JellyPages.com

Thursday, June 21, 2012

MOHON MAAF YE.

Assalamualaikum

Acik mohon maaf pada semua
sebab semalam emosi sikit
rasa kasar sangat pulak bahasa yang keluar
mungkin sebab dah selalu  sangat baca
semalam datang pulak geramnya
 maaf ye..
Terima kasih pada semua yang
selama ini sentiasa datang menjengah acik disini 
bila baca komen2 tu semua
turun juga darjah kepanasan acik. 

terima kasih sekali lagi
jumpa lagi,Insyaallah

34 comments:

  1. takper acik..biasalah mmg kdg2 kita akan ikut emosi bila geram dgn sesuatu perkara..

    ReplyDelete
  2. Tak kasar manalah Acik... kalau tak terluah rasa berbuku di hati. Itu dah kira sabarlah pada kakak..

    ReplyDelete
  3. saya rasa tak kasar pun..lagi pulak luahannya tak jelas kpd siapa. stkt sebuah luahan rasa. yg pasti skrg akak dah lega kan..^__^

    ReplyDelete
  4. kite kene kuarkan rasa amarah tu kak.... mana boleh simpan lama2. meletop nanti.

    ReplyDelete
  5. Salam acik..lynn dah jarang buka fb sebab kita guna fb untuk kebaikan..jejak semula ikatan persaudaraan..tapi ada yg guna fb untuk tunjuk apa yg dia ada..mengata kat sedara sendiri hatta kawan baik..Tak suke..takpe acik luah macam tu...memang lynn pun tak setuju..

    ReplyDelete
  6. takde kasar pun lah kak..ada setengah perkara tak elok diluahkan..ada yg lebih baik diluahkan..pada saya bahasa akak semalam ok je..tak kasar pun..

    ReplyDelete
  7. Dah biaso dah dengan bahaso kasar2 ni kak.. Kadang2 tu nak kono bokasar jugak.. Bukan apo, kok baik sangat nanti orang pijak kopalo kito.. Sobolum jadi apo2, baik kito bagi warning sikit.. hehehe...

    ReplyDelete
  8. FB nih adalah tempat utk mokwo window shopping n cari resepi...yg lain2 tak dak masa nak layan...sabar lah kak...mokwo pun selalu jugak kena kutuk dek kawan2..terutama bila kita upload gambar2....so sekarang tak moh haku upload ape2..!

    ReplyDelete
  9. Acik baca apa sampai naik darah ni?

    ReplyDelete
  10. Canno nak maafkan kalau achik tak do salah kek sey. Biasolah tu achik. Kito kan manusio, ada hati dan perasaan.

    ReplyDelete
  11. Tak per acik biasa laa tuh kdg2 emosi tuh dtg..kan.. tak leh nak control.. Tak de hal laa :)

    ReplyDelete
  12. Biasalah kak kadang kita tak terkawal juga perasaan

    ReplyDelete
  13. xpe akak..biasala kita kan manusia..pasti ada wat silap..hehhehe..akak xde wat salah pon kat kite..hehhe

    ReplyDelete
  14. kadang2 terpakso luahan yo kak,pondam2 pun tak do makno ea...

    ReplyDelete
  15. assalam AE..biasalah kadang2 emosi tak dapat dikawal..hikk2x..dah turunkan darjah kepanasanan tu?..

    ReplyDelete
  16. biasalah tu kak..

    macam biasa jek..tak ada lebih2 pun :)

    ReplyDelete
  17. takde pape lah kak..tak kasar pun, org tu patutnye yg insaf kan..sabar eh akak

    ReplyDelete
  18. GK baru baca post tue arini..GK tak rasa kasar pun entry tue ok je...suka la blog acik nie...sweet je..

    ReplyDelete
  19. ok je kak, sebagai tanda peringatan juga pada yg lain kan. :)

    ReplyDelete
  20. ok la acik..x der apa yg perlu minta maaf..sbgai peringatan tue:)

    ReplyDelete
  21. tak mengapa lah acik...at least dah terluah sikit...kalau tak meletup dalam hati, lagi susah! hehehee

    ReplyDelete
  22. Assalam kak, biasa tu kdg2 kita emosi juga terbawa2 heheh,

    ReplyDelete
  23. takpe acik.. bila dah lepas tu, kurang sikit stress kita.. kalo kita stress sorang2 pon bahaya...

    ReplyDelete
  24. tak rasa mcm tu la pulak. hmm...tp biasalah tuu kalau tengah emo, memang nak kata mcm2.bila dah lepas baru sedar balik.

    ReplyDelete
  25. Biasalah tu Kak Acik.. Sabar pun ada batasnya.. Memang kita kena luahkan pada seseorang.. Kalau tak masalah tu terbuku dalam hati.. lain pula jadinya nanti.

    ReplyDelete
  26. He he hehh kalau disimpan lagi bahayo Acik...

    ReplyDelete
  27. aah sabar ada batasnya
    selagi boleh sabar , sabar lah ..
    allah sayang org yg sabar nie kan ;)

    ReplyDelete
  28. Perlu juga diluahkan, kalau asyik disimpan dalam hati pun lama kelamaan akan meletup jua. Tapi entri tu saya rasa biasa saja, tak kasar pun bahasanya.

    ReplyDelete
  29. kena luah jugak kak...
    tapi biasa lah kalau tengah marah semua ayat terkeluar...

    ReplyDelete
  30. Manusia pelbagai ragam kak.. kalau tidk mendengar ditelinga kita baca melalui blog, facebook atau twitter.. sabar je lah kak..

    ReplyDelete
  31. biasalah tu acik..kekadang mcm tu lah.sudah menjadi lumrah hidup kita berhadapan dengan pelbagai ragam manusia..hanya sabar dgn tidak sajakan kekadang tu:)

    ReplyDelete
  32. acik, itu menunjukkan yang acik ni seorang yang ada perasaan dan ada sensitiviti..

    ReplyDelete
  33. kenapa acik??? sesekali perlu juga melepaskan perasaan... cuma kita kena bijak mengurus tekanan yang datang.. dan c'jai yakin acik seorang yang bijak..peaceeeee....hehe..senyum sket ...

    ReplyDelete