JellyPages.com

Monday, December 26, 2011

SEMOGA BERBAHAGIA..

Assalamualaikum


Hari sabtu acik kejemputan kenduri kawin di Ipoh.
walau pun ada 4 jemputan..tapi acik cuma
sempat pergi yang diIpoh aje..sebab jauh
punya la santainya suami acik memandu..
dari seremban ke Ipoh ambik masa 5 jam.
kalau dulu 3 jam pun boleh sampai.
 
Pengantin Perempuan ni satu pejabat ngan acik
kalau ada yang masih ingat
yang sampai pitam dan pengsan
makan ubat nak kurus yang acik pernah cerita tu 


Masa acik sampai..Pengantin lelaki
belum sampai..tu sebab
tak ada gambar berdua .
acik pun tak tunggu majlis persandingan.

Terima kasih pada semua yang meninggalkan komen 
di N3 ulangtahun perkahwinan acik.
Jumpa lagi
Insyaallah.

50 comments:

  1. Kalau tengok gambar tak adalah eguk mana Acik sampai sanggup nak kurus hingga membahayakan. Alhamdulillah dah selamt pun dia menjadi isteri org. Moga berbahagia hendaknya

    ReplyDelete
  2. Syukur la semuanya selamat, badan camtu okey dah tak perlu kurus sgt dah

    ReplyDelete
  3. kakzakie..betul tu tak de la gemuk sangat..tapi biasalah kan..nak nampak lansing masa hari bersejarah dia tu..

    ReplyDelete
  4. Ana..alhamdulillah dah selamat..majlis pun dah selesai..

    ReplyDelete
  5. Nieda..dah kawan sebelah meja nieda..jauh pun kena daya kan jugak.he he

    ReplyDelete
  6. sgt sweet pengantin baru nie

    semoga dia kekal sehingga ke hujung nyawa :)

    ReplyDelete
  7. ieda..betul kata ieda..manis sangat dia jadi pengantin..semoga berkekalan

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. Moga berkekalan sampai ke hujung nyawa.. Amin..

    Jauh boto akak poie makan kenduri.. Ni boto2 jalan-jalan cari makan ni kak.. hehe...

    ReplyDelete
  9. Mudah2an kekal hingga akhir hayat pada pasangan pengantin..

    acik tk bagi petuo pd pengantin ke..tenguk acik dah 29 tahun tu..mst ada rahsia nak kekal bahagia kan..

    ReplyDelete
  10. lawa jer pengantin ni acik..selamat pengantin baru to her..amy Allah bless her wedding..:)

    ReplyDelete
  11. amboi acik,smpai ke ipoh tu g kenduri,tp demi kawan kan.selamat pengantin baru buat kawan acik tu..

    ReplyDelete
  12. salam acik, kalau memandu biar la perlahan pon janji sampai ke destinasinya dgn selamat, tp pcl ni memandu perlahan lagi buat ngantuk...selalu je kena cubit dgn mamadiana..huhu.

    ReplyDelete
  13. laa idaklah gemuk mana sampai nak kurus...hehe.

    tahniah pada pengantin...:)

    ReplyDelete
  14. smg bahagia dan kekal hingga ke ahirnya.. ameeennn.. dpt anak soleh dan solehah.. :)..

    ReplyDelete
  15. lawa sungguh kawan acik ni..macam acik juga :)

    selamat pengantin baru utk nya dan hapy annivesary utk acik :)

    ReplyDelete
  16. sl acik..sebelum tu nak ucapkan selamat hari ulangtahun perkahwinan utk acik dan suami..tak sempat nk terjah sebelum ni,..

    ohhh...ni la kwn acik tu...alhamdulillah dah pun selamat ke jinjang pelamin

    ReplyDelete
  17. acik, tak delah gemuk kawan acik ni. semoga perkahwinan kawan acik ni kekal ke akhir hayat ye.

    ReplyDelete
  18. Cantiknya dia macam puteri raja.. takyah ler makan ubat kurus sampai pengsan tu lagi.

    Tolonglah!

    ReplyDelete
  19. Cantik tu....x derlah gemuk mana sampai nak kuruskn badan hr tu....slmt pengantin baru!!! Semoga diberkati Allah SWT dunia akhirat.

