Followers

Monday, November 26, 2012

DAH SELAMAT SAMPAI

Assalamualaikum
 Alhamdulillah dah sampai
setiap kali masuk ke blog ummiross
acik terpikat sungguh dengan kain ni
cantik dimata acik.
akhirnya..
order jugak
dah pun selamat sampai
terima kasih ummiross.

43 comments:

  1. salam acik..kain batik kan?memang cantik kalau buat kain utk baju kurung:)

    ReplyDelete
  2. Assalam...

    Cantik kain Acik.

    ReplyDelete
  3. dua2 cantik, kaler tu memikat betul, kain batik ke kak

    ReplyDelete
  4. cantiknya acik.... dana suke ngn warna nyer...

    ReplyDelete
  5. br lps singgah blog ummiros,..mmg cantik kainnyer

    ReplyDelete
  6. A'ahlah acik. Cantik. Kakak pun terpikat juga.

    ReplyDelete
  7. AMBOI , acik shopping sampai 2 sekali gus.

    ReplyDelete
  8. memang cantikler... kalau acik yang pakai lagiler comel...

    ReplyDelete
  9. cantiknya..pandai kak erna pilih coraknya.. saya mmg tak berapa pandai pilih corak dan warna kain ni..

    ReplyDelete
  10. wahh..cantik lah kain tu acik.. mesti lawa klu pakai..:)

    ReplyDelete
  11. Cantik laa Acik Warna kain tuh..

    ReplyDelete
  12. Cantikkk ... bunga-bunga nya sungguh menyerlah.. nak tengoklah blog ummiros ni :D

    ReplyDelete
  13. cantik, cuba acik sarung, kemudian amik gambor dan tayang kat blog...

    ReplyDelete
  14. boleh la acik menggayakan nya lepas ni :)

    ReplyDelete
  15. Salam Erna...cantiknya corak kain tu,saya pekenan yang warna pink tu.

    ReplyDelete
  16. cantik sgt,,memg berbaloi beli kak =) lagi2 warna kuning mustard tu

    ReplyDelete
  17. wak pon sukak tengok kaler tu.. ehhHHE

    ReplyDelete
  18. as salam

    memang cantik kaler dia kak..pandai akak pilih:)

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Warna kain tu cantik la acik...

    ReplyDelete
  21. Salam Ukhwah..
    alahai cantek nye kain & corak tu..
    ummiross tu memang jual kain ke?

    ReplyDelete
  22. Cantik..org pompuan mmg camtu lah...hehehe

    ReplyDelete
  23. Memang cantik la kain tu Acik..kain batik ka? Sehelai brapa..

    ReplyDelete
  24. wah...warna ceria..awet muda bila pakai...

    ReplyDelete
  25. Acik..ummi sibuk sikit kebelakangan ni bila stok baru masuk, terlepas pandang pula entry ni. Terima kasih daun keladi ye Acik, hehe..

    ReplyDelete
  26. cantik kain tu acik..saya pun ada juga 1 helai..

    ReplyDelete
  27. Cantik corak kain batik tu, k. erna!

    ReplyDelete