JellyPages.com

Followers

Friday, November 23, 2012

MELAYAN PERASAAN

Assalamualaikum


Semalam ke klinik..macam biasa ada temujanji
dan dapat kan tarikh untuk temujanji 
seterusnya tahun depan
sementara menunggu giliran 
berjumpa doktor..macam biasa
acik suka memerhati keliling
tersentuh hati melihat
anak2 perempuan yang 
mengiringi ibu  yang telah berusia..

bagaimana pulak nasib acik nanti kan..

emosi pulak dah
oklah jumpa lagi,In shaa Allah

26 comments:

  1. Semoga anak2 kita akan menyayangi kita selamanya...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum acik..insyallah anak2 acik pun nanti akan menjadi anak yang bertanggungjawab & menyangi acik..

    ReplyDelete
  3. At least Acik ada anak, saya yg blm ada rezeki anak ni..lagilah takleh nak fikir camne hari tua saya nnti. Tapi takmo fikir sgt & sedih2..Allah maha tahu & sebaik pengatur.

    ReplyDelete
  4. mudah2an anak2 kita akan jadi anak yg perihatin Acik ya akak pun berharap gitu jugak tambahan akak ni ramai anak pompuan,,

    ReplyDelete
  5. in shaa Allah acik erna,moga ALlah memberi kesihatan yg baik n ank2 yg baik yg dpt jage smpai bile2 ye acik,,

    ReplyDelete
  6. Jangan risau Acik, anak2 lelaki pun boleh meneman ibu dema ke klinik, bukan anak pempuan saja. Tapi anak2 lelaki mak saya ni semua buat lengai disebabkan adanya saya, hehe. Kalau saya takdak, konpem la dema yg akan bawak mak dema ke klinik untuk pemeriksaan.

    ReplyDelete
  7. acik jangan la risau. acik ada anak anak lelaki yang akan mengiringi nanti. :)

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah Acik, anak2 Acik akan tetap mengasihi Acik selamanya,moga hidup kita terus kekal berkasih sayang.

    ReplyDelete
  9. ank2 lelaki ttp mjaga ibu dia..acik jgn risau ok:)

    ReplyDelete
  10. Salam.. Kak Acik apa khabar? Insya-Allah Kak Acik, anak2 lelaki akak akan menjaga akak sebaiknya..

    ReplyDelete
  11. moga kita dikurniakan anak2 yang sentiasa cakna dan mengambil berat diri kita sbg ibubapa..kan acik..

    ReplyDelete
  12. Kita banyaklah berdoa semuga anak anak kita menjadi anak anak yang penyayang....

    ReplyDelete
  13. Komen saya sama mcm kak ujie.. doakan untuk kami ya kakcik.

    ReplyDelete
  14. anak2 lelaki kr, pompuan ker...biarlah mereka berbuat baik pd kita dgn ikhlas...mintak maaf ye acik saya cakap di sini..rata2 anak2 yg saya jumpa, bila terpaksa menjaga ibu dan bapa yg sudah uzur..merungut tak habis2 itu dan ini

    ReplyDelete
  15. In Shaa Allah anak2 acik akan sayang kan acik spt mana acik syg mereka..
    walau pun anak sy kecik lg..kdg2 perkara tu berlegar difikiran...:)

    ReplyDelete
  16. In Sha Allah hero2 Acik nanti pun akan sentiasa bersama Acik..

    ReplyDelete
  17. Insya-Allah bagaimana kita lakukan pada org tua kita begitulah anak kita akan lakukan pada kita Acik. Adik pun nampak tu...

    ReplyDelete
  18. insya Allah... kita berdoa moga anak-anak kita tidak mengabaikan kita nanti.. tak kirala anak lelaki atau perempuan

    ReplyDelete
  19. Insyaallah kelak takdir kita ALLAH saja mengetahuinya.

    ReplyDelete
  20. insyaAllah... kita ibu ibu nih sentiasa berdoa moga anak anak kita solh dan solehah..

    :)

    ReplyDelete
  21. anak2 acik semua nya anak2 soleh... pasti mereka takkan biarkan acik keseorangan nanti..

    ReplyDelete
  22. as salam

    saya pun pikir mcm ujie kak..saya pun takde anak lagi..anak akak in shaa Allah anak yg baik n caring..:)

    ReplyDelete
  23. Kalau anak2 ada dirumah selalunya saya ditemani kalau ke hospital.Seronok kalau dipimpin masa tu lagi tunjuk tak sihat hahaha....

    ReplyDelete
  24. Tak po acik. Anak bujang pun....kalau botu cagho mak mondidik, kadang2 lagi elok daghi anak dagho. Tengok rezoki kito gak kan.

    ReplyDelete
  25. acik, alhamdulillah anak2 tu sudi teman mak ayah dorang..baru2 ni masa bawak ayah pegi cek mata kat hosp, ramai warga2 emas ni sendirian.yg dah bongkok 3 pun beratur sendiri amik ubat kat farmasi.terkial2, gigil2 tangan..memang sedih tengok..terfikir jugak saya nnti macam mana la,yela samapi sekarang masih belum dikurniakan zuriat..

    ReplyDelete
  26. ehem..insyaallah semuga ank2 kita sudi menemankan kita nanti.. sob2..

    ReplyDelete