Followers

Saturday, June 23, 2012

SABO JE ..LA..

Assalamualaikum
cuba tengok gambar ..nampak tak..
kali ke tiga terjadi ni
nasib cepat sedar..bila nak jalan rasa lain
 Itu lah..lain kali jangan letak kasut/sandal 
lebih dari satu
ditempat kaki dalam kete tu
(tempat penumpang je..he he)
sebelum ambik gambar acik susun dulu
kalau elok tersusun gini..tak de lah terjadi
turun kete pakai sandal 
sebelah lain..sebelah lain kan.
sabo je la mak cik oiii..
salah sendiri..

ok lah jumpa lagi,Insyaallah.

53 comments:

  1. Mama pun pernah terjadi macam ni..Jalan satu KL...bila tengok orang senyum2 pandang kat mama baru sedar yang kasut sebelah lain2..Malu tuhan saja yang tahu..tapi buat dek aja la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama Ann..he he..nasib baik acik belum jauh lagi mama..boleh pi kat kete tukar..

      Delete
  2. mak saya pernah tertinggal sebelah kasut kat luo depan supermarket...tau2 esok tu anak2 kena p cari plak//mujo elok je dia bertenggek kat tpt park keta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tihara..mesti terlupa tu..ingat nak masuk ke rumah..tanggal kasut kan..he he

      Delete
  3. haha..acik sabor pasal salah sandal sey sabar pasal salah tarikh MAHA kat paroi tu..igtkan mlm ni dah pergi sana tadi tgk kemah kosong lagi lampu pun tak habih pasg g kat kemah tu..ghupor ea isnin baru start...sabor je lahhhh..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. CT..hari isnin mul..he he..kalu nak berkenln ngn cik boleh le datang hari sabtu 30.6..cik betugas sampai kol 4 petang.di booth pertanian le..

      Delete
  4. lucu betol acik ni. boleh pulak tertukar2. so far, belum pernah lagi kene macam ni. risau jugak kot2 tengah mengajar dalam kelas, sekali kasut sebelah lain pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nani..kalau terjadi macam tu..mau tak jadi mengajar sekejap.sebab budak2 dok gelak kan cik gu..he he

      Delete
  5. tu kira ok lagi kakcik, pernah saya masa dah sampai umah pengantin, sekali tu bila turun keta, baru tersedar saya cuma pakai baju ngan kain dalam jer...

    kain luar tinggal kat umah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. QQQQQQQQQQQQ he he.aduish..acik pernh terjadi..cuma baru keluar dari bilik..suami dah tegur..naaaasssiiibbb baik..kot tak ..tak tau nak kata la..abih tu..Q..makan jugk ke..balik dulu..he he..sakit perut acik gelak..sebab terkenang jugak diri sendiri dulu..

      Delete
    2. kalu kain luar dah tinggal kat umah, nak makan nasi pengantin kehapa? makan nasi kat umah jugaklah jawabnya...

      cisss!!!!

      Delete
  6. hahaha..memang lawak la Acik ni...naseb baek belum jalan jauh..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rahel..nak buat camana..salah sendiri..he he

      Delete
  7. hehe..saya penah mcmni...malu tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yat..memng malu..tapi.buat dek je la leps tu...he he

      Delete
  8. Sey lom ponah lg cmni kak.. Tapi omak sey selalu pakai selipar sobolah lain.. Bilo tanyo mano amek selipar ni..? Sonang yoo dio jawab, ontah...

    adoyaii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. azz..ha ha ha..samo pesen jawapan tu ngan arwah mak akak dulu..

      Delete
  9. Assalamualaikum Acik,

    He.he.heee....samalah kes ngan kak Ros,kak Ros buat bodo ja....he.he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummusallam kak Ros..bila diingat2kan malu jugk kan kak ros..tapi nak buat camana..kita tak sengaja.

      Delete
  10. Adesss saya pun pernah mcm ni hahah tapi masa tu dh terlambat.. wat selambe derk je.. En suami hanya menggeleng kan kepala je.. nasib ketinggian kasut tu sama.. kalau tak jalan pun tak btul.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Choco Ani..he he..betul tu.yang buat acik cepat sedar tu sebab ketinggin kasut tu tak sama..

