana cukup seketul ya acik...hihihi.

    Macam alia anak saya, kalau boleh berketul2 semua dia nak sambar...

    ReplyDelete
  27. kalau anak2 RS ni nasi kosong camtu je pun dorang ske...budak2 kan...em lamanya rasa tak makan ns minyak atau beriani...

    ReplyDelete
  28. hehehe....siap utk mak ambik gmbr letak dlm blog ye...anak bongsu k.erna sgt supportive gitu.... :)))

    ReplyDelete
  29. haha..kelakar la hero bongsu tu..takpo,selagi dia suka makan,biarkan je..

    ReplyDelete