Wednesday, December 7, 2011

WW-ADA YANG TAU POKOK APA


 

41 comments:

  1. Species pokok palm juga Acik. Tapi nama betul kakak tak tahulah. Macam pokok kurma je...

    ReplyDelete
  2. saya rasa pun spesies pokok palma...sesuai dibuat landskap...:)

    ReplyDelete
  3. pokok pokok nie tak berapa tau.tapi mcm pokok kurma.hihihi mata kita rabun sket pepagi.

    ReplyDelete
  4. Macam pokok tamar... Cantik ni kalau buat landscape.

    ReplyDelete
  5. sekali imbas mcm pokok salak jer...

    ReplyDelete
  6. macam pokok nipah tak cukup baja aje ... hehehe

    ReplyDelete
  7. saya rasa pokok salak ni..salak nangka..kih3 :)

    ReplyDelete
  8. Nie species pokok palmkan,yg byk tanam tepi jln tu.....

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Acik Erna,

    Kalau tak salah itu pokok salak.

    ReplyDelete
  10. Nak kato pokok kabung, macam bukan yoo..

    Nak kato pokok sawit, lagi la bukan...

    Nak kato pokok salak, tak pasti lak sobab buah ehh kocik na bona.. hehehe..

    Pokok dek ekau la, kan Kak... hahaha..

    ReplyDelete
  11. nak kata pokok kelapa sawit..napa kurus kurus dan kecik...

    buahnya pun kurus2 yee..

    ReplyDelete
  12. Biasa tengok tapi tak tahu nama.

    ReplyDelete
  13. acik mama tak tahu pokok apa tu?..hu2x..

    ReplyDelete
  14. bab2 tanaman ni eita blur sikit kak...

    ReplyDelete
  15. Wah,k.erna berteka teki lak yer.tp cam pokok nipah jer....

    ReplyDelete
  16. assalam kak, pokok salak yg di cukur rapi heheh

    ReplyDelete
  17. Rasa lawak pula baca komen-komen sebelum ni. Yati pernah tengok, tapi tak tau la kak, pokok apa ni. :)

    ReplyDelete
  18. spisis kelapa sawit la ni.. tapi tak tau nama saintipik..

    ReplyDelete
  19. Salam rindu akak...
    Akak...saya pernah tengok pokok tu...tapi tak pasti namanya...:)

    ReplyDelete
  20. tak paham se pokok apo tu kak?..hehe

    ReplyDelete
  21. Terima kasih pada semua yang meninggalkan komen..jawapannya memang pokok salak yang dah terlebih cantas.acik pi tengok sendiri dikebun.

    ReplyDelete
  22. pokok salak? wahh kecur dibuatnya...apa bezabuah salak dgn asam paya dan asam kelubi yer kak?

    ReplyDelete
  23. pokok apa ye...ratu mmg failed skit bab2 pokok ni :) anyway salam kenal dr ratu :)

    ReplyDelete
  24. Acik...pokok salak..yesss betul..(dah baca jawapan Acik kat atas) hehehe...

    ReplyDelete
  25. Kak...tak tau pokok apa ni..anie ni lagik tak pandai...pisang pun anie tak kenal...

    ReplyDelete
  26. buah salak ni, sedap tu ranggup je

    ReplyDelete
  27. kelapa sawit tak cukup zat ke? hahahaha...tak pun salak.. hehehe..


    kak erna..BM ada jugak.. nanti masa blogger gathering ingatkan saya tunjuk gambarnya okeh..akak pegi sekali ngan irfa kan..

    ReplyDelete
  28. hehe.. sy tak tau.. seb bek da ada yg jawab.. =}

    ReplyDelete
  29. Fatin Marz..kalau tak tengok bungaya memang tak tau..

    ReplyDelete
  30. x sure lah kak.. kalo pokok salak, saya pernah tgk jambangan buahnya.. tp bunganya tak pernah tgk.. hihi

    ReplyDelete