      Delete
  11. nasib baik cepat perasaan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sal..alhamdulillah.kalau tidk..tak tau la..mau setahun malunya kan..

      Delete
  12. hehehehe, saya pun penah terjadi camtu, tapi yg paling dasat, penah kluar mkn ngan kengkwn, sampai kedai mkn, baru perasan kasut ada sebelah aje, punyala pening carik mana lagi sebelah, rupanya yg sebelah lagi ada kat tempat parking keta....teruk btoi la

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamasaza..hhe he he..tak boleh tahan acik..ramai yang ada pengalaman..sakit perut gelak

      Delete
  13. Hahaha..ros pernah kena sekali tau achik.Pergi bertandan rumah adik pakai selipar lain-lain..bila nak balik sibuk cari dan semua tahu sah-sah masa datang tadi pakai selipar lain sebelah..ayo...satu rumah kecoh ketawa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. puan Ros..he he..dah nak balik baru perasan ye..mana tak kecoh dengan gelak ketwa he he

      Delete
  14. Cantik tersusun aje kasut tu.Nasib baik cepat perasan ye acik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Norzie.. sebenarnya nak ambik gambar je baru acik susun he he

      Delete
  15. akak suke letak kasut dlm kete ek... sng kan.. lehlah gune tektik ni lps ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lady..memang sentiasa ada lebih kasut dalam kete..tu yang kalau nak cepat dan tak hati2 tersalah pakai..he he

      Delete
  16. hehe.. mmg selalu jd mcm tu, bila lebih 3x kene selalu gak hati2. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. As..tu la kan lepas 3 kali kena risau gak he he

      Delete
  17. ahah comel jugak acik..fesyen..hehehe

    ReplyDelete
  18. hikhikhik...
    Ya ampunnnnn...maaf kak Erna...
    tini gelak kat akak niii..hikhikhik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pn kartini..tak pe tak senhgaja kan he he

      Delete
  19. Akak..he..he..cantik apa pakai macam tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. azi..cantik ke..he he..ada2 je azi ni..tak sabar rasanya nak tunggu hujung tahun nak jumpa azi

      Delete
  20. pernah juga silap bla nak cepat2 seb baik pg pasar mlm je... gelap orng x perasaan ler.. kita je dok nk cover2 ! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesuma angsana..he he..malam ok lagi kan..kalau siang..harus jadi tumpuan

      Delete
  21. saya tak pernah letak kasut dalam kete, selalu dlm kete penuh kasut anak2 je...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yus..anak acik dah beso2 tu yang kasut mak ngan ayah je dok dalam kete..he he

      Delete
  22. hahahahah
    saya pun pernah jadi camgini kak
    patut le rasa x balance...satu tinggi satu rendah...terus gelabah masuk semula ke kereta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasihredha..sebab tak sama tinggu tu yang cepat tau kan..kot tak mau jalan satu kasut warna hitam..satu warna kuning..he he

      Delete
  23. hehehe.. seb baik tak sebelah selipar jepun dan sebelah lagi kasut sandal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam yatie..he he..tu yang tak letak selipar jepun tu..selipat letak dibelakang..guna kalau singgah mana2 masjid nak solat je..mudah nak pi ambik wuduk

      Delete
  24. nasib baik copek sedar acik yer...kalau tidak tak pasal2 acik jadi tumpuan nanti...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Papa Mifz..betul tu..alhamdulillah cepat sedar..kot tak setahun rasa malu tak hilang..he he

      Delete
  25. hahaha.....klakarlah! masa jln tu mesti rasa kaki pendek sebelah? Sbb tumit kasut x sama tinggi!

    ReplyDelete
  26. ibuhani..tu sebab cepat tau..kalau tak tak tau la he he

    ReplyDelete
  27. ehem AE..hb mama pun selalu salah pakai selipar..lain2 ..he2x..AE simpan banyak2 kasut dlm keta ya?..senang bolih tukar semula kalau tersalah pakai.. :)

    ReplyDelete