Thursday, December 8, 2011

TERIMA KASIH TIHARA


 


Assalamualaikum.
Terima kasih pada Tihara
Hadiah dah sampai semalam
dah dua kali akak mendapat kiriman hadiah dari Tihara
Terima kasih banyak banyak.
Cantik sangat acik suka.

16 comments:

  1. Alhamdulillah..sama2 kak..dua-dua dah sampai yer..simple je kan hadiah nya..hepi sangat kalau akak suka :)

    ReplyDelete
  2. wahh..seronokan kak erna bila dpt hadiah ni kan...

    ReplyDelete
  3. salam K.Erna..bestkan dpt hadiah :D.Cantiknyaaaaaa!!

    ReplyDelete
  4. Tihara terima kasih banyak2 akak memang suka ,,cantik sangat

    ReplyDelete
  5. ainnoraini..memang seronok sangat.

    ReplyDelete
  6. azatiesayang wkmsallam.
    memang best dan dan cantik sangat yatie.

    ReplyDelete
  7. Berbaloi jalin ukhwah ni kan, dapat hadiah hihi

    ReplyDelete
  8. Assalam rosaliza..memang seronok bila buka sampul tengok hadiah tu.

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat hadiah... tahniah kak.

    ReplyDelete
  10. seronok kan !!! ..mama pun pernah dpt cenderahati dr blogger KL ari tu,suka sgt, bila persahabatan ikhlas kita dihargai..hu2x..

    ReplyDelete
  11. Yong..terima kasih yong..memang seronok sangat

    ReplyDelete
  12. mama aini...memang seronok.semoga kita jugak dapat bertemu satu hari nanti

    ReplyDelete
  13. Totie@Tomy..memang lawa..tu yang uka sangat tu..

    ReplyDelete