JellyPages.com

Thursday, November 15, 2012

SEDIKIT GAMBAR DAN DESTINASI PERCUTIAN

Assalamualaikum
10 hingga 14hb.Nov.2012
acik cuti cuti Malaysia ke Utara.bersama acik
keluarga zino,keluarga abang acik dan anaknya serta adik acik ngan kawan dia
 Destinasi pertama 
Jemputan kenduri di Kepala Batas.
kenduri kawen kawan sekerja dan kawan serumah 
adik acik
 Destinasi kedua Sungai Petani
bertemu rakan alam maya azi dan bermalam
 di Homestay Azi
Azi yang cantik dan manis dan sangat rajin 
serta pandai masak
macam2 masakan yang dimasak untuk
 menjamu kami semua
maaf azi jika kami semua buat kecoh dirumah azi.
 Destinasi ke tiga bermalam di Ipoh dan 
sempat jugak bertemu
kawan zino yang ada cafe di Ipoh..sesiapa
 yang tinggal di Ipoh rugi kalau tak pergi kesini..
masakan Terengganu yang sedap sedap semuanya
 Destinasi ke 4..Lumut..semata mata nak beli ikan bilis
(acik le tu) he he
Destinasi ke 5.singgah di Sabak Bernam
kedai kak long Zino.
terkejut kak long tengok acik
seronok dapat suprise kan kak long
dari muda..acik ngan kak long memang baik
selalu ikut kak long ke Tampin.

Sampai disini dulu..Insyaallah jumpa lagi

26 comments:

  1. syoknya jenjalan kak..
    byk destinasi yg akak pergi
    patut le lama sepi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kasih..semua tempat nak singgah he he

      Delete
  2. wah banyaknya lokasi percutian..bestnya ..dpt jumpa kawan maya juga..sakan berholiday ni AE !!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakan dan penat MA he he..acik dah veteran tenaga tak kuat macam dulu..penat bila balik..tapi tak pe anak2 seronok

      Delete
  3. Salam akak...
    seronok betul ye akak..ni baru betul-betul bercuti....Tapi gambar kat Langkawi, akak tak masukkan pun, teringin saya nak teropong apa yang akak beli kat sana...he..he...

    p/s..akak, mana kecohnya pun..saya lagi suka ramai-ramai macam tu....cuma saya takut saya tak beri layanan yang baik buat akak semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsallam azi..Insyaallah nanti akak masuk kan..azi jangan risau..first class layan azi,suami dan mak azi tau

      Delete
  4. Wah!!seronoknya acik erna dh brcuti sakan...we ollsss blm kemana2 lg..still brlegar2 di klang valley lg :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. QA..sebab ada kenduri diawal cuti sekolah tu yang cuti2 malaysia dicepatkan

      Delete
  5. Replies
    1. norh kalau sesekali cuti..macam tu la..semua tempat nak singgah he he

      Delete
  6. wslm Achik erna
    selamat thn baru hijrah Achik

    holiday ke utara, bestkan jln2 ni dpt pula jumpa rakan2, sy duk utara tp jarang sampai Kedah tu he he teringin jg..insyaallah ccm bln december nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Maal Hijrah MSN
      jalan2 dan dapat pulak jumpa kawan2 memang seronok MSN

      Delete
  7. Salam Maal Hijrah Acik..

    Bestnya cuti ramai2..

    ReplyDelete
  8. acik..rata pusing semenanjung..hehe..saya tak ke mana2 lagi...:)

    ReplyDelete
  9. wah acik...berjalan sakan ye...besnyaaaa...huhu

    ReplyDelete
  10. Amboi sakannya Acik berjalan yea..

    ReplyDelete
  11. Dtg dr blog M ;) salam perkenalan

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah berkesempatan untuk berkunjung ke beberapa detinasi di perak..

    ReplyDelete
  13. amboi sakannya bercuti...kalau dah smp sungai petani...kenapa tak ke Tanjung Dawai...kat situ ikan bilis,ikan kering..segala hasil laut..lbh murah dari kt Lumut tu..

    ReplyDelete
  14. Wah! Cuti2 smbl jumpa kwn2 blog......idea yg bagus tu k.erna!

    ReplyDelete
  15. hehe part "semata mata nak beli ikan bilis" mmg buat dayah sengeh sorang..

    :)

    ReplyDelete
  16. salam acik..
    zee dah scan.semua clear..cuba acik try ada lag tak si malware ni..kalau ada gitau ye

    ReplyDelete
  17. Jauh perjalanan Acik sekeluarga ;)

    ReplyDelete
  18. Seronoknya Kak Acik bercuti bersama keluarga tersayang..

    ReplyDelete
  19. seronoknya akak bercuti gi kenduri org kawin ... kenyang perut sambil jalan2 nie ;)

    ReplyDelete