Thursday, November 15, 2012

BERTEMU LAGI

Assalamualaikum

(semua gambar dalam cerita2 acik nanti adalah dari kamera canggih zino)
Apa khabar semua
rindu acik nak kerumah kawan semua
Insyaallah dah selesai urusan dobi mendobi
acik akan kerumah semua kawan2 ye.

Jumpa lagi,Insyaallah

29 comments:

  1. den baru nak buka blog.. dah ado posting ghupo e hehe...

    ReplyDelete
  2. Salam ditahun baru kak
    Lama x Dengar kabar Akak
    Sonyapp jo...
    Ke langkawi ke kak?

    ReplyDelete
  3. pegi jln2 ke pulau ye kak erna..
    jumpe tak kawan kite tu suri solehah tak...

    ReplyDelete
  4. salam kak E..ooooh sonyap2...ghupenya pergi makan angin...hihi iyolah cuti sekolah kan...tunggu cerita dari akak!..shoppin ape tuh??

    ReplyDelete
  5. wah bercuti kat langkawi ke ni best nyeeeee dah lama akak tak pergi sana rindu lah pulak nk balik kmpong ni

    ReplyDelete
  6. ooo acik ernah ikut holiday dengan abah zino juga ya. Mesti seronok ni bercuti ramai2, nanti sambung cerita ya.

    ReplyDelete
  7. Selamat tahun baru, kak erna..semoga kita diberkati Allah

    ReplyDelete
  8. ohhh ni konvoi ke utara...!!! seronok kan...

    ReplyDelete
  9. dah balik bercuti...patut senyap je

    ReplyDelete
  10. ohoo..akak g holiday ya. patut le senyap je.
    mesti masih letih kan..nk mendobi bagai..

    salam tahun baru hijrah kak!

    ReplyDelete
  11. salam acik erna...seronok kat langkawi..:)

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum wbt.

    Ada ole-ole tak dari Pulau Lagenda itu untuk rakan bkogger :)? Semoga Acik Erna diberkati dan dirahmati Allah swt.

    ReplyDelete
  13. tengok gambo tu teringat p bercuti kat sana dulu...

    salam maalhijrah :)

    ReplyDelete
  14. salam acik.percutian kita serupa upanya..zila pun baru balik:)

    ReplyDelete
  15. Gambar pegi langkawi yea.. Jom join segmen saya.

    ReplyDelete
  16. apa khabar..salam maal hijrah..

    ReplyDelete
  17. gambar dah di tranferkan.. sila la mengarang.. hehe episod satu travelog cuti2..zino juga sudah terbit hehe

    ReplyDelete
  18. takpa..nanti cover blogging plak..

    ReplyDelete
  19. oh Acik baru balik dr bercuti ke langkawi yer...ada FM tak utk PM...hehe

    ReplyDelete
  20. Wahhh seronoknya jalan-jalan cuti sekolah!

    ReplyDelete
  21. salam maal hijrah AE..ehem baru balik bercuti ek?..

    ReplyDelete
  22. Best tak jejalan Langkawi..ha ha ha..tetiba ja M ni..hi hi.,

    ReplyDelete
  23. shopping sakan la acik ke langkawi yer..

    ReplyDelete
  24. hehe..disebabkan dyh baca terbalik , entry terbaru ke lama , maka dyh dh tau xtvt AE .. ;)

    ReplyDelete