Wednesday, November 7, 2012

WW-MASAK LOMAK CILI API

Assalamualaikum


40 comments:

  1. nmpk mcm telur itik he..he..
    sedapnya.....

    ReplyDelete
  2. tolo itik masak lomak cili api...sodappppp ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZZ..kalau orang nismilan ni..kenduri pun masak lomak tolo itik gak doc.

      Delete
  3. Aduhai....nampak masak lomak cili api tolo itik, ayam golek pun tak laku dah... Perghhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azie..betul azie..ramai peminatnya ni

      Delete
  4. Favourite nieh cik! Kono pulak dengan pucuk asam gelugur....huish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sya..gambar pucuknya tak nampak ye..memang campur la tu yang dah dihiris halus2 tu

      Delete
  5. telur itik masin saya makan.telur itik xmasin dulu2 xmkn.tp rasanya sekarang saya bedal je kot kalau dah sedap tu..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJ..yang telur masin pun acik buat masak lomak ni..lagi sedap

      Delete
  6. Sedapnya!! Masa dok N9 mmg mkn telur itik msk lomak ni..teringin la pulak. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujie..dah jauh kan..kena la ujie masak sendiri..letak dulu dalam peti ais telur itik tu untk dapatkan cantik bulat je tak pecah kuning nya

      Delete
  7. sedapnye acik...nak semangkok....apa lagi lauk utk gu ngan lemak cili api ni?

    salam dipetang Rabu yg nyaman ini

    ReplyDelete
  8. waaaa lama dah tak makan maakan lemak telor itik yang ayah masak ..

    ermm sedapnyerrr

    ReplyDelete
  9. as salam

    memang nampak pekat dan memikat la kak..terus ngidam ni :)

    ReplyDelete
  10. power ni. kalau saya makan mesti habis berpeluh kepala .... huhuhu

    ReplyDelete
  11. masak lemak telo itik..
    dah puluh tahun tk makan telor itik..
    telor2nya besar2 ,kan

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Acik,

    Kalau masak lemak cili api nih,dengan apa pun Kak Ros suka memang sedap..tengok pun dah teliur dah ni he.he...

    ReplyDelete
  13. masak lemak telur itik . ...besar-besar telurnya acik. Sebiji sorang mesti puas makan.

    ReplyDelete
  14. Acik, saya tengok gambaq tu terus terbayang teloq itik & bila baca reply pertama Acik tu, betoi la tekaan saya! Mintak sket, Acik!

    ReplyDelete
  15. Gulai tolo di rajo namo ehh ni kak..

    Sobab ehh, kuning boto kuah ehh.. hehe...

    ReplyDelete
  16. Ya Kareem..sodapnya!!! bak sebijik..peberet nih!!!

    ReplyDelete
  17. Sedapnya Acik, terus lapor ni, hehe..

    ReplyDelete
  18. sedapnyaa....bila la bole dpt rasa niii

    ReplyDelete
  19. marbeles.... baca kat n3 akak kat bawah tu...eeeei macam2 jenis org ade kan...nasib baik si ustazah tu sabar.....kalau tak...hish3x

    ReplyDelete
  20. acik ni selalu tayang makanan..terliur tau..heeeee...

    ReplyDelete
  21. acik ni ape?sotong ker?cantik kaler lomak acik ni..hihi

    ReplyDelete
  22. Assalam acik,masok lomak apo ni?tolor itik ko?xbape clear teropong ngan enpon jer ni.Pepon memang napok sodap,suka kuah pekat2 camni

    ReplyDelete
  23. perkh lama tak buat msk lemak telur nih kak, selalu bt ngn telur itik tp dh lama tak balik terengganu...maklum selalu sebat telur itik mak metua

    ReplyDelete
  24. tak pernah makan telut itik msk mcm ni,yg di asin tu mkn jugak la sikit...

    ReplyDelete
  25. Gulai tolo itik ngan daun asam ko acik? Sey baghu cadang nak gulai tolo ngan pucuk ubi besok. Tapi pucuk ubi yo ado, tolo bolun boli kek pasa laii. Hehehe.

    ReplyDelete
  26. masak lemak telor itik ke?..sedapnyer

    ReplyDelete