Thursday, December 22, 2011

TERIMA KASIH

Assalamualaikum


Semalam..cik abang bawak acik lalu dikawasan kemalangan angah.
balik tu bawa ke malam..hati acik sedih betul
rasa nak menangis meraung
macam macam yang terbayang diruangan mata

Pada mereka2 yang membantu anak acik dan yang
menalipun ambulan acik ucapkan berbanyak terima kasih.

Syukur Alhgamdulillah anak acik selamat 
dengan bantuan mereka2 yang baik hati tu.
Pagi ni ke klinik..bawa angah..
kerana katanya pinggang/belakang sakit sangat..
semoga tiada apa yang serius.

Jumpa lagi..Insyaallah


p/s.Terima kasih buat semua 
yang meninggal kan komen disini..

48 comments:

Tirana Mutiara said...

semoga angah cepat sembuh.. Kak erna banyak2 bersabar.

Tihara said...

sy doakan anak akk cepat sembuh..2, 3 hari ni memang akan rasa sakit nt hilanglah sakit tu Insya Allah

mama aini said...

semuga angah cepat sembuh..& mama harap semuanya akan ok..

kasihredha said...

asal selamat je kan kak...
motor dah jumpa?

iBu...gUru said...

moga cepat sembuh...... anak2 dijalanraya selalu membuat kita terasa bimbang. my bujang kalau boleh tiap2 minggu nak balik KL - Penang

eiyzniey said...

Smoga cpt sihat...
:)

kakcik said...

Semoga Angah segera pulih dengan sepenuhnya dari segala kesakitan dan semoga juga Allah mempermudahkan urusan mereka yang telah memberi pertolongan. Amin.

gadisBunga said...

utk org yg ikhlas membantu tu, hanya Allah yang mampu membalasnya kan acik.

dan semoga angah cepat sembuh. semalam saya tgk kat 360 ada banyak jenis rawatan alternatif. mungkin angah boleh try chiropractic kot. kalau sesuai lah...

Abd Razak said...

Assalamualaikum..

Moga Allah kembalikan kesihatannya, dapat kembali semula beribadah dan bersyukur kepada~Nya

Acik Erna said...

Tirana Mutiara..
terima kasih..Insyaallah semoga cepat sembuh.

Acik Erna said...

Tihara..terima kasih sama mendoakan..insyaallah..semoga makbul semua doa kawan2

Acik Erna said...

mama aini..terima kasih mama..insyaallah..

Acik Erna said...

kasih..betul tu..asal selamat dan kembali sihat.

Acik Erna said...

ibu guru..betul kan..hati ibu ni..bila anak2 keluar..sentiasa bimbang..semoga allah melindungi anak2 kita semua ..

Acik Erna said...

eizniey..terima kasih..insyaallah

Acik Erna said...

kak cik..amin..terima kasih banyak kak cik..

Acik Erna said...

GB..betul..hanya allah yang mampu membalas semua kebaikan tu..
insyaallah GB..acik akan ikhtiarkan..

Acik Erna said...

Abd.Raza..wkmsallam..terima kasih.insyaallah..

lieynanilaz said...

semoga akak tabah dan harap angah cepat sembuh....:)

Acik Erna said...

lieyna..terima ksih..insyaallah..

Pn Kartini said...

Assalamualaikum Kak Erna..:)

Sabar yaa kak..:)
Yang utama..Angah selamat..dan moga angah cepat2 sembuh..InsyaAllah..

Bila dah elok benar Angah nanti..mungkin elok juga ajak berurut...:)

JunAina said...

Acik Erna...
Hati mak akan sentiasa tersentuh sekiranya perkara itu berkisar tentang anak2 kita. Dugaan itu ada hikmahnya dan Aina harap agar cepat sembuh.

ibundo said...

semuga copek sombuh lah angah tu...

~ yus ~ said...

Yang penting angah sudah di depan mata acik. Moga dia segera sembuh ya acik...

Hanis Azla said...

hati seorang ibu.. tentunya tersentuh melihat tempat kejadian itu.. semoga anak akak tak apa2 hendaknya.. semoga dia cepat sembuh juga..

Ida,Japan said...

maaf acik...baru sempat terjah sini...byk dh terlepas n3 acik rupanya.....ya Allah! anak acik accident! baca punya baca n3 lepas lega sikit sbb tak serius...tapi yg sedih juga pada benda yg hilang tu....susah nk percaya kt org skrg ni...boleh org tu nyamar polis..ish3...apa2 pun semoga angah kembali sihat seperti sediakala...hati seorang ibu mmg gitu la..bila anak sakit, mcm diri sendiri juga yg sakit..

Kakzakie said...

Mestilah Acik tak senang hati sebab anak tak sihat. Melihat keadaan tempat kejadian tambah sayu...

Sabarlah acik...

Prettywrite said...

Acik tak cuba bawak berurut ke..harap tak ada yang serius..

EmbunRosaliza said...

Assalam kak , saya ni byk ketinggalan ni....saya doakan moga angah cepat sembuh

nyanyisunyi said...

Acik..

anak acik kemalangan ke? Ya Allah..alhamdulillah mujur angah tak apa2..eluk gak acik bawa angah berurut..lepas jumpa doktor. Ida doakan angah tak mengamali apa2 yg serius..

kaklong said...

camano kak,dapek balik tak motor angah tu?

Pok Amai-Amai said...

Aduh! Alhamdulillah! Semuanya dlm keadaan selamat!

Daddy Ziyyad said...

so motor anak akak tu confirm hilang ke?

ieja amieja said...

syukur alhamdulillah anak acik selamat. harap2 x de kecederaan yg serius. moga ank acik cepat sembuh. sabar ye acik..

Papa Mifz said...

harap anak akak cepat sembuh yer...amin..

akuzle ayu said...

didoakan semoga kecederaan Angah tak serius, Mak...amin3!!

Anaa said...

ibu kan,nengok tempat kemalangan anak pun hati jadik sayu, apatah lagi tengok keadaan anak yang tercedera..
sabar ye kak.. semoga Angah cepat sembuh..

wahida said...

semoga anak akak cepat sembuh...saya pun risau gak ni kak..kesian angah...huhu...

kita sebagai ibu ni rasa hiba sgt kan kak tgk anak kita mcm tu...

akak tabah yer...

Pia said...

"Insyaallah semoga takde yg serius...byk2 bersabar kak..."

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Mudah-mudahan takdo yang serius kak.. Akak banyak2 bosaba yoo...

Cik Ina Do Do Cheng said...

ciannya anak acik. syukur Alhamdulillah, anak acik selamat. baru lepas kemalangan , memang sakit-sakit badan, InsyaAllah tak de yang serius ye acik.

Acik Erna said...

wkmsallam tini..terima kasih tini..insyaallah bila dah kering luka2 nanti akak pi bawak urut..sekarang ni urutkan sendiri je dengan minyak ditempat yang ada kesan2 lebam untuk mengurangkan kesakitan dia.

Acik Erna said...

JunAina.terima kasih Aina..betul kata ina..hati ibu akan cepat terasa..sakit anak..sakit jugak kita.

Acik Erna said...

Ibundo..Insyaallah kak pah timo kasih..

Acik Erna said...

Yus..insyaallah yus..sekarang ni nak tunggu luka kering aje..

Acik Erna said...

Hanis Azla..betul kata Hanis..hati ubu..memang cukup mudah tersentuh jika berkaitan dengan anak2..

kakyong said...

semoga angah cepat sihat yer kak..

zino said...

exsiden kat mana tu ? kena buat pemeriksaan di hospital tu.. kena X ray bagai kalau perlu.. semoga dia cepat sembuh..