JellyPages.com

Tuesday, December 27, 2011

UCAPAN TERIMA KASIH BUAT UCU FARIDAH.

Assalamualaikum
Gambar kek dibawah ni adalah pemberian
Terima kasih yang tidak terhingga buat ucu
yang sudi memberi kek ini
walaupu di alam maya
dah ambil dan letak dirumah acik ni ye ucu.
sangat bererti dan tersentuh hati.
Terima kasih ucu
bukan sekali tapi berkali kali.
akan dikenang selamanya.
Insyaallah.

Jumpa lagi,Insyaallah.

p/s-terima kasih banyak pada semua yang 
meninggalkan komen disini.
maaf acik belum berkesempatan menjawab komen

20 comments:

  1. wow.....................
    klu dpt real sure ayu chop buahan dhulu

    ReplyDelete
  2. nyum...nyummm...

    aina memang hantu kek, tak kiralah apa jenama atau perisa kek.

    ReplyDelete
  3. buah peach tu nampak sedap aaa...

    ReplyDelete
  4. hehehe....k.erna kek ulangtahun ko tu?

    ReplyDelete
  5. Kakak ingatkan Ucu bagi post kat Acik... kalau boleh dapat kakak pun nak beli juga hihi...

    ReplyDelete
  6. kalau sya dapat tu, alaamt punggut buah je kak ;p

    ReplyDelete
  7. dapat di alam maya je ya acik? Kalau dapat real mesti lagi sedap tu kan acik. Yus pula yang terliur ni..:)

    ReplyDelete
  8. mesti sodap hingga menjilat jari nih...

    ReplyDelete
  9. waaaahh acik erna, gamba aje pun udah menggiurkann... terus rasa nak makan kekkk..

    ReplyDelete
  10. kalau pemberian dialam nyata, alangkah nikmatnya...bila la tuh gaknyaa?

    ReplyDelete
  11. terima kasih acik sbb rajin buat n3 balas ye..apa2 pun rasa, macam kita ni dekat aje kan...

    ReplyDelete
  12. Wah..sedapnye tp kat alm maya ye?xpe nnt dptla rass yg real..:))

    ReplyDelete
  13. salam acik...simpan kat Liza buah peach tu yer,,kalau idak pun krim tu pun dah cukup....ekekekeke

    ReplyDelete
  14. kalau bukan dialam maya sure saya dah minta sepotong

    ReplyDelete
  15. Sodap nampak eh kek tu kak.. Akak dah cubo buek lom..?

    ReplyDelete