Followers

Wednesday, November 21, 2012

WW.REZEKI-ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum

40 comments:

  1. lapo. lunch makan biskut je. konon diet. waaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah kak
    saya lak rasa x sabar nak balik ekeke

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...
    nasi ayam sedap..
    kat Sabah tak sama rasa yg kt Semenanjung..:)

    ReplyDelete
  4. alhamdullillah.. rezeki org blanje ek..
    share boleh?

    ReplyDelete
  5. Petang2 hujan pulak ni tiba2 lapar tengok gambar ni .... huhu

    ReplyDelete
  6. Nasi ayam.....nyum2! Sodap tu...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah ...nasib baik tadi pun lunch js mkn nasi ayam...hikhik..

    acik nti jgn lupa emel kt jemarisuri@yahoo.com. ye..utk souvenior tu...huhu

    ReplyDelete
  8. Uiih, sodap e nasik ayam tu. Oghang sodokah ko acik?

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah,,sedapnye nasik ayam tu, lagi sedap klau ayam tu bagian thigh,,hihihih terdemand pulok

    ReplyDelete
  10. tayang je tak aci..kena share lah....

    ReplyDelete
  11. alhamdullilah...nasi ayam...teringin pulak nak makan..:)

    ReplyDelete
  12. Lama saya tak makan nasi ayam...

    ReplyDelete
  13. semalam saya makan nasi ayam juga kak :)

    ReplyDelete
  14. Apb tengok nasi ayam tu..teringat nasi ayam madu..tk jemu..

    ReplyDelete
  15. den seminggu sekali nasi ayam berempah pasar malam hari kamis....

    ReplyDelete
  16. rezeki jgn di tolak...alhamdulillah

    ReplyDelete
  17. Nasi ayam untuk makan malam ke ni akak..?...nampak sedapppp...:)

    ReplyDelete
  18. amboii acik..rezeki jgn ditolak kan..he hehe sedapnya..klu ada dpn zila nie..x toleh2 kena ngapp he hee

    ReplyDelete
  19. Rezeki Allah swt yg luas seheksta alam...

    p/s: ingin nikmati Durian Crepe?! Dessert terhangat dipasaran tika ini... kat sini ada, jom singgah....

    http://mumlittlemonster.blogspot.com/2012/11/demam-durian-crepe.html

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah.. dah lama saya tak makan nasi ayam.. kalau nasi lauk ayam mmg hari2.. he..he..

    ReplyDelete
  21. Olala!!!, nasi ayam ye Acik, bestnya.
    Acik, ummi dah simpankan untuk Acik,nanti sms ye.

    ReplyDelete
  22. Rezeki jangan ditolak... bismillah...

    ReplyDelete
  23. as salam

    alhmadulillah akak...ada org belanja ke..dapp:)

    ReplyDelete
  24. salam acik..sedapnya nasi ayam tu..

    ReplyDelete
  25. rezeki akak itu kelihatannya sungguh la sedap.. nyamm. nyammm

    ReplyDelete
  26. dap3x..menu yg dah bertahun x buat...asyik beli memanjang!!

    ReplyDelete
  27. alhamdulillah.. sedap nampaknya !!!..

    ReplyDelete