Thursday, December 22, 2011

TERIMA KASIH

Assalamualaikum


Semalam..cik abang bawak acik lalu dikawasan kemalangan angah.
balik tu bawa ke malam..hati acik sedih betul
rasa nak menangis meraung
macam macam yang terbayang diruangan mata

Pada mereka2 yang membantu anak acik dan yang
menalipun ambulan acik ucapkan berbanyak terima kasih.

Syukur Alhgamdulillah anak acik selamat 
dengan bantuan mereka2 yang baik hati tu.
Pagi ni ke klinik..bawa angah..
kerana katanya pinggang/belakang sakit sangat..
semoga tiada apa yang serius.

Jumpa lagi..Insyaallah


p/s.Terima kasih buat semua 
yang meninggal kan komen disini..

48 comments:

  1. semoga angah cepat sembuh.. Kak erna banyak2 bersabar.

    ReplyDelete
  2. sy doakan anak akk cepat sembuh..2, 3 hari ni memang akan rasa sakit nt hilanglah sakit tu Insya Allah

    ReplyDelete
  3. semuga angah cepat sembuh..& mama harap semuanya akan ok..

    ReplyDelete
  4. asal selamat je kan kak...
    motor dah jumpa?

    ReplyDelete
  5. moga cepat sembuh...... anak2 dijalanraya selalu membuat kita terasa bimbang. my bujang kalau boleh tiap2 minggu nak balik KL - Penang

    ReplyDelete
  6. Semoga Angah segera pulih dengan sepenuhnya dari segala kesakitan dan semoga juga Allah mempermudahkan urusan mereka yang telah memberi pertolongan. Amin.

    ReplyDelete
  7. utk org yg ikhlas membantu tu, hanya Allah yang mampu membalasnya kan acik.

    dan semoga angah cepat sembuh. semalam saya tgk kat 360 ada banyak jenis rawatan alternatif. mungkin angah boleh try chiropractic kot. kalau sesuai lah...

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..

    Moga Allah kembalikan kesihatannya, dapat kembali semula beribadah dan bersyukur kepada~Nya

    ReplyDelete
  9. Tirana Mutiara..
    terima kasih..Insyaallah semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  10. Tihara..terima kasih sama mendoakan..insyaallah..semoga makbul semua doa kawan2

    ReplyDelete
  11. mama aini..terima kasih mama..insyaallah..

    ReplyDelete
  12. kasih..betul tu..asal selamat dan kembali sihat.

    ReplyDelete
  13. ibu guru..betul kan..hati ibu ni..bila anak2 keluar..sentiasa bimbang..semoga allah melindungi anak2 kita semua ..

    ReplyDelete
  14. eizniey..terima kasih..insyaallah

    ReplyDelete
  15. kak cik..amin..terima kasih banyak kak cik..

    ReplyDelete
  16. GB..betul..hanya allah yang mampu membalas semua kebaikan tu..
    insyaallah GB..acik akan ikhtiarkan..

    ReplyDelete
  17. Abd.Raza..wkmsallam..terima kasih.insyaallah..

    ReplyDelete
  18. semoga akak tabah dan harap angah cepat sembuh....:)

    ReplyDelete
  19. lieyna..terima ksih..insyaallah..

    ReplyDelete
  20. Assalamualaikum Kak Erna..:)

    Sabar yaa kak..:)
    Yang utama..Angah selamat..dan moga angah cepat2 sembuh..InsyaAllah..

    Bila dah elok benar Angah nanti..mungkin elok juga ajak berurut...:)

    ReplyDelete
  21. Acik Erna...
    Hati mak akan sentiasa tersentuh sekiranya perkara itu berkisar tentang anak2 kita. Dugaan itu ada hikmahnya dan Aina harap agar cepat sembuh.

    ReplyDelete
  22. semuga copek sombuh lah angah tu...

    ReplyDelete
  23. Yang penting angah sudah di depan mata acik. Moga dia segera sembuh ya acik...

