JellyPages.com

Sunday, December 11, 2011

Assalamualaikum

Terima kasih pada kawan2 semua yang tingal komen 
di N3 sebelum ni..maaf belum sempat nak membalas komen.
Hari ni rasanya nak masak satu lauk je
sebab nak mengemas,melipat dan menggosok
Tapi kakak dan kakak sedara singgah rumah
acik tambah jugak dengan
goreng telur dan.goreng ikan masin

Alhamdulillah dapat juga menjamu makan tengahari
dengan hidangan ringkas.

Dari Hari Jumaat lagi acik ke Bangi.ada kenduri kawen
Jumaat malam sabtu majlis akad nikah dan 
Hari Sabtu kendurinya.



gambar ni ambil dari fb pak ngah pengantin-Abah Zino
Sebelah kanan sekali tu la bapa pengantin(Tuan Rumah)
adik kepada  zino.
Hero bongsu acik tak dapat ambik
gambar banyak sebab
bateri kamera kong..acik lupa nak caj.
dia ambik gambar guna talipun maknya.
Alhamdulillah ada jugak la gambar kan.

Jumpa lagi Insyaallah

45 comments:

  1. memang sekarang ni musim orang kenduri sampai tak menang tangan.

    lain kali bawak bateri spare utk kamera tu !

    ReplyDelete
  2. AL..Insyaallah...
    memang betul la tak menag tangan.
    jemputan yang dah diterima sampai 10hb.februari tahun depan.

    ReplyDelete
  3. acik ari ni pun ada jemputan perkahwinan..cuti sekolah banyak sgt jemputan..hu2x..kadang2 tak semuanya dpt mama penuhi..

    ReplyDelete
  4. banyak majlis kahwin sekarang ni kak..cuti sekolah.
    Waktu sekolah dulu...byk kumpul telur kenduri pastu buat sambal telur..hihi

    ReplyDelete
  5. waaa..banyak sebok nampaknya...siok la kan..leh mkn nasi minyak..hihi..

    ReplyDelete
  6. sekarang org buek kenduri tak kiro cuti sklh ko tak,ado yo maso yg sesuai terus on yo...heheheh!

    ReplyDelete
  7. mama aini..hari ni nya jemputan pun acik x dapat pegi..dah kul 11.30 kakak datang sampai kul 2:30..dah lambat malas acik nak pegi.jauh jugak jemputannya.

    ReplyDelete
  8. Assalam kak, oh sibuk ngan kenduri kawen n tamu kat rumah ya kak, tak apa dunia maya kalo ada masa jenguk2 kejap2 je lah yg nyata lagi penting

    ReplyDelete
  9. best nye akk g kduri..meriah :)

    ReplyDelete
  10. papa mifz next week nih ado 2 kenduri nak keno pergi...

    ReplyDelete
  11. Kak Erna,
    Cuti nie melayan aje
    kenduri kawen..
    Jenuh nak makan :P

    ReplyDelete
  12. Kat mana2 pun ada knduri kawin skrang ni ya Acik.... ....saya pun sptutnya pergi knduri smlam..tapi terlupa pulak..nak kena minta maaf ngan tuan umah pulak ni...

    ReplyDelete
  13. Assalam Acik,
    jemputan kenduri kahwin kena hadiri kalau dah diundang,
    takpe.... kita berblog untuk isi masa lapang, tak dapat bw hari ini, esok lusa masih ada masa...:)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah.. tiap2 minggu dpt makan lauk kenduri ya kakErna...

    ReplyDelete
  15. salam K.Erna.tahniah kepada kedua mempelai,semoga bahgia hingga ke akhir hayat.Aminnn

    ReplyDelete
  16. cuti sekolah jer, kenduri..hari2 kenduri...kesian saya ni, dah macam di pam pam...hehehe

    ReplyDelete
  17. musim kenduri. kena sedia envelope banyak-banyak hihi..