    ReplyDelete
  20. comel macam ni pun masih nak kurus....tak paham2...ermmmm..muka dia ada iras macam kak tihara kan...

    ReplyDelete
  21. selamat pengntin baru utk kawan Acik....
    p/s...cantiknya pengntin ....

    ReplyDelete
  22. wooo jauhnya makan kenduri, patutlah yg lain2 x sempat gi.

    Slim molin je kawan acik tu...bahaya tau makan ubat utk kurus, boleh membawa kpd penyakit jantung ...minta dijauhkan

    ReplyDelete
  23. selamat pengantin baru buat kawan acik..semuga berkekalan hingga akhir hayat..amin..mama rasa ok je badan dia tak perlu mkn ubat kurus tu..hu2x..

    ReplyDelete
  24. semoga berbahgia dunia dan akhirat buat pengantin baru..

    Dan

    Semoga kekal abadi dan limpahi rahmat allah berpanjangan buat Kak erna dan suami sempena ulangtahun perkahwinan ke 29... InsyaAllah

    ReplyDelete
  25. la kak erna dah sampai ke IPoh ker... kat mana kenduri tu??

    cantik jer dia.. sesaui dah potongan badan tu..

    ReplyDelete
  26. selamat pengantin baru kepada kedua2 mempelai...

    acik, selamat ulang tahun perkahwinan yg ke 29 ye...semoga kekal bahagia hingga ke akhirnya...amin...

    ReplyDelete
  27. Selamat pengantin baru buat pengantin yang comel lote tu..tak perlu dah kurus lagi dah kira comel dah tu..bak kata mama azwa..kurus sangat tak cantik, tak best nak peluk2 hahhaa..

    ReplyDelete
  28. Azz..jauh pun akakmpoi azz..sian pulak kok tak do kawan2 pejabat yang datang.

    ReplyDelete
  29. nyanyisunyi..insyaallah moga berkekalan pasangan pengantin ni..

    ReplyDelete
  30. prety..terima kasih..pengantin meman glawo pretty..he he

    ReplyDelete
  31. kamalia..tu la..walaupun jauh jauh..acik pergi jugak..kesian ngan dia kalau tak de kawan opis yang datang..sumo kata tak dapat pergi sebab jauh.

    ReplyDelete
  32. PCL..acik tak cubit kalau suami mengantuk..anak dok belakang yan tolong..he he

    ReplyDelete
  33. lieyna..terima kasih bagi pihak pengantin..
    memang tak gemuk sangat..cuma dia je risau ..

    ReplyDelete
  34. Tihara..memang lawa dia..muda lagi..jauh la beza ngan acik..he he

    ReplyDelete
  35. Assalam ida,japan..terima kasih..
    alhamdulillah dah selamat kejinjang pelamin kawan acik ni

    ReplyDelete
  36. cik inda..terima kasih cik ina..sama mendokan acik
    memang tak de la gemuk angat cik ina..tapi tu la..dah nak langsing masa nak jadi raja sehari..he he

    ReplyDelete
  37. Assalam AA..memang cantik dia jadi pengantin..memang tak makan dah dia tu..nanti suami dia mesti tak izinkan..

    ReplyDelete
  38. Ibuhani..amin..semoga berkekalan pasangan ini

    ReplyDelete
  39. eita..betul la tu..sama sama cantik dn manis..

    ReplyDelete
  40. MP..terima kasih.memang cantik MP..suka acik tengok..

    ReplyDelete
  41. imanshah..la..di ipoh ke..nape tak bagi tau..kot tak memang boleh singgah..

    ReplyDelete
  42. Teratai..memang jauh..dah semua kawan opis kata tak dapat pergi..acik kena pergi jugak..sian kat dia kan..kalau sorang pun tak dapat datang.

    ReplyDelete
  43. mama aini..terima kasih..insyaallah.

    ReplyDelete
  44. Zareda..terima kasih zar..insyaallah semoga dimakbulkan yang esa..doa dari semua..

    ReplyDelete
  45. Assalam yong..ye diipoh kenduri nya yong..dijalan muhibbah,manjoi.

    ReplyDelete