    ReplyDelete
  24. hati seorang ibu.. tentunya tersentuh melihat tempat kejadian itu.. semoga anak akak tak apa2 hendaknya.. semoga dia cepat sembuh juga..

    ReplyDelete
  25. maaf acik...baru sempat terjah sini...byk dh terlepas n3 acik rupanya.....ya Allah! anak acik accident! baca punya baca n3 lepas lega sikit sbb tak serius...tapi yg sedih juga pada benda yg hilang tu....susah nk percaya kt org skrg ni...boleh org tu nyamar polis..ish3...apa2 pun semoga angah kembali sihat seperti sediakala...hati seorang ibu mmg gitu la..bila anak sakit, mcm diri sendiri juga yg sakit..

    ReplyDelete
  26. Mestilah Acik tak senang hati sebab anak tak sihat. Melihat keadaan tempat kejadian tambah sayu...

    Sabarlah acik...

    ReplyDelete
  27. Acik tak cuba bawak berurut ke..harap tak ada yang serius..

    ReplyDelete
  28. Assalam kak , saya ni byk ketinggalan ni....saya doakan moga angah cepat sembuh

    ReplyDelete
  29. Acik..

    anak acik kemalangan ke? Ya Allah..alhamdulillah mujur angah tak apa2..eluk gak acik bawa angah berurut..lepas jumpa doktor. Ida doakan angah tak mengamali apa2 yg serius..

    ReplyDelete
  30. camano kak,dapek balik tak motor angah tu?

    ReplyDelete
  31. Aduh! Alhamdulillah! Semuanya dlm keadaan selamat!

    ReplyDelete
  32. so motor anak akak tu confirm hilang ke?

    ReplyDelete
  33. syukur alhamdulillah anak acik selamat. harap2 x de kecederaan yg serius. moga ank acik cepat sembuh. sabar ye acik..

    ReplyDelete
  34. harap anak akak cepat sembuh yer...amin..

    ReplyDelete
  35. didoakan semoga kecederaan Angah tak serius, Mak...amin3!!

    ReplyDelete
  36. ibu kan,nengok tempat kemalangan anak pun hati jadik sayu, apatah lagi tengok keadaan anak yang tercedera..
    sabar ye kak.. semoga Angah cepat sembuh..

    ReplyDelete
  37. semoga anak akak cepat sembuh...saya pun risau gak ni kak..kesian angah...huhu...

    kita sebagai ibu ni rasa hiba sgt kan kak tgk anak kita mcm tu...

    akak tabah yer...

    ReplyDelete
  38. "Insyaallah semoga takde yg serius...byk2 bersabar kak..."

    ReplyDelete
  39. Mudah-mudahan takdo yang serius kak.. Akak banyak2 bosaba yoo...

    ReplyDelete
  40. ciannya anak acik. syukur Alhamdulillah, anak acik selamat. baru lepas kemalangan , memang sakit-sakit badan, InsyaAllah tak de yang serius ye acik.

    ReplyDelete
  41. wkmsallam tini..terima kasih tini..insyaallah bila dah kering luka2 nanti akak pi bawak urut..sekarang ni urutkan sendiri je dengan minyak ditempat yang ada kesan2 lebam untuk mengurangkan kesakitan dia.

    ReplyDelete
  42. JunAina.terima kasih Aina..betul kata ina..hati ibu akan cepat terasa..sakit anak..sakit jugak kita.

    ReplyDelete
  43. Ibundo..Insyaallah kak pah timo kasih..

    ReplyDelete
  44. Yus..insyaallah yus..sekarang ni nak tunggu luka kering aje..

    ReplyDelete
  45. Hanis Azla..betul kata Hanis..hati ubu..memang cukup mudah tersentuh jika berkaitan dengan anak2..

    ReplyDelete
  46. semoga angah cepat sihat yer kak..

    ReplyDelete
  47. exsiden kat mana tu ? kena buat pemeriksaan di hospital tu.. kena X ray bagai kalau perlu.. semoga dia cepat sembuh..

    ReplyDelete