Followers

Wednesday, November 28, 2012

WW-JANGAN PANDANG PADA RUPA

Assalamualaikum

45 comments:

  1. Saya percaya pada frasa tu, cuma...kalau nak buat jual..orang fikir 2x kut nak beli!

    ReplyDelete
  2. Assalam kak, sedapnya, rupa x kisah janji buat sendiri,

    ReplyDelete
  3. rupa tak penting, janji sedap dimakan akak.....

    ReplyDelete
  4. tapi tgk rupa pun dah tergoda acik.. he..he..

    ReplyDelete
  5. dah dua orang da tayang coq keria ni.. aii.. saja nak goda saya ni..hahaha..

    ReplyDelete
  6. saya kan kak.. tak pandai la buat bunga gula tu. tak memutih.. terus mls nk buat keria hihihi!!!

    ReplyDelete
  7. walaupun rupa buruk, rasa tip top kan..

    ReplyDelete
  8. kuih keria, always the best!!, ummi suka Acik.

    ReplyDelete
  9. Coq keria! I like! Saya suka coq keria :)

    ReplyDelete
  10. ada harinya menjadi cantik...itu tak penting janji yg makan puas hati.......

    ReplyDelete
  11. cantik menjadi gulanya. Saya bab gula ni kadan jadi kadang tak .

    Acik dah jumpa blog baru saya ?

    ReplyDelete
  12. yang penting sedap. lagi byk gula lagi sedapppkan kak

    ReplyDelete
  13. kelakar tengok... nampak tak cun tapi akak rasa mesti sedap... sebab gulanyer banyak..

    ReplyDelete
  14. Sedapnya kuih keria,suka mkn kuih nie.

    ReplyDelete
  15. tahu dahhh
    akak kalau buat musti sedap kan !

    akk TQ doakan ieda .. dah BW dlm lelah nie ;)

    ReplyDelete
  16. biar rupa xde asal makan di telan terus hehhe

    ReplyDelete
  17. ...kalau dari air tangan sendiri tentu lebih sedap

    ReplyDelete
  18. takpe acik, jangan dipandang pada rupanya janji sedap dimakan..

    ReplyDelete
  19. Ogahang ghumah ni acik, memang tak ponah pandang ghupo. Asa sodap, laju yo monolan. Hihihi.

    ReplyDelete
  20. msti sedap nih... cer pos sini skit acik

    ReplyDelete
  21. Sodap plak tgk kuih golang tuh.. :)

    ReplyDelete
  22. ye saya tahu memang sadap!!! =)

    ReplyDelete
  23. Acik,ni kuih fav saya....cucuq gelang.

    ReplyDelete
  24. kuih kegemaran PM nih Acik...nak sikit...huhu

    ReplyDelete
  25. Rasa yg penting.. Dulu mak zar berniaga kuih muih.. Kuih keria klu tak mahu berlengas... Ma menyira tu.. Dah agak agak kering.. Taburkan segengam tepung gandum dan kacau lagi dua tiga kali.. Insyallah tak berlengas kuih sampai petg pun :-)

    ReplyDelete
  26. jgn hanya tgk luaran aje..dalaman tu penting ye tak..salah satu kuih yg mjadi pujaan hatiku..hehe

    ReplyDelete
  27. Biaq rupa tak lawa janji sedap tu.. Lama x makan cucoq keria..

    ReplyDelete
  28. tp bile tgk keria tu.. nampak sedap la achik.. lama betul x makan keria..

    ReplyDelete
  29. Salam Acik...

    kata orang dari mata turun ke hati.. tapi part makan ni kena kunyah dulu baru turun ke perut... apa-apapun mesti ianya sangat sedap! :)

    ReplyDelete
  30. Rupa pun oklah Acik dan kakak arif benar yg acik memang pakar dapur. Masak apa pun menjadi..

    ReplyDelete
  31. yer...biar tak lawa rupa janji sedap...oklah tu acik...

    ReplyDelete
  32. feveret kami..!!! masa duduk tempat orang rajin je buat.. dah balik malaya, pi pasar malam je beli.. teruk kan..

    ReplyDelete
  33. dont judge a book from the cover kata omputih..janji sodappp...memang confirm sedap tu..

    ReplyDelete