Thursday, November 8, 2012

ROJAK AYAM?

Assalamualaikum

tunjuk makan lagi kan..
bukan apa..masa ditanya nak makan apa..
acik tanya ada apa
kemudian bile disebut "rojak ayam" acik pun 
teringin pulak nak rasa
bila dah sampai rupanya
rojak sama je..tapi diletakkan ayam seketul
acik dok bayangkan macam mana la 
rupa rojak ayam tu
Tapi..Alhamdulillah seddapp..
boleh
pergi lagi nanti

oklah jumpa lagi..Insyaallah.

46 comments:

  1. rupa macam rojak mamak..alahai..teringin lah pulak..hish hish..

    ReplyDelete
  2. saya ni mmg dari aritu dok teringin rojak, pg ni akak hidangkan pulak..tak boleh jadik ni, wkend wajib carik. ^__^

    ReplyDelete
  3. sedapnya nampak rojak tu mesti nk tiru lah Acik meratah je pun sodap ni

    ReplyDelete
  4. rojak ayam sedap gak yerk..
    kalau kuah rojak sedap mestiler sedap..

    ReplyDelete
  5. saya kurang suka rojak. muak. tapi kalau rojak buah, suka. hihi

    ReplyDelete
  6. kalau perut lapar, semua rasa sedap !

    ReplyDelete
  7. aah kak .. rojak biasa , mee dan ayam sama sahaja .. bahan beza ayam dan mee aje ..
    saya kadang2 tuu rasa nak beli je ayam dan letak bila balik rumah ekkee ..
    beli rojak biasa .. kan kan kan ;)

    ReplyDelete
  8. salam acikkk...
    tengok rojak ayam acik tu..tetiba nak ke sek.2, S/A tengahari ni...

    ReplyDelete
  9. Belum pernah makan lg rojak ayam tapi rojak stye mamak tu saya mmg suka.

    ReplyDelete
  10. sha suka rojak sotong. pon sedap juga:)

    ReplyDelete
  11. sedapnya rojak.. suka makan rojak ayam.. rojak singapore banyak seafood.. lagi suka.. :D

    ReplyDelete
  12. Kalau acik kata sedap memang sedaplah sampai nak pergi lagi.

    ReplyDelete
  13. laparnyaaaaa... dari pagi belum makan.. sibuk kerja...

    ReplyDelete
  14. ado rojak lombu tak na. haha.. kok tetonggok lombu sekor.

    ReplyDelete
  15. hahahhaa..macam tu boleh la buat Rojak Ikan...:P

    ReplyDelete
  16. Dengaq nama pun dah rasa teringin dah :)

    ReplyDelete
  17. bt terliur je, dana suke rojak sutun heheheh

    ReplyDelete
  18. as salam

    rojak ayam memang best tapi kalau saya, saya mintak yg takde mee, mcm yg akak punye ni :)

    ReplyDelete
  19. PM lunch tadi makan rojak jugak acik...:)

    ReplyDelete
  20. terliur tengok rojak tu...dah lama tak makan..

    ReplyDelete
  21. memang sedap rojak ayam ni. lapar pulak tengok. :)

    ReplyDelete
  22. sedapnye....blh htr cni sikit...hihi

    ReplyDelete
  23. sedapnya Acik, lama tak makan rojak ni.

    ReplyDelete
  24. ni yg buat teringin nak cari gak rojak ayam kat Rishadh nih. hehe..

    ReplyDelete
  25. Saya makan rojak ayam kalau balik kg, yg jualnya maknyah..saya sangat suka rojak ayam dia... tapi saya balik masa raya baru ni dia dah tak berniaga.. pas tu dah tak jumpa rojak ayam yg sedap

    ReplyDelete
  26. ayam pun leh buat rojak ek hehehe

    ReplyDelete
  27. Salam pagi Jumaat Erna..

    Singgah merisik kabar.

    Rojak ayam ? Nak rasa boleh?

    ReplyDelete
  28. hehe..lum pernah rasa lagi lah acik..

    ReplyDelete
  29. belum pernah mkn rojak ayam nie.nmpk sedap. agak2lah.. beli rojak mamak..pastu bubuh ayam..sedap tak?

    ReplyDelete
  30. Kek mano ni acik. Nampak ghupo dah tau sodap nih. Kek PD ado gak kodai melayu jual rojak. Sodap komain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aidah kek PD la ni kodai pak salleh
      tu

      Delete
  31. salim acik..sedap nampaknya rojak ayam tu..

    ReplyDelete
  32. "rojak ayam...sedap tuh..sllu mkn rojak mee jer..acik..mana pegi ni?"

    ReplyDelete
  33. ehem.. ;) camtu kisahnya..he2x..letak seketul ayam je..nasib baik sedap kan AE..

    ReplyDelete
  34. cam tu je ke.. boleh d cuba kalau sedap.. ;)

    ReplyDelete
  35. he he heh... Amie pun pernah makan rojak ayam, seketul besau dia bubuh tapi dipotong2lah..

    ReplyDelete
  36. salam acik nti blh tak sent nama alamat dan no hp ke alamat emel js...jemarisuri@yahoo.com..sbb nk post souvenior ni...^^

    ReplyDelete
  37. Sedapnya...teringin plak nak rasa..

    ReplyDelete