Thursday, June 21, 2012

MOHON MAAF YE.

Assalamualaikum

Acik mohon maaf pada semua
sebab semalam emosi sikit
rasa kasar sangat pulak bahasa yang keluar
mungkin sebab dah selalu  sangat baca
semalam datang pulak geramnya
 maaf ye..
Terima kasih pada semua yang
selama ini sentiasa datang menjengah acik disini 
bila baca komen2 tu semua
turun juga darjah kepanasan acik. 

terima kasih sekali lagi
jumpa lagi,Insyaallah

34 comments:

fieda said...

takper acik..biasalah mmg kdg2 kita akan ikut emosi bila geram dgn sesuatu perkara..

Kakzakie said...

Tak kasar manalah Acik... kalau tak terluah rasa berbuku di hati. Itu dah kira sabarlah pada kakak..

Ujie said...

saya rasa tak kasar pun..lagi pulak luahannya tak jelas kpd siapa. stkt sebuah luahan rasa. yg pasti skrg akak dah lega kan..^__^

kakngah said...

kite kene kuarkan rasa amarah tu kak.... mana boleh simpan lama2. meletop nanti.

Lynn said...

Salam acik..lynn dah jarang buka fb sebab kita guna fb untuk kebaikan..jejak semula ikatan persaudaraan..tapi ada yg guna fb untuk tunjuk apa yg dia ada..mengata kat sedara sendiri hatta kawan baik..Tak suke..takpe acik luah macam tu...memang lynn pun tak setuju..

Rai said...

takde kasar pun lah kak..ada setengah perkara tak elok diluahkan..ada yg lebih baik diluahkan..pada saya bahasa akak semalam ok je..tak kasar pun..

~ Cik Azz ~ said...

Dah biaso dah dengan bahaso kasar2 ni kak.. Kadang2 tu nak kono bokasar jugak.. Bukan apo, kok baik sangat nanti orang pijak kopalo kito.. Sobolum jadi apo2, baik kito bagi warning sikit.. hehehe...

mokwo® said...

FB nih adalah tempat utk mokwo window shopping n cari resepi...yg lain2 tak dak masa nak layan...sabar lah kak...mokwo pun selalu jugak kena kutuk dek kawan2..terutama bila kita upload gambar2....so sekarang tak moh haku upload ape2..!

Nieda said...

Acik baca apa sampai naik darah ni?

Aidah Othman said...

Canno nak maafkan kalau achik tak do salah kek sey. Biasolah tu achik. Kito kan manusio, ada hati dan perasaan.

Rinna said...

Tak per acik biasa laa tuh kdg2 emosi tuh dtg..kan.. tak leh nak control.. Tak de hal laa :)

kasihibu said...

Biasalah kak kadang kita tak terkawal juga perasaan

cikceriacorner said...

xpe akak..biasala kita kan manusia..pasti ada wat silap..hehhehe..akak xde wat salah pon kat kite..hehhe

kaklong said...

kadang2 terpakso luahan yo kak,pondam2 pun tak do makno ea...

mama aini said...

assalam AE..biasalah kadang2 emosi tak dapat dikawal..hikk2x..dah turunkan darjah kepanasanan tu?..

Ati Masrif said...

biasalah tu kak..

macam biasa jek..tak ada lebih2 pun :)

Tihara said...

takde pape lah kak..tak kasar pun, org tu patutnye yg insaf kan..sabar eh akak

Gadis Kampung said...

GK baru baca post tue arini..GK tak rasa kasar pun entry tue ok je...suka la blog acik nie...sweet je..

Asmara said...

ok je kak, sebagai tanda peringatan juga pada yg lain kan. :)

zila norazila said...

ok la acik..x der apa yg perlu minta maaf..sbgai peringatan tue:)

Daddy Ziyyad said...

tak mengapa lah acik...at least dah terluah sikit...kalau tak meletup dalam hati, lagi susah! hehehee

EmbunRosaliza said...

Assalam kak, biasa tu kdg2 kita emosi juga terbawa2 heheh,

m.u.l.a.n said...

takpe acik.. bila dah lepas tu, kurang sikit stress kita.. kalo kita stress sorang2 pon bahaya...

Nuwairani Ismail said...

tak rasa mcm tu la pulak. hmm...tp biasalah tuu kalau tengah emo, memang nak kata mcm2.bila dah lepas baru sedar balik.

Nur-nba said...

Biasalah tu Kak Acik.. Sabar pun ada batasnya.. Memang kita kena luahkan pada seseorang.. Kalau tak masalah tu terbuku dalam hati.. lain pula jadinya nanti.

izan mama mia said...

ehe..kita manusia biasa...

Amie said...

He he hehh kalau disimpan lagi bahayo Acik...

ieda said...

aah sabar ada batasnya
selagi boleh sabar , sabar lah ..
allah sayang org yg sabar nie kan ;)

Dinas Aldi said...

Perlu juga diluahkan, kalau asyik disimpan dalam hati pun lama kelamaan akan meletup jua. Tapi entri tu saya rasa biasa saja, tak kasar pun bahasanya.

eita said...

kena luah jugak kak...
tapi biasa lah kalau tengah marah semua ayat terkeluar...

secangkir madu merah said...

Manusia pelbagai ragam kak.. kalau tidk mendengar ditelinga kita baca melalui blog, facebook atau twitter.. sabar je lah kak..

Nieza said...

biasalah tu acik..kekadang mcm tu lah.sudah menjadi lumrah hidup kita berhadapan dengan pelbagai ragam manusia..hanya sabar dgn tidak sajakan kekadang tu:)

gadisBunga™ said...

acik, itu menunjukkan yang acik ni seorang yang ada perasaan dan ada sensitiviti..

C'Jai said...

kenapa acik??? sesekali perlu juga melepaskan perasaan... cuma kita kena bijak mengurus tekanan yang datang.. dan c'jai yakin acik seorang yang bijak..peaceeeee....hehe..senyum sket ...