JellyPages.com

Thursday, November 22, 2012

MISTERI..

Assalamualaikum

Acik tak habis fikir lagi ni
Tak tercapai dek akal acik
ada ke..dah lama dok satu opis
tiba tiba..sabtu lepas
acik boleh tak kenal.
tak kenal lansung.
heran..misteri
kenapa ye.
nak kata dia pakai pakaian yang luar biasa
tidak jugak..
kenapa pandangan acik ditutup masa tu..
tak kenal lansung

dah berhari hari fikir.
maleh dahh nak fikir
baik buat cekodok..makan ngan cili sos
sedap..alhamdulillah kenyang.
ok lah jumpa lagi,In shaa Allah

39 comments:

  1. Tak perasan tu kak... Bak kato omak sey, mato golau-golau yoo..

    Ado satu hari tu, omak sey buleh tanyo org kek soboleh ehh, ekau anak sapo...? Padohal yang ditanyo tu monantu dio yg hari2 jumpo.. Punyo la kitorang golak.. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. azz..orang yang akak tibo tibo tak konal tu..yang tak suko ngan akak tu..ingat tak..akak ado buek cerito pasal dio..yang sesodap lidah yo bodoh bangang an akak tu..akak pandang yo dio..tapi lansung tak konal..dio punyo muko lak masam mencuko..
      sampai hari ni akak heran..camno boleh tertutup pandangan akak tak koanl lansung dio...lopeh nak balik tu baru akak perasan kan dio

      Delete
  2. Biasalah tu kak.. Short term memory lost.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nur betul la Nur..ada juga terjadi kan

      Delete
  3. maybe terlost tiba2 kan..js pun slalu...haha..

    ReplyDelete
  4. Nanti tiba2 je boleh teringat semula siapa orang tu... he he heh nak tumpang Acik makan cekodok.

    ReplyDelete
  5. Kadang2 sy pun mcm tu kak..tiba2 blurr.. cuba2 ingat tp tak boleh jug...hehe..
    sedap cekodok :)

    ReplyDelete
  6. Pagi tadi saya ke pasar jumpa kawan rapat boleh lupa nama dia,lamaaa... baru ingat.

    ReplyDelete
  7. Nak kene tukar spek la tuuuuu...

    ReplyDelete
  8. Acik, macam seram sejuk ja saya baca entri Acik ni..err..

    ReplyDelete
  9. terlupa kot seketika...
    nanti ingat lah tu..

    sedap neyr jemput..lama x masak...

    ReplyDelete
  10. As salam Acik,

    Marya yg baca pun terasa misteri gak! huhuhu... take care acik! Marya posa ganti arini, tgk kodok tu terasa lapar...astaghfirullah

    Bye acik! take care ;)

    ReplyDelete
  11. cekodok sudah semestinya sedap bila cicah ngan sos

    ReplyDelete
  12. hari ni pun breakfast cokodok cicah sos

    ReplyDelete
  13. dia dah berubah ke kak?
    makin cantik agaknya...
    kakkkkk cekodokkkkkk...nakkkkk

    ReplyDelete
  14. kadang2 saya pun macam acik jugak...
    bestnya cekodok cicah ngan sos tu...

    ReplyDelete
  15. hmmmmm maksud acik? dhtu camne blh kenal jugak akhirnyer? heheh kadang2 cara penampilah diri tu yg btkan kite tak kenal

    ReplyDelete
  16. mmg misteri nanti boleh tulis kat majalah Mastika
    hehe

    ReplyDelete
  17. Cokodok tu sodap bonar den tengok... hulurkan den sikit :D

    ReplyDelete
  18. Ada hikmah di sebalik kejadian tak kenal tu kak.

    ReplyDelete
  19. haha dalam dok berfikir boleh lagi masak cekodok ye acik:)

    temporary memory lost tu..kadang2 sy pun mcam tu jugak..

    ReplyDelete
  20. Siapakah gerangannya?? hehee ;)

    Mungkin sebelum ni tak perasan kot :D

    ReplyDelete
  21. alamak apa yang akak commentni... tiba2jer your comment was published..
    kalau komen sebelumni tak berkenaan entry jangan marah yerk..
    sesuai ngan tag line cerita apa tah "kini anda diselubungi misteri.."

    ReplyDelete
  22. hah! biar betul achik?? tak kan x pnh perasan.. ayoooooooo.. misteri.. sungguh misteri..

    ReplyDelete
  23. Pelik jugak tu. Lain la dia tukar imej..solekan.

    Kdg2 ada hal yg tak mampu minda kita rungkaikan.

    ReplyDelete
  24. saya kalau time blur jadi camtu..hehehe...

    ReplyDelete
  25. as salam

    memang misteri...maybe ada perkara pelik yg buat akak jadi camtu..kalau org frenly mesti kita rapat n kenal dia kan...cekodok pun sodapp:)

    ReplyDelete
  26. Sapo pulak yang misteri na tu acik. Kot sajo dio monyama tak? Tak yah pikir na acik...makan cokodok lagi sodap.

    ReplyDelete
  27. Tak mesra agaknya tu Acik yg sampai tak kenal langsung.

    ReplyDelete
  28. hurmmm saya konpiusss nie achik ..

    ReplyDelete
  29. Salam my dear achik erna:-)
    Sbb muka masam mencuka kuttt..buat kita tgk pun..jadi x perasan kan..aduhaii..B-)

    ReplyDelete
  30. mgkin aura dia lain kot,heheheh,,ke dia wat pembedahan platik,kikiki,,

    sedapnye cekodok tu,, =) terliur

    ReplyDelete
  31. Alamak misteri la pulak...mintak skit cucoq tu Acik...Lapaq plak perut M pagi2 buta ni..

    ReplyDelete
  32. Dah ingat ke acik..nway cucur tu sedap..

    ReplyDelete
  33. ehem..spt berada dialam mistik ke AE?..

    ReplyDelete