    ReplyDelete
  18. skrg niekan cuti sek kak .. memang penuh ngan majlis kawin ..

    seronok .. nak2 di pantai timur nie ujan jee .. lapoor :)

    ReplyDelete
  19. cantiknya pengantin..

    saya belum lagi berkesempatan utk ke mana2 kenduri kahwin.. tiap sabtu, suami mesti balik lewat...

    ReplyDelete
  20. bila plak cik erna nak snakp2 gambar kawin saya...larikk...

    ReplyDelete
  21. Jauhnya kak Erna pergi kenduri. Yati semalam pun ada jemputan, tapi depan rumah je. Hehhe..

    ReplyDelete
  22. ramai betul yang mendirikan masjid hujung2 tahun ni..:)..

    ReplyDelete
  23. Tempat kakak pun ada 4 majlis kahwin semalam Acik...

    ReplyDelete
  24. hehehe.... tak tau kesinambungan sbb pernah pause blog dolu2.. semalam borak2 dgn kak raja & yus, rupanya acik & abah zino tu bersaudara..

    ReplyDelete
  25. musim cuti ni mmg musim org kawin...musim makan free jugak tu.... :)))

    ReplyDelete
  26. lamanya x makan nasi kenduri... x ada jemputan..:(

    ReplyDelete
  27. kat umah pun ada kenduri kawen...sekali dapat 3 jemputan.....tarikh yang sama...x tahu lah macamna ni...

    ReplyDelete
  28. walaupun snap guna hp saja..terang ..yg penting semasa ambik gambar,kena fokus betul2 ,hasilnya gambar2 tu cantik,macam acik erna snap..

    ReplyDelete
  29. musim kenduri ni jenuh nak mikir baju apa nak pakai - sebab saya tak banyak baju kurung! heheh~

    ReplyDelete
  30. rajin hero bongsu tlg ambik gambar.kak chik sekarang ni musim cuti sekolah banyak majlis kahwin, siapkan duit je : )

    ReplyDelete
  31. dah lama tak pi kenduri kawin..paling saya suka kalau kat kelantan gulai kawah..

    ReplyDelete
  32. congratz :)

    Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

    ReplyDelete
  33. sy, adik kawin 2 minggu lpas pun t.dpt blik coz hb ada projek...tkilan sgt t.dpt mrs lauk kduri adik T_T

    ReplyDelete
  34. best kenduri kawen... best jer warna purple.. akak suka....

    ReplyDelete
  35. salam acik...
    musim cuti mmg penuh dgn kad jemputan jer..blh katakan tiap2 minggu..kene lak kenduri umah sedara mmg x leh nak elak..ank2 yg suka g kenduri ni moyok jer la kat umah..hehe..

    ReplyDelete
  36. Salam Kak Erna..
    Akak..dah boleh!..dah Boleh dah buka...ye..ye..:)

    jemputan kenduri dimusim cuti sekolah ni memng banyak akak...ada sempat pegi..ada tak...

    ReplyDelete
  37. Musim orang kawin sekarang ye kak...sana sini majlis perkahwinan... tp nak penghujung cuti dah ni...

    ReplyDelete
  38. seronoknya makan nasi kenduri...lama dah tak gi kenduri kahwin ni..hehe

    ReplyDelete
  39. musim menternak lemak kat badan hehe..makan kenduri...semuanya berlemak,bersantan...

    ReplyDelete
  40. saya dah lama tak gi makan kenduri ni acik....:(

    ReplyDelete
  41. "byknya kenduri musim cuti2 ni..saya kt sini pun sama...malah sampai cuti raya cina ni pun dah ada jemputan..Musim cuti mmg sinonim dgn org kawin dan berkhatan....alamak...kecewa betul kalau pergi majlis2 bateri kamera pulak kong,saya pun selalu mcm tu..."

    ReplyDelete
  42. Hujung2 tahun ni mmg ramai yg buat majlis kenduri.



    Salam kenalan, kasehmia.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. sana sini kenduri kahwin ya, klau kat jalan tu berderet kereta berkonvoi nak ke kenduri

    ReplyDelete